Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pretorian11

Użytkownik
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

  1. Wymiana lufy na dłuższą i zmiana cylindra na pełny. Będzie celniejsza i zasięg na pewno się zwiększy. Ja zmieniałem jeszcze uszczelki na głowicy tłoka.
  2. A zużywają się jak każde normalne styki, może nawet bardziej wrednie. Jak wypali się ta radełkowana część styków to już amen, czyszczenie pomaga na bardzo krótko. Mosfet to bardzo dobry pomysł, bo te styki nie są tanie.
  3. Moim zdaniem najlepsze parametry są przy 509 mm.
  4. Generalnie to zestaw cylindra można zostawić ale z dyszą to się absolutnie nie zgodzę, że ucieka 5 czy 10 fps. Zmieniłem głowicę cylindra na podwójnie uszczelnioną oraz uszczelkę na tłoku. Do tego momentu jest super. Po założeniu stockowej dyszy cały efekt idzie się ..... Ta dysza jest koszmarnie nieszczelna. Może to i kwestia wymienionej głowicy cylindra ale różnice w średnicy wewnetrznej stockowej dyszy i dyszy na głowicy są bardzo duże. Przy wymianie lufy na preckę, dyszy na uszczelnioną i cylindra na typ 1, można uzyskać spokojnie 460 fpsów (po uprzednim doszczelnieniu układu cylinder-gło
  5. Kolego, nie ma opcji dłuższej lufy bez utraty fpsów. Praw fizyki nie zmienisz. Dlatego wymyślili BU i przedłużone cylindry.
  6. Problem tkwi w konstrukcji komory. System regulacji HU jest w elkach ICSa bardzo prymitywny. Nie ma tutaj eleganckiej i precyzyjnej przekładni a jedynie prostacki mimośród (to pseudokółko z zębami), który reguluje położeniem dźwigni naciskającej na dystanser. Za powrót dźwigni w położenie 0 odpowiada mała sprężynka, która po jakimś czasie przestaje zdawać egzamin, często tez dźwignia nie ma w ogóle styku z mimośrodem i wtedy nie ma mowy o żadnej regulacji. Cierpliwym polecam pracę u podstaw a niecierpliwym wymianę komory :icon_razz2: . Ty masz Corey HU w położeniu max stąd takie fpsy i podcią
  7. Ja bym proponował na początku dobrze złożyć replikę. Niby nie jest to skomplikowane ale tego typu blokowanie jest spowodowane przycięciem cięgła. Dolną połówkę trzeba dobrze docisnąć w kierunku lufy przy montażu.
  8. Mówiąc o inwestycji miałem na myśli wyłącznie dyszę :icon_biggrin: . Montaż bore-up jest jak najbardziej na miejscu a ten zestaw ICS jest bardzo fajny - szczególnie ten nowy w kolorze pomarańczowym wydaje się być lżejszy niż poprzednik co nie jest bez znaczenia dla żywotu gearboxa, cena też przystępna pod warunkiem, że kupujesz w komplecie. http://www.madonion.eu/Powiekszona_glowica_cylindra_i_tloka_p293.html Bore up kupisz jaki chcesz musisz tylko pamiętać żeby głowica cylindra była pod zwykłą a nie poszerzoną dyszę, bo dysza musi zostać stockowa ze względu na nietypowe wymiary :icon_bi
  9. Żadna poszerzona dysza nie będzie pasować. Kompatybilność części producentów to jest mit. Jeżeli chcesz koniecznie poszerzoną dyszę (choć uważam to za ZUPEŁNIE zbyteczny zabieg) napisz do chłopaków z ASGRevolution, którzy oferują na Alle dysze na wymiar. Wysyłasz dyszę oryginalną, najlepiej z głowicą cylindra na której ma pracować i dostajesz elegancką dyszę mosiężną do L85 poszerzona lub nie :icon_biggrin: .Co do bore to ten ICSa jest całkiem niezły. P.S. Inwestycja nieadekwatna do przyrostu mocy :icon_biggrin: .
  10. Ktoś wie co się stało z forum http://www.royalmarines.pl? :zastanawia:
  11. Zrób tak: 1. Sprawdź czy nie pękła obudowa silnika. 2. Zaizoluj konektory w miejscu podłączenia do silnika kawałkiem taśmy izolacyjnej tak, żeby nie było ewentualnego przebicia na body. P.S. Przy takiej baterii nie ma mowy o tym, żeby silnik nie dał rady. U mnie spokojnie uciąga 140 Guardera we wszystkich położeniach na baterii 7,4 V (z mosfetem).
  12. Sklep prowadzą bardzo kompetentni ludzie. Bez dwóch zdań dla mnie pełen profesjonalizm. Bardzo dobry kontakt, obsługa rzetelna i fachowa. Ceny bardzo, bardzo przystępne, no i towar przyjeżdża do domu :icon_biggrin: co nie powiem, lekko mnie zszokowało ale maga pozytywnie. Bardzo, bardzo polecam zakupy w Blacksword.
  13. Do humbroli to się dodaje rozpuszczalnika a nie wody (humbrol nie robi akryli) i to na pewno nie nitro :icon_biggrin: . A tak w ogóle to odradzam malowanie replik farbami modelarskimi. Po pierwsze są bardzo nietrwałe i błyskawicznie się wycierają a jeszcze w takim miejscu jak kolba to mega błyskawicznie. Zabezpieczenie modelarskim lakierem bezbarwnym daje NIEWIELKĄ poprawę. Po drugie koszt: 14 ml Humbrola kosztuje ok. 5zł dla porównania 400 ml farby NFM to 39 zł. Do tego dochodzi babranie z rozcieńczaniem farby, myciem aerografu itp., no i koszt samego rozpuszczalnika i lakieru. Myślę, że gra
  14. A tak a propos MERFa, jak wygląda sprawa trwałości i awaryjności tych mosfetów? Pytanie do użytkowników :icon_biggrin: . Kupiłem MERF 2.0, sprężyna M140 i LiPo 7,4 V, długo to pochodzi?
  15. Zgodzę się z przedmówcą. Styki są niezłe, ale i one mają swoją żywotność. Bateria 9,6 V i po dłuższym czasie styków "ubywa" :icon_biggrin:
×
×
  • Create New...