Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ronnie223

Użytkownik
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  1. Mam 2 zawory http://pneumatig.com.pl/zawor-ekonomiczny-sce361df3p-p-543.html *Sorry przepływ to jednak 500l/m zawory z cewkami 12V DC, w bdb stanie mechanicznym, trochę podrapane, wiecej info na PW przepraszam za śmiecenie...
  2. Ja na moim zaworze 550l/m strzelałem(tak wiem nieodpowiedzialnie) nawet na 18barach i nic z zaworem bezpieczeństwa nie robiłem. I jeszcze wiadomość co do tego reduktora 3arrow - przy ponad 20bar(zagapiłem się) na wyjściu strzeliły w nim bebechy. Gdzieś do 18bar mogłem regulować, co oczywiście nie musi być zasadą w każdym zaworze i reduktorze. Jak co mam 2 takie zaworki do sprzedania.
  3. Bo to jest syf. Rozbieraliśmy z Jurgą(który go sobie kupił) tego APSa już po pierwszym dniu - powodem był zacięty tłok, który wypada z szyn w szkielecie i prawdopodobnie wypadł antirevers który ma według mnie beznadziejne rozwiązanie z uciętą sprężynką od długopisu. Inny antek nie podchodzi. Nie wspominając o "porządnym przeglądzie zerowym" Krakmanów - w GB było suchutko, praktycznie zero smaru. OK zdarza się, ale czy ktoś mnie może uświadomić co to za nowy standard luf do aegów. :biggrin: Uploaded with ImageShack.us Oczywiście lufa z APSa to ta po środku. Powiedzcie mi czy to t
  4. W temacie PB nigdy nie siedziałem - ale pomysł Xel'a zaciekawił mnie. Znalazłem coś takiego http://boar.home.pl/sklep/product_info.php?manufacturers_id=31&products_id=193 Do PB z tego co pamiętam nie stosuję się reduktorów na butlę tylko podpinana jest od razu mamba więc idzie te pełne 40-50 bar z CO2 i dużo więcej z HP - ale tam już są reduktory na butli które z 3000 zbijają do 800 psi. Czy istnieje jakiś reduktor tego ciśnienia przed solenoidem wewnątrz markera czy ten zawór po prostu tyle wytrzymuje? Jak wygląda sprawa zasilania takiego zaworu? Bateria 9,6V? Elektronika steru
  5. *pogrubienie moje Masz na myśli tą giwere? http://picasaweb.google.com/Tomaszek400/BarrettByTomaszek# Nie chce się kłócić itp, ale jeśli tak to trzeba mieć duże poczucie humoru, żeby to nazwać Barrettem. Dasz jakąś fotkę jak obecnie wygląda? Bo mogę się mylić. Doceniam duży wkład pracy i pewnie pieniędzy, ale bez przesady bo "replika" Barretta to nie jest banał. Coś co po ciemku go przypomina, być może. Autora wspieram, najważniejsze przetrwać 4/5 kryzys :wink: . Dalej będzie z górki.
  6. Wydaje mi się, że ten reduktor się nie nada. Ja mam ten co Sushi dawał link kilka miesięcy temu. Kupiłem jedną z ostatnich dostępnych sztuk - i po odkręceniu manometrów i innych zbędnych rzeczy można osiągnąć bardzo znośne rozmiary. Niestety dawno tego reduktora nigdzie nie widziałem. PS. Tak tylko wspomnę, że mam do sprzedania praktycznie nowy zawór + cewka, który nada się do Waszych przeróbek http://pneumatig.com.pl/zawor-ekonomiczny-sce361df3p-p-543.html W korzystnej cenie. Chętni proszę na PW.
  7. Wydaje mi się, że odpowiednio dobrana sprężyna (dobrana pod względem ciśnienia i fps jakie Cię interesuje) powinna sobie poradzić z cofnięciem "tłoczka". Otwór w postaci 6mm lufy może okazać się za mały, żeby dostatecznie szybko opróżnić komorę tłoczka. Ciśnienie powyżej 5 bar jest to już solidna przeszkoda dla sprężyny. Przydatny może okazać się zawór szybkiego spustu http://air-com.com/zawory_szybkiego_spustu_sv.html opróżniający komorę podczas cofania tłoczka przez sprężynę . Tylko trzeba by przerabiać cylinder. Zawór którego użyłeś, był już testowany na forum - ma wytrzymałość, a
  8. Dobry pomysł. Mechanizm nie wygląda skomplikowanie. Semi auto - będzie można użyć generatora impulsu z tematu o elektrozaworach i po problemie. Wymiary części będą też pasować do gb v3? Jeśli tak to mój wymarzony gazowy AUG ma spore szanse zaistnieć w realu. edit - zapomniałbym, Gratulacje bo pomysł wydaje sie być trafiony Jeśli masz jakieś wątpliwości odnoście elektrozaworu zapraszam na PW, postaram się pomóc
  9. Pisałem z gościem z VIRTEC'a kilka dni temu. Za 2-3 tygodnie mają wypuścić jakieś swoje chrono na allegro za ok 200zł. Ciekawe czy coś zbudowali nowego...
  10. Witam, można jeszcze gdzieś w Polsce dostać chińskie low capy? Czy zostaje zamówienie z zagranicy... :icon_neutral:
  11. Odnośnie wnętrzności tej repliki - na tym filmiku widać wszystko bardzo dobrze Komora jest w stylu APS2 z regulacją od VSRki. Stokowy układ cylindra, z tego co widzę taki jak miałem w L96 - od razu na półkę.
  12. Zależy o którym temacie o gazowym SWD piszesz. Jeden jest zakończony - o moim projekcie SWD z Blow Backiem, sterowany elektrozaworem i zasilanie z butli. Drugi to ten o gazowym cylindrze do SWD ,który od nie dawna jest w sprzedaży i to chyba o tym piszesz. Ogólnie tego gazowego cylindra nie polecam, szczególnie po opisie Dextera. Żal kasy. Generalnie polecam, samemu coś pokombinować. Jeśli wybrałbyś kolbę w której zmieściłbyś elektrozawór, to ze stockowego cylindra po przeróbkach możesz zrobić swoją konwersję gazową. Oczywiście butla, reduktor w plecaku a mamba do repliki. A wtedy sam
  13. Witam Fajny pomysł nie ma co. Czekam na zdjęcia tak przerobionego SWD w realu. Ja zrobiłem dla siebie projekt SWD w wersji powiedzmy CQB. Większość bebechów z repliki przeniosę do M82 GBB, więc body i trochę części zostanie do "zabawy". :happy: Uploaded with ImageShack.us Jeśli czas, pieniądze i chęci pozwolą to za jakiś czas postaram się tak przerobić swojego, ale raczej zostanie zasilanie gazowe. Czekam na inne pomysły wersji krótkiej, lub jakieś sugestie. pozdrawiam Ronnie
  14. Dokładnie tak, zawór możliwie jak najbliżej dyszy pozwala zachować wszystkie ważne dla powtarzalności strzału parametry.
  15. Rzeczywiście, w Polsce tylko do 0,48g, na szczęście na naszym rynku świat się nie zamyka i na begadishop są dostępne tak jak piszesz jeszcze cięższe. Bo pewnie o te Ci chodziło. I nie mówcie, że kolor ciężkich BB 6mm nie ma dla Was znaczenia, bo nie uwierzę. To jest jedna z największych bolączek obecnie produkowanych kulek dla snajperek.
×
×
  • Create New...