Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

czeslaw3

Użytkownik
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

847 profile views
  1. Też lecę na GG, ale na starcie bym wrzucił NPAS, dobra lufa (pdi,edgi) nie bój się ciasnej lufy, możesz nawet 5,98 wrzucić. W zależności od długości lufy zastanowiłbym się nad portami. Gumka od MP (aktualnie używam autobota z dystanserem omega jestem zadowolony), części mechanizmu wymieniałbym dopiero jak się zaczną psuć.
  2. Za pęknięcie dyszy bardziej obwiniałbym cięższe suwadło, ale jak wcześniej działa bez zarzutu to trochę dziwne. Gdzie dokładnie pękła ta dysza? Może być jeszcze taka sytuacja że sprężynka od npas-a jest za słaba i przy wysokim rofie nie wraca do pozycji wyjściowej, pytanie czy spadki są na auto czy też semi.
  3. vat i cło nawet jeśli doliczą to są to małe pieniądze, szczęki cb można wydrukować na drukarce 3D gorzej z uszczelką.
  4. Closed bolta nigdzie nie dostaniesz, jedynie rynek wtórny. Kit na OB to koszt 400zł z wysyłką tak dla ścisłości.
  5. Na youtube jest filmik z tego co pamiętam. Poszukaj.
  6. Co do tuningu to w Polsce jedynie znajdziesz gumki i lufę (bo podchodzą z aega po przeróbce). Reszta albo używki albo Chiny. Nie da się powiedzieć na ile starczy magazynek bo zależy np. od szczelności układu, czy temperatury otoczenia, Generalnie na cały magazynek powinno spokojnie wystarczyć bez zauważalnych spadków powtarzalności. Nie pakował bym się w scara H (chociaż jest dużo fajniejszy wizualnie od L) ze względu na magazynki które jest ciężko dostać. Scar L łyka magi od m4 i pochodnych, a ich jest dużo więcej na rynku. Na jednym magu dużo się nie pobawisz.
  7. Musisz coś więcej napisać o samej replice. Mówimy o nowym egzemplarzu czy używanym? wcześniej dysza chodziła czy od nowego ma problem? wymieniałeś gumke na inną (np. gumy od ML mocniej trzymają dysze)? Jeżeli egzemplarz jest nowy dysza może blokować się na prowadnicach, w miejscu jej łączenia. Sprężyna powrotna dyszy w WE nie jest super ekstra, najlepiej ją wymienić na 150% od Headquatres, dużo fajniej to pracuje.
  8. Osobiście to bym nic nie zmieniła dopóki się nie zepsuje, sam na stokowych częściach już 2k kulek przemieliłem. Co do obciążeń udarowych się nie wypowiem, to będę miał na magisterce dopiero :P. Lepiej bym zainwestował w lufę dobrą gumkę i dystanser.
  9. A czemu chcesz wymieniać suwadło? Ra-tech może być cięższy więc może mocniej kopać, pytanie czy plastikowa dysza nie pęknie od tego, bo całe uderzenie przejmuje ona i komora. Kolejną sprawą może być problem ze szczelnością w układzie dysza suwadło, ale myślę że to kwestia wymiany oringa, ewentualnie polerka suwadła.
  10. Witam, jaka średnica lufy 6.23 czy 6.05, do tego systemu będzie lepsza. Dodam, że będzie to szturm, a długość ok 450mm wszystko na r-hopie. Drugie pytanie czy Dayton ma możliwość ustawienia stałej objętości gazu, jaka idzie w lufę? Jeżeli temat już był, to przepraszam ale nie znalazłem. Pozdrawiam.
  11. Witam, możecie mi powiedzieć gdzie kupujecie propan i w jakiej jest cenie? Używacie czysty propan czy propan-butan?
  12. Pozbyłem się luzów. Po południu wrzucę ci foty. Pytanie jeszcze jak duże luzy posiadasz. U mnie były dość znaczące, można powiedzieć wręcz denerwujące:P
  13. Ja pozbyłem się luzu za pomocą tej gumki AR15 / M16 Rubber Accu-Wedge Żeby pasowała do WE musisz uciąć podstawę i zostawić samą ściankę , którą też trzeba trochę dociąć. Ogólnie zepsułem dwie gumki zanim dopasowałem odpowiednią. Zrobię jutro zdjęcie jak to wygląda i gdzie się wkłada jak chcesz. Koszt całej inwestycji to ok 25zł za zestaw gumek (5 sztuk).
  14. ok, to dam trochę kleju. Dzięki za pomoc.
  15. Wkręcany w butle. Ten pierwszy co redukuje do z 200bar na 800psi.
×
×
  • Create New...