Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

hubert94

Użytkownik
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. widziałem podobne i też stwierdziłem że jak nie dorwę oryginałów na użyje takowych :)
  2. Panowie ma ktoś jakieś namiary na dobre guziki do bluzy? Ewentualnie zamienniki które w miarę podobnie wyglądają ? :)
  3. Także jestem za przyznaniem tylko tym co dali radę być na wszystkich grach danego cyklu, to ma być nagroda dla tych ludzi( choć sam bardziej uważam że to nagroda za szczęście posiadania czasu na udział w tych wszystkich grach ;) ). Wydaje mi się że wszyscy jeździmy dla dobrej zabawy a nie "medali". Pamiątkowe oznaki które Marek na swoich grach wprowadził są fajne nie ukrywam, ale to tylko dodatek a nie cel gry, zaś swoiste narzucenie organizatorom by takie rzeczy załatwiali według mnie jest po prostu nie na miejscu. A dodatkowe 10 zł na taką pamiątkę według mnie to porażka, wole by organizatorzy mogli to wykorzystać na coś co wniesie trochę do fabuły i gry niż na bibelot który będzie u mnie leżał i się kurzył. Poza tym te dodatkowe 10 zł to może być dużo gdy na gre się drze pół kraju niepełnym samochodem i trzeba jeszcze zwrócić.... być może cześć nie miała jeszcze z tym do czynienia więc jak się ogarniemy to może w tym roku jeszcze będziecie mieć możliwość ;)
  4. Za, szczególnie w sierpniu. A tematyka aż kusi by zrobić wcześniej część bardziej larpową (amunicja i liczba respów zdobywana za zadania "przemyty"/"kradzieży"/"rozbrojeń" itp), oczywiście sam bym się w jakąś postać larpową wcielił :D No cóż na stronę larpującą jeśli by były takie elementy się piszę :D
  5. Własnie tu pies pogrzebany, bo pchnięcia są czymś co niezbyt jest pozytywnie odbierane nawet przy użyciu piankowych atestowanych broni na larpach...oczywiście końcówki ostrzy nie są w środku usztywniane, ale i tak jak ktoś będzie chciał to pchnie na tyle mocno by denat poczuł rzeczone usztywnienie...a jeśli by nie były wgl usztywnione to pchnięcie takim przy adekwatnej sile może być bardziej odczuwalne bo kończy się tym że denat obrywa lufą a bagnet nie spełnia zakładanej roli, bo nie dość że lata na wszystkie strony i nie wygląda to użycie w walce zgodnie z przeznaczeniem jest niemożliwe. można próbować jeszcze z gumy robić, ale akurat w tym przypadku pchnięcie piankowym nawet usztywnionym jest jednak dużo mniej bolesne.
  6. Ja myślęże będę robić z piankowej szabli, po prostu plan jet ściąć na odpowiedniej długości i dorobić mocowanie by móc zamocować jak bagnet :D Dokładnie z takiego czegoś : https://www.olx.pl/oferta/miecz-z-pianki-szabla-CID88-IDlJfBQ.html No i plus jest taki że pianka jest bezpieczniejsza niż guma i na larpach zawsze ją dopuszczają do gry :D
  7. Oddziały zamorskie Imperium zgłaszają się :) Wielka Brytania: 1. Domino, 2. Kolba, 3. Janik, 4. Cortes, 5. Hubert 6... Niemcy: 1. Michael 2. ...
