Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

XrayPl

Użytkownik
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No niestety, ale lepiej zrobić coś, niż sobie w ogóle darować :) Tak, nazwa i data niemal idealnie pasują, Rosjanie zdobyli Przełęcz Użocką 18 października :D Tak z innej beczki, jeśli ktoś spoza ASH jest zainteresowany tą grą, to na zachętę wstawiam linki galerii kilku innych gier jakie były ;) https://drive.google.com/drive/folders/1wC2bCFDLJ6YFrUdLvNjiR-RNl8CLtruz?fbclid=IwAR0sjxHwdkIjJwv9fnkmcFhG1x4wKU2sXpWd9aSZUNyxSPOAHUm2gTsiIAo https://photos.google.com/share/AF1QipMwk8rz9oEogHafqljzZIuMMC0PfwnIRyk31y4aLGGQcc8flPlCP6Y6gNZX3A6Lvg?key=eEFMMldkdEdRTTNWUWJoM2ljM2hSdkNBQVZ3TXZB https://photos.google.com/share/AF1QipPjw2YIQAbO9gN8vnWg4I3gx4asA0B8BXD5nV94BLzYxma-a55WdDVtWwX1uOHAHA?key=MWRqVnZURGNXRUVEVVNSWnYzMlFlQmI2SmhidlJn https://photos.google.com/share/AF1QipOITiRETzFtTt4SQa5wpoC3PS3F3yIbCh9s5TK3hbMFjYnUObM6gkxd6poPW2n4eA?key=cWNvM3pIbGZWd2F5X0xNeU0wUjNiNzN1NjFBN2dn
  2. Temat imprezy zastępczej - https://wmasg.com/pl/forum/topic/168742-ash-przełęcz-użocka1910-warszawa-sd/ Tak jak zapowiadałem, osoby zapisane na Linię Arpada, przepisałem na nową "Przełęcz Użocką". Jeśli jednak ktoś będzie musiał się wypisać, proszę o kontakt. W niedzielę będę rozsyłał zwroty za Linię Arpada, za wyjątkiem tych 10zł, by już zapisane osoby nie musiały płacić na miejscu (jeśli ktoś chce inaczej też proszę o informacje).
  3. Aktualizacja kalendarza: Za nami: 1. "Operation Armpit" - Svetica - Monte della Madonna (Chorwacja), 25-27 stycznia (piątek-niedziela) 2. "Przystanek - STALINGRAD!!!" - Ołtarzew k. Warszawy, 9 marca (sobota) 3. "Westwall - Epilog" - Liberec (Czechy), 30-31 marca (sobota-niedziela) 4. "Hermenegilde komm!" - Podule k. Zduńskiej Woli, 18-19 maja (sobota-niedziela) 5. "Italy - one day at the front" - Bohutice (Czechy), 8-9 czerwca (sobota - niedziela) 6. Gra stylizowana na Podkarpaciu - Rzepnik k. Krosna, 22 czerwca (sobota) 7. "Operacja Husky vol. 3" - Mieczewo k. Poznania, 30 sierpnia - 1 września (piątek-niedziela) 8. "O jeden most za daleko" - Wola Wodyńska k. Mińska Mazowieckiego, 21 września (sobota) Przed nami: 1. "Kelly's Heroes Golden 50 (year's)" - Vizinada (Chorwacja), 18-19 października (piątek-sobota) 2. "Przełęcz Użocka" - Warszawa - SD, 19 październik (sobota)
  4. GRH 44 DIVISION HUD wraz ze współpracy z Cortesem, ma zaszczyt zaprosić na szóstą odsłonę działań na froncie wschodnim. Termin – 19 Październik Miejsce – SD – Bemowo - Warszawa Wpisowe – 10zł płatne na miejscu Wiek – Od 18 lat Zgłoszenia – Na pw lub email mareksadej@wp.pl Lista zgłoszeń - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VagyQxLJ5C-RqUJ_5XtHDj0Y2zgEatlCVXDC2Lisb0I/edit?usp=sharing&fbclid=IwAR2yn4Gp9zbaieMgG0dTXRlFCmYd02lhxmV1cMCDlE-s0WDu3qJIODj551s Zgłoszenie musi obejmować nick, frakcje, odtwarzaną sylwetkę i ewentualnie nazwę swojej ekipy. Czas – Zbiórka, odprawa i wymarsz na pozycje – 8:00 Rozpoczęcie gry – 9:00 Koniec gry – 15:00 Stylizacja Obowiązkowa: