Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AYss

Użytkownik
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

  1. Problemem jest podszywanie się, a nie rekonstrukcja i o tym mówił pan rzecznik KGP. TVN jak zwykle poniosło z analogiami i poszukali lansiarzy, czy owych pasjonatów MO, żeby materiał się sprzedał. Typowe. Nie widzę powodu do paniki, czy żeby wieszać psy na owych gościach, co sobie paradowali przed kamerą. Parcie na szkło to dość powszechna przypadłość, na szczęście zazwyczaj zupełnie nieszkodliwa. Mama Madzi i tak z nimi wygra. A jak okaże się, że nasze polityki napiszą coś głupiego, bo to często im się zdarza, to zrobimy profil na wzór Anty(tu znana, do niedawna lubiana, platforma cyfrowa
  2. Katował ktoś zęby Helical Ultra Torque Up tej firmy? LINK
  3. Napisałem w poście sporo o swoich doświadczeniach związanych z używaniem LiPo z tą repliką, jak uważasz to za pierdoły, użyj przycisku "zgłoś". 125zł za coś takiego? Może nie nic, ale co najmniej niewiele, przynajmniej jak dla mnie. Poza tym od pewnego czasu mam bardzo duży dystans do tego co tam piszą. I pytanie: czy w wersji 8mm też jest ten sam silnik M120 High Speed?
  4. Po pierwsze, nie należy. Po drugie, zależy co tam wymienili w ramach tego lvl1. Znając ich, poza sprężyną pewnie nic. U mnie rof wynosił 23k/s i skończyło się rozwalonym łożyskiem oraz zębatką środkową, ale na trochę mocniejszym springu. Inna sprawa że nawet na M120 zębatka środkowa i tak nie pociągnie za długo, niezależnie od baterii. Jak kumpel ma zamiar używać tej giwery jak broni szturmowej (100-300 strzałów na semi na strzelankę) to niech sobie zostawi tą lipo - szybsza reakcja na spust, może z rok używania. Na auto rozleci się bardzo szybko. Po trzecie, nie należy... ... ale
  5. Trochę może przesadził. Wsadzisz do niej każdą batkę dostosowaną do kolb SF (średnio popularne, praktycznie brak batek o dobry parametrach). A różnica między tymi dwiema replikami jak dla mnie to jedynie format. Lubisz kolby SF ? Ja nie, bo wchodzą w zęby. Inny argument, to że w jednej masz lufę wewnętrzną 363mm a w drugiej 290mm. Dla mnie 363mm to minimum (może się ktoś ze mną nie zgodzi). Sorry, w sumie dla mnie minimum to 509mm do uzyskania w tej dłuższej po dołożeniu tłumika. A tak generalnie, to jedno i drugie to G&P, więc zajebista giwera. Najlepiej jakbyś pomacał i jedną, i drugą. B
  6. Nie wiem po co. Wydaje mi się że to lekka przesada. Bez stałej kolby nie narzeka się na nadmiar miejsca na batkę, a do stocka bez problemu wystarczy 9.6V 1500mAh format mini (firefox czy coś w ten deseń). Daje rof w okolicach 18k/s. No chyba że używasz M-ki jak broni wsparcia, robisz mocny tunning, albo jedziesz na milsima w zimie.
  7. Na SP140 i rofie 14k/s przetrwał około 7k kulek (pół roku strzelania co tydzień) i zaczęła spadać prędkość wylotowa. Okazało się, że trzy zęby są już starte. Mimo wszystko myślę że to jednak dobry sprzęt zważywszy na cenę. PS. Kumpel ma to to ze sprężyną SP170 i jak na razie działa (z trzy strzelanki już), zobaczymy jak długo.
  8. Ja bym brał. Body się liczy, szkielet też dobry. Resztę odpowiedzi znajdziesz w tym topicu, na ostatnie pytanie nawet na tej stronie.
  9. A powim... W skrócie, prawie wszystko, nawet front (chyba że dowalisz jakiś tłumik 20cm, bo po kiego 500+ przy lufie 300mm). Zostanie Ci body, szkielet gearboxa, antireversal, cyngiel, takie duperele. Jak nie wpakujesz bora to jeszcze dysza się do czegoś nadaje. TU możesz poczytać co ze swoją zrobiłem. Jeszcze cylinder będę zmieniał. Do springa m120 nie musisz niczego wymieniać, choć pewnie prędzej czy później coś pójdzie (środkowa). Powyżej, no niestety, ale będziesz miał wydatki. A tak w ogóle to miłej lektury tego wątku (i drugiego o tej giwerze w dziale tunning). Jak ich nie przecz
  10. Mało precyzyjnie się wyrażasz na temat części o jakie Ci chodzi. Z tą kompatybilnością jest tak, że czasem pasują, a czasem prawie pasują. Nie wydaje mi się żeby to od G&P zależało. Raczej od rozmiaru osławionej miski ryżu. TU możesz sobie poczytać co ja musiałem zrobić żeby front GFC pasował. Z kolei kumplowi front Boyi pasował jak ulał (to samo, tylko z inną nalepką). Z kolbą nie powinieneś mieć żadnych problemów. W tym przypadku to kwestia śruby mocującej, a śrubę o właściwym rozmiarze wykonać znacznie prościej.
  11. SR25 ma inną szerokość gniazda niż M4/16. Nic z tego.
  12. Na 140-tce niestety jedno mi poszło (7mm), ale dopiero po jakichś 10k kulek i z tego co zasięgnąłem języka, to raczej miałem pecha. Generalnie łożyska G&P są solidne. Powinny 130-tkę wytrzymać.
  13. AYss

    M4 G&P

    Na samym początku obstawiałem sprężynę, ale okazało się, że ma się dobrze. Taka dygresja: moja świnka z gumką silikonową guardera ma niestety chińską komorę (SA) i kołnierz jest za duży (znany problem). W temperaturze od -1C w dół giwera traci zasięg w stopniu takim że przy -5C strzela na 2 metry. Kołnierz się kurczy, czy tam sztywnieje i przestaje puszczać kuleczki. A wracając do tematu, po wymianie lufy na CA 494mm: 515fps (niezależnie od temperatury). Testowałem w temperaturach od +20C do -15C. Różnice mieściły się w 4 efpeesach. EDIT: Komora G&P jest metalowa.
  14. AYss

    M4 G&P

    To się jeszcze trochę pochwalę... Po wymianie tłoka: 505fps :). Pozostała jeszcze preclufa (ta obecna to stockowa z Army L85, więc cokolwiek to jest, raczej nie prec) i będzie mission accomplished.
  15. G&P jest bez batki i bez ładowarki, więc w 1000 się nie zmieścisz.
×
×
  • Create New...