Spond
Użytkownik-
Content Count
54 -
Joined
-
Last visited
-
A ja jestem posiadaczem takiej jak tu: http://www.asg.com.pl/M15A4_CQB_wersja_wzmocniona_Classic_Army,p,3408.php Ogólnie bardzo fajna replika, do chinoli nie ma co porównywać (mówię z doświadczenia). Dobre spasowanie zarówno body jak i gearboxa. Żadnych luzów, jedyny problem to mocowanie zawieszenia z przodu, po prostu za słabe i u mnie się urwało. Ogólnie repliki godne polecenia. A co pasuje wymienić, to zależy co chcesz zrobić. Ja wymieniłem silnik i zębatki (13:1 SHS), co daje rof na poziomie 28bb/s. Przy li-po 7,4, na 11,1 jest ostro 43bb/s. To wszystko na M100, które daje okoł
-
Będzie ok. Ja na silniku UT Elementa, zębach shs 13:1, li-po 7,4V i sprężynie M100 mam 28rps. Przy 11,1V było coś koło 42rps i żadnego problemu z zostawaniem tłoka zbyt długo z tyłu. Polecam filmik:
-
9,6 frejerfoxa, do sprężyny M150 to raczej kiepski pomysł, replika będzie się męczyć, a reakcja na spust będzie kiepska. Bierz 11,1V i będziesz zadowolony.
-
Tak jak koledzy napisali, ta 7,4V to kiepski pomysł. A do Twojej repliki trzeba STICK'a, więc jedynym sensownym rozwiązaniem jest GE Power. Tu masz nieco mocniejszą, która powinna Cię zadowolić: http://www.asg.com.pl/Akumulator_Li-Po_111V_1050mAh_20C_Tight_Stick_GE_Power,p,4103.php I nie martw się o bebechy, kiedyś i tak wszystko się zepsuje... Sam używam w moim M4 sprężyny M100 i 11,1V Li-Po i jest ok (na razie :D )
-
Można wycisnąć odpowiednik 9V baterii Ni-MH. Napisz coś więcej... Jakiej firmy bateria, jaki silnik, jakie zębatki....
-
Zależy jak przylutowane. Jak dobrze to będzie ciężko rozerwać nawet gdybyś chciał.
-
Raczej stosuj się do wskazań ładowarki. Sama skończy ładować kiedy pakiet będzie pełny i zacznie rozładowywać. Musisz ustawić tylko typ pakietu, prąd ładowania i prąd rozładowania. Tak jak mówiłem to wszystko było i na bank jest w instrukcji...
-
Ghost10 temat był poruszany kilkanaście razy... Sam zwracasz uwagę ludziom że nie szukają... A co do twojego pytania: Formatowanie baterii polega na jej naładowaniu a następnie rozładowaniu, i tak kilka razy. Optymalną wartością są 3 cykle, można więcej tylko po co. A w twojej ładowarce działa to tak jak napisał kolega MarinesPL. Wybierasz opcje charge - discharge, i ustawiasz ilość cykli. Zresztą wszystko masz w instrukcji ładowarki, wiem bo sam mam B6. A instrukcja jest w necie.
-
To może ja powiem coś co już było poruszane na forum setki razy :) Do autora tematu. Pytałeś czym różni się replika za 1000zł od repliki za 500zł. Otóż z mojego doświadczenia (tak miałem w rękach i na serwisie repliki z I i z II klasy), obie strzelają, obie działają, z każdą można się dobrze bawić. Różnica to jakość wykonania, replika za ponad 1000zł ma oznaczenia oryginału, metale i plastiki są lepszej jakości, przyjemniejsze w dotyku, nie lata, nie trzeszczy, jakoś tak przyjemniej się trzyma. W sumie to tyle. Aha i obie mogą się zepsuć, tu nie ma reguły...
-
Ale podrabianie kodów kreskowych raczej odpada. A kolega Bamper12 dał fotki swoich sprężyn. Jak dla mnie to wystarczający dowód. Może po prostu koleś ma znajomych za granicą i mu przesyłają po kilka sztuk.
-
To jest komora, dystanser znajduje się pod tym kołkiem którym regulujesz dokręcenie hop-upu. Aby się do niego dostać trzeba wyjąć lufę razem z komorą z body. Nie wiem jak w cymie. Ale w JG trzeba odkręcić 3 śrubki i delikatnie wyjąć całość z body. Na YT masz kilka filmików które ułatwią sprawę. Albo zrób tak jak radzili koledzy wyżej przekręć lufę (wewnętrzną) w kierunku przeciwnym do kierunku skręcania kulek. A co do krakmanów to tak myślę, że mogli źle założyć gumkę albo dystanser. Ooo widzę że kolega mnie ubiegł :D
-
Nie wiem czy dobrze kombinuje, ale poszukałem kilku informacji o kodach kreskowych. Dowiedziałem się, że pierwsze 2 lub 3 cyfry oznaczają producenta. Tutaj jest storna na której można sprawdzić jaki numer odpowiada konkretnym producentom (państwom): http://wipos.p.lodz.pl/zylla/ut/barcode/systemkodowy.html Moja sprężyna (guarder) ze Speca ma na początku 471-Taiwan, a druga od krakmanów (też guarder) również 471 czyli też Taiwan. Wydaje mi się, że jest to wystarczający dowód. Chyba, że macie inny pomysł.
-
Albo źle założona gumka.
-
Tak, możesz podłączyć mosfet mając kable przełożone na kolbę. To nie ma żadnego znaczenia i tak trzeba dolutować jeden kabelek. Ja używam 2 mosfetów GATE i sobie chwale, ale nie miałem styczności z innymi.
-
A sprawdzałeś czy działa na innej baterii?