Niemcy – Absolutny zakaz jakichkolwiek współczesnych kamuflaży (powstałych po 1945) i stricte współczesnego wyposażenia (wyjątek – buty, ale też bez przesady). Można używać współczesnych ciuchów pod warunkiem ich jednokolorowości w dowolnych odcieniach szarości, zielonego lub niebieskiego (Luftwaffe). Rosjanie – Podobnie jak u Niemców. Kolory dopuszczane natomiast to odcienie brązowego, piaskowego i czarnego. W razie wątpliwości co do stylizacji, śmiało możecie pytać ;) ZGŁOSZENIA, ROLE i FUNKCJE: Podczas tej gry, od początku będzie obowiązywał ściśle określony podział osób na oddziały, i funkcje podany poniżej. Drużyny 1 i 2 mogą być zwiększane o dowolną liczbę zwykłych strzelców. Drużyny wsparcia to stałe 6 z określonymi funkcjami. Co do tabelki muszę nadmienić także: - Za wyjątkiem KM, bronie nie historyczne (stworzone po 1945r.) zawsze strzelają ogniem pojedynczym, niezależnie od funkcji gracza. - W budynkach nie wolno strzelać z broni mającej więcej niż 400 fps - Tylko i wyłącznie postacie z pozwoleniem na strzelanie serią, mogą nią strzelać. Inni mają absolutny zakaz. - Górny limit broni bocznej to 400 fps DZIAŁANIE FRAKCJI I DRUŻYN: - Dowódcą każdej frakcji jest dowódca plutonu - Dowódca plutonu może wydać rozkaz tylko i wyłącznie innym dowódcom lub żołnierzom z własnej drużyny - Dowódca może wydać rozkazy tylko i wyłącznie żołnierzom z własnej drużyny - Żołnierze w ramach drużyn są nierozłączną całością Nie można wydać rozkazu by go podzielić, przenosząc np. kilka osób do drugiego plutonu. Wszystkie zadania (nie licząc drobnych) musi wykonywać razem. - Żołnierze wykonują tylko i wyłącznie polecenia swoich dowódców. Nie wolno także działać bez pozwolenia dowódcy. - Komisarz ma specjalne zasady. Może wydawać rozkazy wszystkim żołnierzom plutonu poza dowódcami. Jednakże rozkazy własnego dowódcy zawsze są ważniejsze niż komisarza (wolno mu oczywiście kogoś rozstrzelać za „nieposłuszeństwo”). Może to teoretycznie spowodować zamieszanie w organizacji Rosjan, ale w gruncie rzeczy właśnie o to chodzi ;) Przed grą w ramach balansu liczebności drużyn w ramach frakcji, mogą nastąpić małe przeniesienia. ZASADY: Limity: - Limity fps dla danych broni i funkcji są podane w tabelce i pod nią ale powtórzę: - 400 fps to ABSOLUTNE maximum w CQB. Nie ważne czy masz pozwolenie na prucie serią czy nie. - Broń nie historyczna (za wyjątkiem KM) może strzelać TYLKO I WYŁĄCZNIE ogniem pojedynczym, nie zależnie od funkcji gracza. - Serią mogą strzelać TYLKO osoby których funkcja na to pozwala. Oczywiście nie muszą, szczególnie jeśli mają np. 4 takt. Amunicja: - 4 takt – do 100 kulek; Inne poza KM – do 300 kulek - Broń boczna – tyle co w magazynku. Można doładowywać z limitu broni głównej. - Limity oznaczają ile kulek można użyć na jednym życiu. Doładowanie magazynki można tylko na RESPIE. - W czasie gry będzie jeszcze jedno dodatkowe ograniczenie wprowadzone. - Hi-Capy nie są mile widziane, ale jeśli do danej broni NIE MA na rynku co najmniej midów, są dopuszczalne. Przed „podkręceniem” hi-capa