skooczek
Użytkownik-
Content Count
13 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
770 profile views
-
Cześć, Niestety mam te same "usterki" w moim Scarze dbam o niego jak ojciec najlepszy ale z powodu słabej jakości materiałów imitacja blokady suwadła nie działa i z nieznanych mi przyczyn pojawiło się pęknięcie na tzw "wew.gniexdzie magazynka" - skleiłem super glue i już jest ok. Poza tym, też wymieniałem dyszę (bo nie było szczelności), okablowanie (bo wołało o pomstę do nieba), gumkę na zieloną G&G i lufę na precyzyjną itd itd... Pozdrawiam
-
Tak SP 130 Guarder, lufa teraz tez 363 guarder, tłumik dźwięku VFC 223mm i do tego przedłużkę lufy od SCAR'a L 115 mm tak, że i 455 systema nie wystawała. Co do FPS można polemizować zawsze znajdzie sie ktoś kto powie, że można wyciągnąć więcej, jednakże jest to replika chińska 2,5 letnia która jako nowa miała około 395fps z dwuczęściową komorą hopup, wiec moim zdaniem 440 to całkiem spoko.
-
Kolego części typu lufa i gumka hopup wymieniłem odrazu, stockowa lufa była bardzo krótka tylko 290mm. Kabelki w kolbie były bardzo sztywne i wkurzały, pozatym przedłużenie lufy i tłumik od VFC to poprostu lans :) Przymierzałem sie teraz po dwóch latach do założenia bore up od Protech (Polska firma) niestety dysza nie pasowała do prowadnicy głowicy cylindra i zwróciłem produkt. Problem z bore up jest taki, że nikt nie robi tak długiej dyszy i dla tego skusiłem sie na Protech'a. Po otwarciu GB okazało sie że plastikowe zęby na tłoku są juz zmęczone Wymieniłem tłok na elementa z metalowymi
-
Zestaw cylindra BU MAX [ProTech]
skooczek replied to wiciok's topic in Zestawy tuningowe (FTK, bore-up)
Witam, Zakupiłem na azteko zestaw Cylindra Bore-up MAX do SCAR, dysza tak ciasno siedzi na głowicy cylindra (nawet z wyjętymi uszczelkami) że masakra, o tym jak ciasno siedzi stożkowa głowica tłoka nie wspomnę. Niestety tańszy bore up okazał się totoalnie do kitu. Napisałem e-mail do azteko z prośbą o zwrot produktu lub dopłatę do guardera, oto co odpisali: ''Proszę jeszcze spróbować wyjąć uszczelki z dyszy zaś na prowadnicę dyszy dać odrobinę smaru- powinno rozwiązać problem.'' Niezła rada, lecz nie po to kupowałem doszczelniony zestaw ażeby teraz wyciągać uszczelki :/ Będę pr -
Ja nie grzebałem przez ponad dwa lata w GB wszystko gra i buczy, szczerze polecam, aczkolwiek należy pamiętać, że ta chińczyk.
-
Witam, Posiadam Scar H Boyi od dwóch lat, działa bez zarzutów. Nie grzebałem nic w GB, chodzi na LiPo 11,1.wymieniłem lufę na Systema 455mm, gumka biały Guarder i dystanser typy H równiez od Guarder'a. Poza tym kable w kolbie na niskooporowe i wtyki typu T, przedłużkę lufy od Scar L, tłumik dzwięku od Scar H VFC. Jedyny mankament z jakim się możesz spotkać po zakupie to brak dostępności magazynków mid cap. Chciałbym uciąć wszelkie spekulacje pasują tylko midy od VFC, swoje zakupiłem jakiś czas temu (były dostępne na specshop). Z mojej strony to wszystko. Pozdrawiam
-
Witam, Wymieniałem gumkę hop-up w scar-h niestety podczas demontażu komory, nie zwróciłem uwagi na to w jaki sposób była ona zamocowana w lufie zewnętrznej. Chodzi o dwie śrubki wkręcane na imbus po obu stronach komory, nie wiem w jakiej pozycji komory powiny być dokręcone. Czy docisnąć komorę i dopiero je wkręcić, czy wogóle nie dokręcać? Ma to jakiś wpły na działenie repliki? Gumka to biały guarder i dystanser typu H. Nie wiem czy dość jasno opisałem problem. Pozdrawiam.
-
Witam, Nie chciałem rozpoczynać nowego tematu, więc pytam tu. Wymieniałem gumkę hop-up w scar-h niestety podczas demontażu komory, nie zwróciłem uwagi na to w jaki sposób była ona zamocowana w lufie zewnętrznej. Chodzi o dwie śrubki wkręcane na imbus po obu stronach komory, nie wiem w jakiej pozycji komory powiny być dokręcone. Czy docisnąć komorę i dopiero je wkręcić, czy wogóle nie dokręcać? Ma to jakiś wpły na działenie repliki? Nie wiem czy dość jasno opisałem problem. Pozdrawiam.
-
Kolega podsunął mi jeszcze jeden pomysł. Być może, że w sklepie sprężyny pomylili i zamiast M120 dostałem M XXX, bo każdy z kim rozmawiam mówi, że silnik CA High Torque spokojnie M120 powinien pociągnąć. Wspominałem wcześniej, że miałem ogromne problemy z wciśnięciem springa do GB. Pozdrawiam.
-
Dziękuje wszystkim za pomoc. Mimo ambitnych planów zostałem zmuszony do zrobienia kroku wstecz. Zamontowałem sprężynę M100 i wszystko ładnie działa. Obstawiam więc, że był to problem z słabym silnikiem gdyż nawet po podłączeniu LiPo 25C było nie fajnie. Szkoda,ze mi się nie udało lecz nic to, jestem bogatszy o nowe doświadczenia a replika i tak służy jako zapasowa. Pozdrawiam
-
Podłączyłem dwie baterie 9.6V 1100mAh +1500mAh równolegle i kręci, lecz słabo. Problem w tym, że ta 1500mAh jest już stara i b.słaba. Obstawiam więc, że bateria >2000mAh powinna wystarczyć. Dziękuje wszystkim za pomoc.
-
Witam, Postanowiłem wymienić sprężynę ze stock'owej CA w GBv2. na M120. Po nasmarowaniu wszystkiego sprawdziłem czy wszystko się lekko kręci i tak było. Złożenie GB przysporzyło mi trochę problemów (wciśnięcie sprężyny) nie obyło się bez pomocy drugiej osoby, ale udało się. Niestety po podłączeniu baterii 1100mAh silnik nie daje rady naciągnąć sprężyny. Wcześniej nie było z tym problemów. Czy jest to problem z za słabą baterią? Jeśli tak to jaka byłaby odpowiednia? Pozdrawiam
-
Typ 1, lufa 363mmx6,02mm śmiga aż miło. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
-
Problem w tym, że nie wiem jaki, kupiłem używaną replikę. Jak sprawdzić jakiego typu jest cylinder?