Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pielus

Użytkownik
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,788 profile views
  1. Witam! Mam pytanie, szczególnie do osób które miały okazję oglądać film World war Z. Chodzi o spodnie które Brad Pitt miał ubrane podczas 'apokalipsy'. ( http://www.hollywood...rld_war_z_4.jpg , http://cdn04.cdn.jus...reshoots-03.jpg ). Czy są dostępne na Polskim rynku? Proszę o identyfikację. Przy okazji, polecam film :icon_wink:
  2. Pielus

    Beryl

    Witam. Sory że zawracam głowę, ale jakiś miesiąc temu zamówiłem u użytkownika "Dread" ( http://wmasg.pl/pl/profil/show/44119 ), który dość często się tu wypowiada, kolbę teleskopową, niestety od miesiąca nie odpisuje na moje wiadomości. Jeśli ktoś posiada do niego jakiś kontakt lub jego nr tel, prosiłbym o PW. http://postimg.org/image/ct1xmwvor/
  3. Z serwisu jeszcze nie miałek okazji korzystać, i obym nie musiał. Za to z czystym sumieniem moge polecić sklep. Ludzie godni zaufania, podejście do klienta bardzo dobre, no i ceny "atrakcyjne" jak na rynek asg.
  4. Witam. Czy któryś z was zna się może na przerabianiu przycisku PTT u94 icom? Mam własnie radyjko intek 4040, tylko wyczytałem ze ptt trzeba przerobić. I tak tez postanowiłem zrobić bo jedyne co moge to tylko odbierać sygnał, a z nadawaniem lipa. Znalazłem taki schemacik : http://4guns.pl/foru...ic.php?f=13&t=9 tylko ze mam inne kolory kabli i nie cholere nie wiem jak sie za to zabrać. Czy ktoś wie jak to ogarnąć? dodaje zdjęcie mojego okablowania
  5. Witam. Dopiero nie dawno przerzucilem sie na baterie Li-po i jestem w tym temacie troche zielony. Kupilem baterie firmy redox 1200mAh, 7,4 20c i ladowarke powerbean sergeant. Czy ta ladowarka bedzie kompatybilna do tej baterii? Napiecie ladowarki to 11.1v, czy to nie bedzie zle dzialac na baterie albo bedzie mialo jakies zle skutki?
  6. Na jelcu znajduje sie tylko numer "73" jednak mysle ze nie jest to w zaden sposob powiazane z jego rocznikiem. Zdjecia postaram sie wyslac jutro albo w czwartek
  7. Niestety, nie ma tam modelu ktory posiadam. Już przeglądałem ;/
  8. Witam. Posiadam bagnet ( F Koeller & Co Solingen-Ohligs) przedstawiony na zdjeciu nizej. Zdjecia sa troche do bani, bo robione na szybciocha. Czy moglbym prosic o pomoc jakiegos znawce tego typu rzeczy? Chcetnie poznal bym rocznik tego modelu oraz jakies dokladne dane, szczegoly i cene jakiej moge sie spodziewac za to cudo.
  9. Od góry: MICH 2000, zestaw nahełmowy ELVIS-1 miwo, gogle Bolle x800 Bowman headset z-tactical, okularki Ess Ice Naro (brak na zdjeciu). Mundur SFU Helicon Pantera wz 93, buty starforce desert. Chest-rig TAJ Cordura , kwadrat 3x Ak/beryl,kieszeń na opatrunek osobisty, kieszen na nóż, cargo małe, kieszeń na radio/PMR, worek na odzysk WS-11, uniwersalny pokrowiec na manierkę, Pokrowiec na camelbak (wkład 2L). Wszystko w Pantera wz 93 od miwo. Ochraniacze alta, rekawice strike system. Replika - AKM (CM.039C) 'ala Beryl, eotech 552, zawieszenie taktyczne od ostrego. Malowanie stylizowane
  10. Pielus

    Beryl

    Hm, bo jest taka sytuacja, ja z kolesiem wymieniam moje loze z cm039 na jego z beryla, i wlasnie nie wiem jak to teraz zrobić...
  11. Pielus

    Beryl

    Yo, mam koleje pytanko z mojej strony. Czy do cm039 bedzie pasował front-grip z beryla? Bo w tej cymce to mocowanie jest dosyc nie typowo zrobione...
  12. Jesli zakupie radyjko Intek 4040, to czy zestaw PTT i bowman bedzie do niego pasować? Jaki wtyk musiał bym wybrać? http://www.specshop.pl/index.php?cPath=104_295&records=100
  13. Witam. Posiadam PMR'ke Maxcom wt 210 oraz Maxcom wt 350 ( http://img.bazarek.pl/167474/12347/1401224/1366341064be824fff2d2e.jpg http://www.militaria.pl/upload/wysiwyg/gfx/produkty/MAXCOM/radiotelefon_maxcom_wt350.jpg ). Moje pytanie, czy zestaw bowman z jakim kolwiek Ptt bedzie do tego pasować ? Jesli nie to jak to przerobic ? Czy przerobienie samej wtyczki wystarczy ?
×
×
  • Create New...