należy najpierw wyjąć z broni i dopiero wtedy podkręcić (jako symulacja przeładowania). Nie tyczy się broni wsparcia. Broń Wsparcia KM musi być podparty lub strzelec musi być w pozycji leżącej. Pozwala się na oparcie o ścianę lub na plecach/ramieniu innej osoby. Operator KM – Poza max 300 kulkami w bębnie KM-u i pełnym magazynkiem w boczniaku nie ma przy sobie żadnej innej amunicji ani skrzynek. Amunicyjny – Może posiadać od 1 do 2 skrzynek amunicyjnych z max. 300 kulkami w każdej. TYLKO amunicyjny doładowuje KM swojego Operatora i TYLKO jak się skończy w nim amunicja. Doładowuje się 300 kulek (więc w skrzynce należy mieć worek z wcześniej odliczoną liczbą kulek) Amunicyjny, jeśli Operator zginie lub zostanie ranny, może czasowo przejąć jego funkcję (ale wtedy nie może sam przeładować). SANITARIUSZE, STRZELCY MEDYCZNI: - Każdy gracz może być opatrzony 2 razy. - Za pierwszym razem kiedy oberwie, jest to rana lekka. - Jeśli gracz miał już wcześniej opatrzoną ranę lekką i oberwał drugi raz, otrzymuje ranę ciężką. - Nie zależnie od tego czy gracz był ranny pierwszy czy drugi raz, po otrzymaniu obrażenia kładzie się na ziemi i nie może strzelać do wroga, zdradzać jego pozycji itd. Może za to wołać o pomoc. - Ranny może się odczołgać, ale nie wolno mu w żadnym wypadku wstać samemu. - 2 osoby mogą pomóc rannemu przejść w inne miejsce. W takim wypadku biorą go pod pachy (ranny może wtedy normalnie wstać i iść z nimi) i zabierają w inne miejsce. Podczas pomagania absolutnie nie mogą strzelać ze swojej broni. - Ranna osoba musi czekać po trafieniu co najmniej 1 minutę. Potem może odejść na respa. Maksymalny czas czekania na medyka to 5 minut. Czyli po pierwszej minucie ranny decyduje czy chce czekać lub nie. Po 5 minucie musi wrócić na respa. (Rosjanin trafiony przez komisarza lub pomocnika natychmiast idzie na respa) - Po tym jak Sanitariusz lub Strzelec Medyczny wykonają swoje czynności, gracz natychmiast wraca do gry. - Po powrocie na respa naturalnie wszystkie rany się zerują a bandaże się zdejmuje. Sanitariusz: - Sanitariusz będzie miał przy sobie określoną ilość bandaży, strzykawkę i zasypkę sulfamidową. - Sanitariusz leczący rannego z lekką raną, leczy go tylko i wyłącznie poprzez założenie mu bandaża. - Jeśli Sanitariusz leczy osobę z ciężką raną (czyli która była już wcześniej leczona i miała lekką ranę), miejsce postrzału posypuje zasypką sulfamidową, zakłada bandaż i używa strzykawki. - Sanitariusze w każdym aspekcie walczą i giną jak normalni gracze. Mogą mieć broń długą, ale zalecane jest posiadanie tylko krótkiej. Sanitariusza może leczyć tylko inny Sanitariusz lub Strzelec Medyczny. Strzelec Medyczny - Strzelcy medyczni to osoby, które nie są medykami, ale posiadają pewną wiedzę i przeszkolenie w tym aspekcie dlatego mogą pomagać kolegom z drużyny. - Strzelec medyczny dostaje na początku gry pewną (mniejszą od medyka) liczbę bandaży. - Strzelec medyczny działa podobnie do Sanitariusza, ale nie potrafi leczyć ran ciężkich. Jego pomoc ogranicza się tylko do leczenia ran