Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

nedza

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,000 profile views
  1. nedza

    M4A1 PTW [A&K]

    Do kogo pisać w sprawie serwisu? Były wcześnie propozycje w tym temacie ale już kilka lat temu.
  2. Tak, jak pisałem powyżej: replikę muszę zakupić w Niemczech, bo takie tam mają prawo.
  3. Dzięki Gloomer. Jedyną alternatywę jaką mam to well :icon_neutral2: TM, JG i cyma są nieobecne.
  4. Spotkał się już ktoś z częściami tuningowymi PPS do vsr? Jak z ich jakością? Chciałem złożyć karabin w systemie vsr dostosowany do warunków niemieckich. Z uwagi na to, że bazę pod tuning muszę zakupić w Niemczech, a dostępność tamże tych karabinów jest mocno ograniczona zastanawiam się nad M40 PPS(w stocku ma drewno i części tuningowe pps) albo nad Zastava M70 Varmint.
  5. Jak dla mnie wygląda na to, że oszust naciągnął sporą liczbę osób i zamierza oddać pieniądze tylko tym z nich którzy się do niego zgłoszą albo nie przyznał się nawet rodzicom dlatego ma problemy z dojściem kto wysłał pieniądze na konto mamy/taty/wujka/cioci. Ponadto poniższy cytat postrzegam jako brak skruchy i wyraz impertynencji. Nie jestem żadną ze stron ale wydaje mi się, że w obecnej sytuacji nie wszyscy poszkodowani otrzymają rekompensatę.
  6. Mi też pasuje, wezmę chrono :)
  7. nedza

    M4A1 PTW [A&K]

    Mam taki problem: replika zaliczyła zacinkę. Na singlu koła zębate zablokowały się i nie wykonały pełnego cyklu. Odłączyłem jak najszybciej baterie (ok 3-4 sekundy). Teraz jak tylko podepnę baterie, nawet jak mam na safe zębatki kręcą się jak by były na full auto. Ktoś ma jakiś pomysł co z tym dalej robić? Wolałbym uniknąć serwisu, bo jestem za granicą i sklep którym kupiłem replikę potrafi serwisować ją pół roku :/
×
×
  • Create New...