Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

XrayPl

Użytkownik
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moje fotki z wczoraj https://photos.app.goo.gl/USPGofnbUTiDvCYL8
  2. Impreza już jutro, a więc: Ja na terenie bedę od ok. 8:00 więc wtedy to kontakt tylko telefoniczny - 502 594 723 Na wjeździe musicie powiedzieć ochroniarzowi, że jedziecie na grę asg w silosie a następnie pojechać prosto i znaleźć gdzieś miejsce na lewo od elewatora. Między silosami bedzie ustawiony stół by się schronować i odhaczyć na liście (im szybciej to zrobicie tym wcześniej zaczniemy). Izolki dostaną tylko repliki historyczne poniżej 300 by było wiadomo, że mogą zgodnie z zasadami walić serią. Na godzinę 10:00 wszyscy mają już być gotowi na odprawę i najlepiej już schronowani. Jutro ma być całkiem ładna pogoda, ale gdyby jednak padało, wszystko przeniesiemy do środka. Aktualnie jest na liście 16 niemców kontra 12 rosjan. Jest to bardzo dobra sytuacja bo niemcy bedą mieli znacznie ciężej gdyż atakują. Jak na razie od początku zapisów do gry tylko jedna osoba musiała zrezygnować. Mam nadzieję, że do jutra ten stan się nie zmieni. Nie mam poza tym na ten moment żadnych innych sygnałów, że ktoś może odpaść. Do obsadzenia zostały jeszcze WSZYSTKIE funkcje u ruskich i po jednym dowódcy i medyku u niemców. Zachęcam do zgłoszenia się jeszcze dzisiaj by jutro już nie bawić się w wybieranie. Jeśli nie ma pytań, to do zobaczenia jutro w Stalingradzie! ;)
  3. Aktualnie jest opłaconych 24 osoby + plus mam jeszcze kilka deklaracji udziału. Może dobijemy do 30 osób. Zachęcam do dalszego zgłaszania ;) A tak poza tym, to 2 dni temu, 23 Listopada minęła 77 rocznica zamknięcia kotła Stalingradzkiego przez Rosjan.
  4. Gra już w najbliższą sobotę więc czas dać nieco informacji. W grze będą następujące funkcje. Po 2 osoby na strony. Osoby chętne do zajęcia proszę na priv lub niech się zgłoszą w komentarzu. W ostateczności wybierzemy na miejscu. - Dowódcy - Sanitariusze - Saperzy Jednakże zaznaczyć muszę, że żadna z tych funkcji nie będzie obecna przez całą grę. W niektórych częściach po prostu dana postać nie będzie potrzebna i zgłoszona osoba będzie grać jak zwykły gracz. Dowódców chyba nie muszę tłumaczyć. Sanitariusz leczy tylko i wyłącznie poprzez zasypanie rany zasypką, podanie znieczulenia i zawinięciu rany bandażem. Po skończeniu tego, gracz od razu wraca do gry. Sanitariusz musi posiadać torbę czy coś w podobie na środki medyczne. Saperzy będą się bawić tylko i wyłącznie minami, które już większość z zapisanych zna, ale ich zasady powtórzę na miejscu. Jednakże zaznaczę, że Saper to bardziej taka mini dodatkowa funkcja. Nie będzie miał jakoś mega więcej roboty niż zwykły gracz. Saper musi posiadać torbę na miny i nożyce (zwykłe nożyczki odpadają, ale mogą być te do roślin). Będą mogli przecinać żyłkę w minach. Jeśli chodzi o samą grę. To naprawdę nastawcie się na niezłą rzeźnię. Nie wymagam ale bardzo dobrze by było jakbyście mieli jakąś maskę czy grubą chustę na twarz. Weźcie także baaardzo dużo kulek i zapasowe baterie (będzie zimno to mogą szybciej się kończyć). Gra będzie dynamiczna. Respy szybkie i w większości przypadków bardzo blisko. Jednakże poza jednym wyjątkiem, nie będzie jakiegoś mega nacisku czasowego by coś szybko zrobić, więc na spokojnie ;) Na grę przygotujcie się tak by wszystko nosić ze sobą, aczkolwiek nie zabierać nie potrzebnych rzeczy i wyposażenia. Wynika to z dwóch rzeczy. Po pierwsze, respy będą ruchome. Po drugie, co prawda wolno będzie chodzić do aut w czasie gry, ale jeśli będzie się akurat na powiedzmy 6 piętrze to trochę