lekkich. Walka w pomieszczeniach: - górny limit mocy – 400 fps - z mocniejszych replik wolno strzelać „z” i „do” budynku. - Ze względów bezpieczeństwa w głównym bunkrze, ZAWSZE trzeba mieć zapalone światło przy sobie (w wielu pomieszczeniach są dziury po okablowaniu, albo nagłe spadki). Nie można go zakrywać. Oczywiście wrogom zdradza to naszą pozycję, ale my też znamy ich. Dopuszczalne jest robienie forteli w stylu świecenia w inną stronę niż się patrzy, lub jak się ma 2 latarki (jedna ZAWSZE ma być przy nas) położenie drugiej tak by udawała, że jest tam jeszcze inna osoba). Jeśli zostałeś zabity w głównym bunkrze przez kogoś kto nie miał zapalonej latarki, twoja śmierć się nie liczy i grasz dalej. Osoba która strzelała musi natomiast NATYCHMIAST wrócić na respa. Pirotechnika Dopuszczone max K206. Należy przed grą pokazać posiadane środki. Zapraszamy serdecznie ;)
  5. Niestety. A jeśli chodzi o na razie zapisane osoby to jest 15 ruskich i 14 niemców, ale zaznaczyć muszę, 5 osób z ruskich oryginalnie odtwarza siły Osi i na tę imprezę zgodzili się zmienić barwy.
  6. W dniu wczorajszym minął termin zapisów na Linię Arpada, z 30 wymaganych przez nas osób dostaliśmy tylko 20 wpłat. Nie osiągnęliśmy limitów drużyn, ani zajęcia wszystkich kluczowych funkcji. Gra była zaplanowana bardzo ambitnie, a do tego potrzeba ludzi, funduszy i czasu na przygotowanie. Wraz z Michaelem, Ostrym i Cortesem uznaliśmy, że niestety nie udałoby się przeprowadzić nam Linii Arpada w zaplanowanej formie i nie chcemy sobie pozwolić tutaj na półśrodki i zrobić to byle jak. Dlatego musimy sobie niestety koncepcję tej gry przełożyć na inny termin. Jednakże, ze względu na prośby niektórych osób, a także wiedząc, że część zapisanych zaczęła się już przygotowywać na tę imprezę, postanowiliśmy, że gra się odbędzie, ale na innych zasadach. Na dniach wrzucimy nowy temat na forum. Gra będzie miała kompletnie inny tytuł i między innymi następujące zmiany: - Usuwamy saperów – kompletnie nikt nie chciał się na nich zgłaszać - Listy graczy będą otwarte i każdy będzie mógł się dopisać jako zwykły strzelec. System funkcji i drużyn pozostaje jednak bez zmian. Osoby zapisane do poszczególnych funkcji (o ile nie będą chciały zmiany) - Wpisowe 10zł, płatne na miejscu – do końca tygodnia porozsyłam zwroty za Linię Arpada - Zapisy trwają aż do dnia imprezy. - Gra była przewidziana od soboty wieczór do rana w niedzielę, ale ogólnie przyjętym dniem na imprezę jest sobota, dlatego gra odbędzie się 19 października od godziny 9 do 15. Jednakże jeżeli od osób które już się zapisały będą głosy by jednak odbyła się w niedzielę (bo np. już zostały wzięte urlopy), nie widzę problemu by przesunąć. Przepraszam bardzo wszystkich zapisanych graczy za te zmiany. Wiem, że niektórzy się ucieszą, inni nie, ale naprawdę uznaliśmy, że nie ma co na siłę robić Linii Arpada i lepiej by już postawić na zwykłą strzelankę. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. Ja oczywiście zrozumiem wszystkie żale powstałe przez tą a nie inną decyzję.