  8. Marku wielkie dzięki że jednak nie zrezygnowałeś i była gra zastępcza :) Teren mega, kto nie był niech żałuje, sam liczę że jeszcze jakaś gra się na nim kiedyś odbędzie :D Trochę może ogłuchłem po obronie bunkra, ale myślę że ekipa próbująca mnie wykurzyć ma podobnie :D Wybacz, po prostu szedłem wzdłuż wału od drugiego końca i po drodze jeszcze 2 ruskich trafiłem i gdy nagle się poderwałeś przede mną to z automatu strzeliłem myśląc że to kolejny wróg XD Tu Marku powiem ci że mały zgrzyt wyszedł, bo Ruski tak się skitrał tam gdzieś że minęliśmy go i już walczyliśmy na dachu na kolejnej linii i nagle na respie (przesuniętym już za wał na 1 linii przez nas bo byliśmy święcie przekonani że już wybici wszyscy) się pojawił i lekki zgrzyt wyszedł bo myśleliśmy że po prostu szturmuje z drugiej linii. Ale wyjaśniło się szybko na miejscu :) Z ciekawostek w trakcie ostatniego zrywu na 3 ruskich okopanych na dachu z grupy szturmującej byłem jedynym który się nie wywalił biegnąc do nich a i tak skończyło się na tym że zamiast strzelać próbowałem zmienić magazynek XD
  9. Pomysł zacny, ale gdzie tu trenchguny ? Toż ja własnie takie buduje a tu pasowałby idealnie :D Przy okazji może jacyś chętni na Turków ? :P Bo ja chętny do gry jako Anzac :D Lee - Prusy Hajdi -Prusy Pazur - Prusy Cortes - Wielka Brytania XrayPl - Austro-Węgry Domino - Wielka Brytania/Rosja Mareq - Wielka Brytania Sikor - Wielka Brytania Hubert - Wielka Brytania
  10. Adrenalina opada to można napisać podsumowanie. Dominik i Cortes dzięki jeszcze raz za organizacje, na wasze gry warto jechać pół kraju :) Wybawiłem się i pozostało kilka pięknych wspomnień :) Na pewno stawię się na kolejną z odsłoń Wielkich Bitew Frontu Zachodniego. A teraz jako iż miałem zaszczyt dowodzić 1 DPD małe sprawozdanko jak gra wyglądała z mojej perspektywy: " Raport działań bojowych 1 Dywizji Powietrznodesantowej w operacji "Market-Garden" z dnia 21 września: 9:00 - Oddział w sile 9 ludzi zostaje zrzucony na wschód od Arnhem, po zabezpieczeniu lądowiska oddział podzielono na grupę szturmową mającą zaatakować miasto od południa(6 osób) oraz sekcję km która ma zaatakować od północnego-wschodu (3 osoby). 9:10 - Przemieszczające się oddziały napotykają na przedpolu Arnhem okopanych żołnierzy niemieckiej 9 Dywizji SS ( o której obecności w tym miejscu nie wspominały żadne dane wywiadowcze). Wykorzystując wymianę ognia pomiędzy tym oddziałem a sekcją km, grupa szturmowa podchodzi pod miasto i po obrzuceniu pozycji niemieckich granatami dostaje się do środka bramą wjazdową oraz kanałami. W wyniki walki oddział SS zostaje całkowicie wyparty z miasta. 9:30 - Oddział zajmuje pozycje w Arnhem i na przedpolu zachodnim ( od mostu) i następuje nieudana próba nawiązania łączności ze sztabem. Po pewnym czasie udaje się nawiązać łączność z XXX Corp który właśnie walczy o most Son. W okolicach Arnhem następuje wymiana ognia z żołnierzami niemieckimi po drugiej stronie mostu. Przez najbliższe godziny dochodzi do okazjonalnej wymiany ognia z kierunków wschód, północ oraz zachód. 12:00 - Dociera meldunek XXX Corp o walkach w Nijmegen, równocześnie następuje atak żołnierzy SS na okopy po wschodniej stronie które kontroluje 1DPD. W trakcie walk dochodzi do użycia zasłony dymnej oraz granatów. Mimo strat spadochroniarze utrzymują pozycje. 12:30 - Dochodzi do gwałtownej wymiany ognia po zachodniej stronie mostu, w trakcie której na moście pojawia się transporter XXX Corp z żołnierzami 82 DPD. Zostaje on zniszczony przez kontratak Niemców na przedpolu Arnhem. Po odparciu kontrataku okazuje się że mimo przebicia się pojedynczego wozu z garstką żołnierzy główne siły alianckie dalej toczą walki o most w Nijmegen. 13:00 - Następuje wymiana ognia z żołnierzami SS z kierunków zachodniego i północnego. Od południa i wschodu Arnhem zostaje zaatakowane przez kolejny oddział niemiecki, najpewniej Wermacht. Miasto zostaje całkowicie odcięte. 13:30 - Ciężkie walki w mieście okupione dużymi stratami, na ostatnich pozycjach obronnych pozostaje dowódca wraz z kaemistą, natarcie niemieckie zostaje odparte posiłkami z trwającego zrzutu. Mimo tego miasto pozostaje dalej odcięte. 