słabo będzie schodzić tyle w dół by potem jeszcze wracać. Po pierwszej części gry (lub jeśli szybko pójdzie to po drugiej), będzie zrobiona dłuższa przerwa na odpoczynek i zjedzenie czegoś (więc jedzenie można zostawić w autach). Ubierzcie się ciepło, ale nie jak na jakieś śnieżyce. Gra zacznie się na dworze, ale będzie to bardzo krótki epizod (tylko w przypadku złej pogody sobie go darujemy). Max kilkanaście minut. Cała reszta będzie w środku. Grube ciuchy mogą krępować ruchy i przy dynamiczności gry okazać się za ciepłe. Zabierzcie też ze sobą jak najwięcej granatów J Myślę, że tutaj dymne mogą się bardzo przydać. Co do Balansu gry, to Kielce zmieniły barwy na czerwone. Ale to Bladek o Ashigara możecie wziąć na wszelki wypadek szpeje i niemieckie i radzieckie jeśli to nie robi wam problemu. Zakładam jednak, że dobrze by było jakby Niemcy mieli lekką przewagę liczebną.
  5. Zostało jeszcze 10 dni do imprezy. Na razie mamy 20 opłaconych osób. Osoby które chcą się zgłosić proszę by zrobiły to jak najszybciej. Im wcześniej znam liczbę osób tym lepiej będzie można przygotować grę i scenariusz. Przypominam, że po 23 wchodzimy na wyższy próg wpisowego 50zł zamiast 40zł (Liczy się dzień wysłania wpisowego) Także jeszcze informacyjnie. Jeśli ktoś chce wziąć udział, a nie ma broni, to jest możliwość by na miejscu wypożyczyć broń, okulary i maskę za 30zł.
  6. Powoli napływają chętni. Na dzień dzisiejszy jest 19 zgłoszeń z czego 15 jest opłaconych. Do gry zostało jeszcze 16 dni.
  7. Utworzyłem wydarzenie na facebooku - https://www.facebook.com/events/645252622672492/ Jest dokładnie tak jak Ostry napisał. Teren jest super i niesamowity. W grze będzie praktycznie cały silos wliczając w to piwnice i te hale nad zbiornikami, ale także most, część budynku za nim, i fragment dworu. W środku jest bardzo klimatycznie. Na prawdę jest to super okazja by odegrać tak znaną walkę o Elewator Zbożowy w Stalingradzie, w prawdziwym elewatorze (tylko mniejszym ;) ). Część pomieszczeń jest pustych, ale przed grą zostaną w nich ustawione dodatkowe przeszkody (szczególnie w tych halach na górze). Dodamy także parę drobiazgów dla zrobienia klimatu ;) Na prawdę uważam, że dla osób które nie mają CQB warto będzie postarać się wymienić sprężynę, albo latać z klamkami. Też niestety będzie to jedyna okazja gry w tym miejscu, ponieważ już od grudnia nie będzie tam w ogóle możliwości przeprowadzenia jakiegokolwiek ASG.
  8. Super. Powiem ci, że tak się wczoraj zastanawiałem czy Ty się zgłosisz jako pierwszy, czy ktoś cię wyprzedzi ;)
  9. Z przyczyn niezależnych ode mnie, byłem jednak zmuszony do przesunięcia gry o tydzień wcześniej na 30 listopada. Aktualizacja kalendarza: Za nami: 1. "Operation Armpit" - Svetica - Monte della Madonna (Chorwacja), 25-27 stycznia (piątek-niedziela) 2. "Przystanek - STALINGRAD!!!" - Ołtarzew k. Warszawy, 9 marca (sobota) 3. "Westwall - Epilog" - Liberec (Czechy), 30-31 marca (sobota-niedziela) 4. "Hermenegilde komm!" - Podule k. Zduńskiej Woli, 18-19 maja (sobota-niedziela) 5. "Italy - one day at the front" - Bohutice (Czechy), 8-9 czerwca (sobota - niedziela) 6. Gra stylizowana na Podkarpaciu - Rzepnik k. Krosna, 22 czerwca (sobota) 7. "Operacja Husky vol. 3" - Mieczewo k. Poznania, 30 sierpnia - 1 września (piątek-niedziela) 8. "O jeden most za daleko" - Wola Wodyńska k. Mińska Mazowieckiego, 21 września (sobota) 9. "Kelly's Heroes Golden 50 (year's)" - Vizinada (Chorwacja), 18-19 października (piątek-sobota) 10. "Przełęcz Użocka" - Warszawa - SD, 19 październik (sobota) Przed nami: 1. "Getreidesilo" - Warszawa - 30 listopada 2019 (Sobota) 2. ...