  7. Na dzień dzisiejszy mamy 19 opłaconych zgłoszeń. W dodatku z funkcji radiooperatorów bez ktorych nie wyobrażam sobie gry i nie ma żadnej możliwości by wybrać ich już na miejscu, jest tylko jeden zapisany u niemców. U niemców jest 16 zapisanych (zarówno opłaconych jak i nie) osób i spokojnie by się dobiło do 20, ale nikt nie chce brać pozostałych funckji. U Rosjan jest 10 osób i na razie brak jakichkolwiek więcej zgłoszeń, poza wstępnymi ustnymi jakie dostałem na imprezach w Poznaniu i Woli Wodyńskiej. Gra jest przewidziana i zaplanowana w pewien specyficzny sposób który pewnie wielu nie pasuje, ale niestety jeśli chce się zrobić coś ambitniejszego niż typowe jebawki, nie można polegać na utartych schematach. Zostało kilka dni do końca zapisów. Mam nadzieję, że chętni się znajdą, szczególnie na pozostałe funkcje.
  8. Z Warszawy mam 2 miejsca w aucie jeśli ktoś by chciał się zabrać ;) Wyjazd jutro wieczorem albo w sobotę z rana. Do dogadania jeszcze.
  9. Niestety, ale akurat na tej imprezie wpuszczamy tylko od 18 lat :(
  10. Od poprzedniego postu w sumie dopisała się tylko 2 osoby u Rosjan. Jednakże na Huskym trochę osób mi wstępnie deklarowało, że wezmą udział. Prosiłbym by wysłali mi zgłoszenia. Ogólnie przypominam także, że do 10 września wpisowe to będzie 30 zł, a po 10-tym już 40zł. U niemców do pełnej 20-tki brakuje tylko Sanitariusza, 2 saperów i radiooperatora. U rosjan jednego snajpera i po 2 radiooperatorów, saperów, strzelców medycznych i szturmowych. Oczywiście tak jak wspominałem, jeśli obie drużyny będą niemal całkowicie pełne, dojdą kolejne miejsca.
  11. Jak na razie sytuacja ze zgłoszeniami wygląda tak, że mamy już ponad 2/3 zgłoszeń, na te minimum 30 osób by gra się odbyła i z tego 15 osób - czyli wymagana połowa - uiściła składkę. Zachęcam do jak najszybszego wysyłania zgłoszeń :) U Niemców już słabo z miejscami, a u Rosjan jeszcze sporo. Oczywiście, tak jak wspominałem, jeśli dojdziemy blisko limitów w obu drużynach, to będę one zwiększone o nowe funkcje
  12. Cóż, wczorajszy wpis zaowocował głównie nowymi zgłoszeniami na stronę niemiecką i niewielkim tylko odzewem radzieckim. Pewnie niedługo niestety będę musiał wstrzymać zapisy do Niemców i otworzyć listy rezerwowe do czasu aż Rosjan przybędzie. Tymczasem garść dzisiejszych fotek terenu gry na zachętę ;) - https://photos.app.goo.gl/RnFy3z5thwKJHgNXA
  13. No powoli już armia niemiecka rośnie w siłę. Połowa funkcji obsadzona. U Rosjan natomiast słabo, dlatego proszę o spięcie pośladów i stanięcie w obronie Matuszki (w formie ofensywy na terytorium Królestwa Węgier rzecz jasna!) ;)
  14. Mogę ci pożyczyć na grę pałatkę i hełm ;)
  15. Dzięki ;) Szkoda :( Ostatnio tak rozważałem by może jeszcze coś zrobić w zimie. Ale jeśli już to by to była typowa kilkugodzinna strzelanka w ciągu dnia. Ale w przyszłym roku już na pewno trzeba będzie obronić/zdobyć Budapeszt ;)
×
×
  • Create New...