14:00 - Dochodzi do kolejnych zażartych walk o miasto. Straty osobowe coraz większe. Niemcy obrzucają pozycje grantami. Przy życiu zostaje tylko dowódca wraz z 1 żołnierzem. Niemcy przerywają natarcie i żądają kapitulacji, którą odrzucam. W ruch idą znowu niemieckie granaty, dochodzi do forsowania bramy wjazdowej i płotów. Strzelec Sikor zostaje trafiony, w jednym z budynków w osamotnieniu ciągle próbuję się bronić dowódca. Niemcy wchodzą do miasta, dowódca zostaje ranny odłamkami granatu trzymając w ręku swego browninga z ostatnim nabojem. Posiłki idące od południa zostają zdziesiątkowane na przedpolu i tylko sekcja km ukrywa się w kanałach pod miastem. 14:15 - Następuje przegrupowanie na terenie zrzutowiska i oddział okrąża Arnhem od północy, z zamiarem ataku wzdłuż rzeki na most. Po nawiązaniu kontaktu radiowego z XXX Corp następuje atak. Dochodzi do wymiany ognia z Niemcami. Na podejściu do mostu nawiązano kontakt wzrokowy z saperami XXX Corp po drugiej stronie. Rusza natarcie na wschodni przyczółek i okopy pod Arnhem, w którym otrzymuję postrzał dowódca 1DPD. Mimo strat i pozbawienia oficerów 82 DPD przechodzi most i wchodzi bramą do miasta, a w tym czasie z kanałów atakuje je ukryta tam grupa 1 DPD. Miasto ponownie zajmują spadochroniarze. 14:30 - Dowództwo nad obrońcami obejmuje dowodzący 1 DPD, po nawiązaniu łączności ze sztabem rozpoczyna obronę okrężną. 14:45 - Niemcy kontratakują z północy, wschodu i południa. Przez most dociera kolejny halfrack z żołnierzami XXX Corp. 15:00 - Natarcie zostaje odparte, miasto obroniono, przez most przechodzą kolejne jednostki. Za męstwo w boju i ofiarną walkę do samego końca i niezwykłe męstwo, wnioskuję o przyznanie Krzyża Wiktorii strzelcowi Sikorowi oraz dowódcy 1DPD." Wiem, marne zdolności pisarskie, ale trudno. Ze swoją strony, na serio jak Niemcy wpadli do Arnhen to zostałem mając tylko 1 kulkę w komorze pistoletu i 2 granaty dymne. Akcja z tej obrony będzie mi się śnić po nocach. Wielkie dzięki że ostatni granat nie był podpalony bo już na serio bym ogłuchł, a uciec nie miałem gdzie XD Z moje strony przeproszenia do Niemca który mimo że ranny dostał granat "pod dupę", rzucałem przez cały fort, nie widząc cie, o tym jak to wyglądało powiedzieli mi dopiero ludzie po grze co widzieli to z wieżyczek. Na dowodzenie w polu nikt mi nie narzekał więc chyba źle nie było :D jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za grę :)
  11. Dzięki wielkie za imprezę, warto było tłuc się tyle godzin w samochodzie by wziąć udział :) Szacunek szczególnie dla strony niemieckiej za to że w słońcu zażarcie wdzierała się do tego nieszczęsnego budynku, nie udało się, ale nie kilka razy byliście blisko. Dziwi mnie tylko że wchodząc do środka, mimo iż nieraz ktoś stał pod oknami, wbiegał po schodach lub pod nimi się czaił nigdy nam na piętro granatu nie wrzuciliście...a pod nami to huczało aż miło. Osobiście też spodobał mi się pomysł z 1 części gdy po dostaniu alianci musieli zostawać na następnej linii obrony, fajny pomysł, z jednej strony ci co zostali czują się coraz bardziej osaczeni, sam na pewno zapamiętam jak próbowałem nakręcić magazynek po cichu wiedząc że jakieś 5 m przedemną leży niemiec czekając tylko na to :D Dla Wisha podziękowanie za organizację, na kolejną Twoją grę na pewno przyjedziemy, dla wszystkich także, fajnie było was ponownie spotkać, szczególnie że tym razem przy integracji było dużo czasu by pogadać :) Z cieszących wiadomości to jeszcze mam taką że 2 osoby co namówiłem na tą grę złapały bakcyla i chcą na kolejne gry :D Także panowie małymi kroczkami róbmy tak wszyscy i oby nas więcej było :) Swoją drogą robił ktoś zdjęcia w trakcie gry? Czy tylko z czyjegoś telefonu na koniec było grupowe Brytyjczyków?
  12. Chodzi o coś co zasymuluje błysk wystrzału. tak na prawdę dioda która zapali się u wylotu lufy w momencie gdy naciśniesz na spust wystarczy, koszta niewielkie. Poszukam jak coś bo wydaje mi się że po ostatniej imprezie mam jakieś zapasowe jeszcze. Co do stosowania przy pistolecie to w sumie nie zauważyłem by ktoś nosił marker na nich, na pewno na replikach broni długiej musisz mieć taki na noc zamontowany.
×
×
  • Create New...