  10. Grupa Rekonstrukcji Historycznej 44 Division Hoch- und Deutschmeister ma zaszczyt zaprosić na siódmą odsłonę zmagań na Froncie Wschodnim! „Elewator zbożowy. Południowa część Stalingradu jest niemal nasza. Ostatni bolszewicki oddział uparcie broni miejscowej przetwórni zboża – mamy go stamtąd usunąć. Sam elewator to prawdziwy potwór – potężna betonowa konstrukcja. Artyleria tłukła w to miejsce przez ostatnią dobę, ale bez większych sukcesów. Czołgi nie podjadą, bo bolszewicy z góry łatwo by je ostrzeliwali. W tej sytuacji piechota musi iść sama… 20 września 1942 roku. Armia niemiecka przygotowująca się do uderzenia.” Data gry: 30 Listopada 2019r. Miejsce: Elewator zbożowy – Płochocińska 65 https://www.google.pl/maps/place/MartJack+Extreme+Event/@52.3225707,21.0228797,650m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x471ec92703eb22df:0x35fb376981f14de!8m2!3d52.321692!4d21.0237809 https://photos.google.com/share/AF1QipNeNLhrxlHfqsU4uMsDQChWAf7-LWHty-NMdZQAeRwgIA9lA3IicuBEJK18XDUu4A?key=Q05yTkZwRkdncDBTSkpSVUxSLWtMSjM5THE3aWRB Wpisowe: - Do 23 listopada – 40zł - Po 23 listopada – 50zł - Na miejscu – 60zł Wiek: Od 18 lat (od 16 z pozwoleniem) Zgłoszenia: https://forms.gle/vRchjZdsq2cTipdq9 - w zgłoszeniu jest podany numer konta Lista zgłoszonych (tylko osoby opłacone i te które zadeklarowały wpłatę na miejscu) - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e98mAIqAZ717DgG4x7t2-Zn6FTB4XGCNLv8KrnjYsPU/edit?usp=sharing Czas: 10:00 – odprawa i chronowanie 11:00 – Początek rozgrywki 16 – 17:00 – Zakończenie gry W trakcie gry będzie zrobiona przerwa. Strony: -Niemcy i przyjaciele (Wehrmacht) -Rosjanie i towarzysze (Armia czerwona) Funkcje – Dowódcy, Sanitariusze, Saperzy. Dokładniejsza informacja pojawi się później. Stylizacja obowiązkowa: Niemcy – Absolutny zakaz jakichkolwiek współczesnych kamuflaży (powstałych po 1945) i stricte współczesnego wyposażenia (wyjątek – buty, ale też bez przesady). Można używać współczesnych ciuchów pod warunkiem ich jednokolorowości w dowolnych odcieniach szarości, zielonego lub niebieskiego (Luftwaffe). Rosjanie – Podobnie jak u Niemców. Kolory dopuszczane natomiast to odcienie brązowego, piaskowego i czarnego. W razie wątpliwości co do stylizacji, śmiało możecie pytać ;) Zasady: Limity i broń: - Absolutne maximum na całą grę – 370 fps (Przekroczenie o 1fps skutkuje nie dopuszczeniem broni) - Repliki historyczne poniżej 300 mogą walić serią. - Dopuszczalne są bronie nie historyczne (wyprodukowane po 1945), pod warunkiem obwinięcia ich szmatami, bandażami itp. Żadnych dodatków typu lunety, kolimatory, chwyty itd. Broń nie historyczna zawsze strzela pojedynczo. - Można oczywiście przez całą grę biegać tylko z boczniakami Respawny i sanitariusze: - Respawny będą ustalone na miejscu - Sanitariusz walczy i ginie jak zwykli gracze. Nie musi być oznaczony - Sanitariusz leczy poprzez zasypanie rany zasypką, podanie znieczulenia (strzał z strzykawki) i zawiązanie bandaża. Po wykonaniu czynności ranny od razu wraca do gry. Po ponownym trafieniu idzie na respa. Jeńcy: Nie będą potrzebni… Pirotechnika: Max k206. Zalecam posiadanie jak największej ilości granatów wybuchowych i dymnych ;) Obowiązuje okrzyk „GRANAT” przy rzucaniu. Inne: Walka będzie niemal całkowicie w budynku i w głównej mierze na dystanse nie większym niż 10 metrów. Będzie także baaardzo dużo walk na schodach. Wszystkie dziury, szczeliny itp. przez które można strzelić do drugiego gracza – grają. Bardzo dobrze będzie się zaopatrzyć w maski (na prawdę, lepiej miejsce, chociażby grube chusty). Nie muszą być historyczne. ZAPRASZAMY SERDECZNIE !!!
  11. Gregorius, tamte okopy na SD to nie jedyne okopy na Bemowie :D Kawałek dalej znajduje się poligon Wojskowej Akademii Technicznej gdzie są okopy w których ćwiczą podchorążowie. Dawno mnie tam nie było, ale to nadal stoi i były tam organizowane gry ASG. Sam byłem na jednej na 120 osób. Na Wacie działa kółko ASG, które może by pomogło załatwić pozwolenie. Jak widzicie na fotkach na terenie znajdują się 2 linie okopów po dwóch stronach pola (które też jest fajne ponieważ w niektórych miejscach są druty kolczaste) które idealnie będzie pasować na ziemię niczyją. W tygodniu mógłbym porobić parę fotek bo sam na wacie studiuję. Ogólnie jakby ktoś chciał wpaść sam zobaczyć to nie ma z tym problemu. Nie ma tam za bardzo zakazów i nawet w trakcie ćwiczeń cywile tam z psem, na spacer czy na rower idą.
  12. Niestety każdy termin komuś nie będzie pasował :( Wydaje mi się, że z kilku względów 7 będzie lepszy. Aczkolwiek, jeśli do jutra sporo osób by mi napisało, że tylko 30 listopada wchodzi w grę, to mógłbym rozważyć przesunięcie. Ale teraz zaznaczyć muszę, co jest bardzo istotne, gra będzie w formacie CQB z absolutnym górnym limitem 350 fps.
  13. Za breloczki podziękowania należą się Ostremu. Niestety nie mogło go być, ale ogólnie pomysł jego sprzed kilku imprez i sam je za każdym razem wykonuje ;)
  14. Tak wstępnie. 7 grudnia (sobota) zamierzam zorganizować ostatnie ASH na froncie wschodnim w tym roku. Będzie to na terenie komercyjnym w Warszawie którego jeszcze w ASH nie było. W niedzielę wybieram się na teren omówić grę z właścicielem.
  15. Emocje po bitwie zdążyły opaść dlatego czas na podsumowanie J Dziękuję bardzo wszystkim graczom którzy się pojawili na grze, pomimo zamieszania z nią i Linią Arpada. Dziękuję serdecznie osobom funkcyjnym za podjęcie się często ciężkich ról. Ale przede wszystkim dziękuję Cortesowi , a także Ostremu za pomoc w organizacji J SIŁY STRON Na dzień przed imprezą było zapisanych 31 osób (16 OŚ i 15 RKK), ale nagle po południu w całkiem krótkim odstępie czasu zrezygnowało z różnych powodów 7 Niemców. W tym czasie doszedł tylko jeden. W dniu imprezy nie przyjechało kolejnych 2 Niemców i jeden Rosjanin. W związku z tym podczas gry walczyło 8 Niemców kontra 14 Rosjan. POCZĄTEK GRY W związku ze znacznym stopnieniem sił Osi, wszyscy Niemcy zostali podporządkowani Ashigarze jako jeden oddział i w celu wyrównania gry, każdy z bronią automatyczną mógł strzelać serią. Niemcy także przez większość gry mieli natychmiastowe respy. Podział na funkcje i drużyny u Rosjan pozostał taki jaki przewidywały założenia gry. Ich resp przez większość gry był na zasadzie 5 minut lub całej drużyny na respie. I FAZA W pierwszej części gry, Rosjanie mieli za zadanie po kolei zająć 3 niemieckie sektory. W każdym sektorze, kiedy niemiec zginął, musiał wycofać się na kolejny, gdzie natychmiast wracał do gry. Teren był bardzo na korzyść obrońców. Rozmaity w bunkry i pagórki teren, a także mocno zakrzaczony, umożliwiał bardzo dobre skrycie się przed Rosjanami. Niemcy zadawali nacierającym wrogom bardzo poważne straty i większość krasnoarmieńców musiała kilkukrotnie wracać z respa by wygonić nazistów z pierwszego sektora. Walki o drugi sektor, składający się z 3 pagórków były równie zacięte. Na początku co prawda Rosjanom udało się całkiem szybko zająć południowy pagórek, ale zdobycie kolejnych dwóch zajęło bardzo dużo czasu i strat. 3 sektor składał się z okopów i barykady w postaci betonowej ściany. Tutaj odbyły się bardzo ciekawe i zażarte walki w okopach gdzie najpierw po długim czasie Niemcy zostali wyparci, by następnie będący tu Rosjanie zostali rozstrzelani przez żołnierzy Osi z barykady i dalszego wzgórza. Wkrótce jednak udało im się wybić ostatnich wrogów w 3 sektorze. II FAZA Po zajęciu wszystkich sektorów była chwila przerwy na reorganizację. Rosjanie dostali nowe respy, a Niemcy usadawiali się na wzgórzach gdzie mieli chronić 2 flag. Respa mieli z tyłu. O ile poprzednia faza dla Rosjan szła jak krew z nosa, to tutaj był to prawdziwy krwotok który zalał wroga bardzo szybko ich własną krwią. Rosjanie bez większego problemu po krótkich starciach zdobyli jedną, a parę minut później drugą flagę kończąc tym samym tę Fazę. III FAZA Na początku została zorganizowana 20 minutowa przerwa na przygotowanie terenu. W tej fazie celem Rosjan było zdobycie 2 flag, ukrytych przez Niemców w głównym bunkrze. Ashigara wraz z Meisterem ustalili położenie flag, a następnie rozstawili się wraz z resztą Osi na bunkrze. Po rozpoczęciu gry, Rosjanie ostrożnie podchodzili pod główny bunkier z zamiarem zajęcia najpierw jego dachu, co po ciężkiej walce się udało. Flagi jednak nadal były niezdobyte w środku. Niemcy po tej małej porażce i powrocie z respa zaatakowali wroga z celem odbicia dachu bunkra, co zakończyło pełnym sukcesem i podłamało nieco radzieckie morale. Rosjanie, po zebraniu się postanowili spróbować raz jeszcze zająć bunkier. Część uderzyła na górę, kiedy inni zaatakowali jedną z dwóch podziemnych części, gdzie po ciężkich walkach i masie granatów udało im się zdobyć pierwszą flagę. Ich koledzy na górze natomiast, pomimo ciężkich strat znowu zajęli dach bunkra. Po tych zwycięstwach druga flaga została zdobyta praktycznie nie chroniona. IV FAZA Niemcy zepchnięci do ostatniego bunkra na terenie gry, mieli tym razem przez łącznie 20 minut utrzymać zegar szachowy. Rosjanie mieli tym razem o wiele cięższe zadanie. Wróg był na umocnionych pozycjach za rzeką przez którą biegły tylko 3 wąskie mosty. Miał poza tym bliżej respa. Jedyną przewagą RKKA była liczebność która jak dotąd wystarczała, ale miało to być wystawione na próbę. Po rozpoczęciu fazy Rosjanie ponaglani mijającym czasem szybko przystąpili do uderzenia. Pomimo strat udało im się przedrzeć na drugą stronę rzeki i zająć przyczółek pod wzgórzem bunkra i mając widok na zegar. Po otrzymaniu posiłków, przystąpili do jego odbicia. Po około 8 minutach gry, udało się zmienić czas na korzyść Rosjan. Nie trwało to jednak długo bo już kilka minut później zegar został odbity przez Niemców. Rosjanie mimo wbijania się coraz głębiej, nie byli w stanie przejąć kontroli nad rejonem zegara. Udało im się jeszcze zmienić czas na własną korzyść 2 razy, ale zawsze na krótko. Po upłynięciu 20-tej minuty, Niemcy odnieśli zwycięstwo i obronili ostatni bunkier na Przełęczy Użockiej. V FAZA Tutaj, analogicznie do I FAZY, zostały na głównym bunkrze wyznaczone dla Rosjan strefy. Pierwsza była na wale przy rzece. Tym razem, była ona nie korzystna dla Niemców, którzy mieli za zadanie zdobyć jak najwięcej stref przed upływem czasu gry (godz. 15). Rosjanie rozstawili się na wale, a porządku pilnował Komisarz Polityczny gotowy do odstrzelenia każdego, kto choćby pomyślał o wycofaniu się. Niemcom, zdobywanie wału szło bardzo ciężko. Ponawiane ataki nie dawały rozstrzygnięcia, ale za każdym razem uszczuplały siły radzieckie (po śmierci, trzeba było się wycofać do kolejnej strefy i nie można było wrócić do pierwszej). Wraz z czasem obsada wału stopniała aż do jednego samotnego kozaka z pistoletem który sam bronił swojego posterunku odpychając niemieckich żołnierzy. Szło mu tak dobrze, że zazdrosny komisarz postanowił go odstrzelić ;) Oznaczało to jednocześnie utratę wału przez Rosjan. Niemcy przystąpili do ataku na dach głównego bunkra w momencie kiedy do końca gry zostało tylko kilka minut. Tym razem, opór radziecki nie był aż tak silny, i Rosjanie bardzo szybko ginęli przenosząc się na 3 strefę. Na minutę przed końcem, na bunkrze zostało tylko 3 krasnoarmieńców gotowych to walki do końca. Niemcy w desperackim ataku próbowali, póki czas jeszcze ich wybić, ale się nie udało. Gra się skończyła. Po grze oczywiście odbyła się mała sesja drużyn i wspólne foto. Zostały także rozdane pamiątkowe medale-breloczki. Pomimo dużych strat w ludziach zgłoszonych dzień wcześniej i moich dużych obiekcji wydaje mi się, że gra wyszła bardzo fajnie. Była wyjątkowa ze względu na spiny, a właściwie ich brak. W czasie całej ponad 5-cio godzinnej gry TYLKO RAZ usłyszałem by ktoś na kogoś krzyczał (tutaj chodziło o domniemane trafienie). Nie mówiono mi o żadnych złych zachowaniach innych graczy, termoszeniu czy innych tego typu uwagach i narzekaniach. Absolutnie NIC! Aż sam byłem zaskoczony, bo na każdej innej organizowanej przeze mnie grze, się to zdarzało. Tak jak inni zauważyli, podczas gry było trochę osób w BARDZO FAJNYCH ubiorach. W sumie myślę, że rzeczywiście można by w jakiś sposób nagradzać graczy za wyjątkowe stylizacje ;) Może to też by innych zachęciło do starania się :) Cieszę się, że gra doszła do skutku i zadowolony z jej przebiegu. Co prawda po niepowodzeniu „Linii Arpada” nie chciałem robić innej gry, ale parę osób mnie namawiało i też trochę mówiło, że się jeszcze dopiszą (nie było ich w końcu). Jednakże, następnym razem nie będę organizował gier zastępczych. Jest termin zapisów i koniec. Trochę za dużo czasu i nerwów mnie to kosztowało... Na zakończenie zdjęcia od pierwszego fotografa ;) - https://photos.google.com/share/AF1QipPPNt2vM4Xfsnw_VprUnh0rKgE1upVxmJzBrFJ1hlq8-a-648jJou5dJokDb3rSOQ?key=VUFwV215MEMyYnpfUmNEOG1yNGJIYVNkVU1MU3B3
×
×
  • Create New...