Hajmer
Użytkownik-
Content Count
21 -
Joined
-
Last visited
-
Najbardziej prawdopodobne jest to, że masz zniekształcony kołnierz, a jeśli wepchnąłeś tam teflon, to jest go tam za dużo.
-
A multimetr masz? Sprawdź rezystancję obwodu, bo mi to wygląda na zużyte styki lub kończące/wypalone się szczotki. Jeżeli GB robił poldecki to mechanicznie GB bym nie obwiniał. Dobra instalacja z podłączonym silnikiem powinna mieć max 0,5 Ohma.
-
Wytarty/wadliwie wykonany przerywacz. Wymień, będzie wtedy działać jak powinno. Miałem identyczny przypadek w SC-01 - podwójny strzał na semi.
-
I tak będzie, bo węglowe szczotki ograniczają to negatywne zjawisko, lecz nigdy go nie wyeliminują.
-
Zajrzałem do tego dzisiaj przed pracą. Nieosiowa komora, nie wchodziła do końca GB. Tego RK kupiłem używanego bez klocka, klocek dorwałem ze swoich źródeł tylko jak ostatni raz miałem na stole 2 lata temu replikę w standardzie VFC to niezbyt pamiętałem, jak ona ma siedzieć. Co ciekawe magazynek wchodził mimo przesunięcia. Tutaj chrono na SP130: Gubi na dyszy parę fps, ale nad tym nie będę się smucił, bo myślałem że będzie gorzej. Jeżeli ktoś twierdzi, ze FPS słaby na tę sprężynę to od razu zaznaczę, iż na tym układzie pneumatycznym się po prostu nie da. W dodatku nie ma żadnych
-
Odpowiedziałem na to wcześniej. Testu papierka nie robiłem, użyłem nosa, który wykrył potężne zawirowania powietrza. To tak żartobliwie, ale właśnie jestem przekonany tym faktem, że kołnierz K*^&* puszcza. Załatwi się G&G :)
-
Witam, dziś muszę skorzystać z pomocy forum, a raczej potrzebuję konsultacji z kimś innym w fachu serwisanta. Dziś trafiły mi się na szczęście moje karabiny, które gubią gdzieś FPSy. Jeden AK-74 bojca, drugi SCAR też od bojca. Pomiar wykonałem na chrono DCH 330. AK ma 330 fps na M150(duużo za mało) i do tego dropy 140+ pomiędzy strzałami. SCAR ma 363 i też ma podobny objaw(drop 100+ fps), powinien mieć najmniej 400(M120). Myślałem, że chrono leci w kulki, więc przechronowałem moją M4 ze zbitą M150 G&G bez BU. Stabilne 484 fps, więc to nie wina chrono. Jeżeli padnie pytanie o bebech
-
Kilogramów nie podam, mogę podać wyniki jeśli pomoże(moja waga cyfrowa psuje pomiar, a analogowej nie mam). Baza testowa - plastikowa M4 JG, tłok wersja extreme(moja inwencja twórcza), brak łozyskowań(ani prowadnica nic nie ma, w tłoku pusto) Element M125, zakatowany w augu JG z rofem 22 rps, przebieg 12 tysięcy/ 430 fps Guarder SP130(jeszcze ten stary)/465 fps G&G M150 z tłokiem w wersji pancernej/500 fps/520fps wersja extreme Stock JG bez dzyngla/ 400 fps Baza testowa 2 - SCAR L Boyi Element M115 srebrny/400 fps Guarder SP 85/ 320 fps Stock JG z dzynglem/390 fps Sto
-
Co myślicie o brzmieniu tej repliki?
Hajmer replied to Kacik's topic in Archiwum - ogólne techniczne
Kto mi da złotą łopatę górnika? Tutaj mój wyjek, 520 fps. Tak, katuję lipo 7.4V, taki rof mnie zadowala, strzelam automatem. http://youtu.be/SYbJ8Byvkcw -
Próbowałem zastąpić śruby imbusowe. Rozmiar jest niestandardowy raczej, m5 są za duże, m4 za małe. Wygląda na to, że gwint też jest calowy. Gearboxy to dla mnie na codzień. Ja mam egzemplarz leżący u mnie na przechowaniu z roku 2009. sam kupiłem w 2008(obecnie replika uznana zmarłą). Kolba lata, stopka się gubi. Dysza i komora nie są tragiczne, trochę taśmy teflonowej i koniec tematu z komorą. Na głowicę cylindra poszły 3 warstwy. W głowicy wystarczyło wymienić uszczelkę. Łożyska plastik to już jest znane i zębatki XYT. NIe wiem jak obecne egzemplarze, jednak od roku 2010 serwowane są inne
-
Obecnie do rąk wpadła mi ładowarka redox beta. Jestem zaskoczony jej rozmiarami. Oczywiście na wstępie obserwacje po wyciągnięciu z pudełka: 1. Na pakietach lipo nie sprawdzałem. 2. Początkowo cele sanyo 2700mAh, pojedyńczo. Ładowarka przeładowywałą cele mimo ustawienia d.peak 5mV/cela 3. Korzystając z menu kalibracji wyrównałem różnicę napięcia między celą, a ładowarką. 4. Po kalibracji naładowałem cele Eneloop prądem 1 A przy d.peak 5mV 5. Cele zostały naładowane prawidłowo, temperatura 42 stopnie, napięcie po osiągnięciu temp pokojowej 1.530V na obu ładowanych. 6. Pakiet boyi stock
-
PCB robi ta sama fabryka lecz na indywidulane zamówienia. Na początek zanim zaczniesz ładować to kalibrujesz napięcie ogólne. Kombinacja decrease + enter potem wkłądasz wtyczkę od zasilacza cały czas trzymając te klawisze dopóki nie pojawi się menu serwisowe. Bierzesz multimetr w łapę, sprawdzasz napięcie pakietu i korygujesz +20/-20. Enter zapisujesz, stop anulujesz. Te ładowarki od fabryki są rozkalibrowane. Moja była tak wspaniale wykalibrowana, że przeładowywała lipo, teraz mam spuchnięte cele. Nie wiem jak w pb, w redoxie prawdopodobnie nie ma menu kalibracji dla każdej celi, by wykal
-
Nie zdecydowałem się jeszcze na kupno V2, lecz pojadę do sklepu z ciekawości z ładowarką co mi powiedzą, pewnie nic. Czasu mam dużo. Prawdopodobnie kupię lecz później, bo mamona też sama nie wpada - Robbe Power Peak B7 w RC Skorpion. Lepszej kupować nie zamierzam, bo używam sporadycznie, jednak chciałbym coś co działa i mogę bez obaw odłożyć na półeczkę. Mówiąc w skrócie o sammy robbe: "Seems legit" Ogólnie co nieco naskrobałem o tych ładowarkach, może komuś się przyda. Nie będę nic krył, że nawet oryginalny imax czy tunirgy accucel przy bantamie to syf. I jeszcze małe info - z
-
Nikt nie zna odpowiedzi lub nie ma tutaj modelarza coś mi się wydaje. Studiując przez 2 dni internety i fora RC raczej znalazłem odpowiedź i wygląda mi na to, że chyba zostaje mi kupno nowej ładowarki. Po rozebraniu i przestudiowaniu PCB wywnioskować mogę, że pierwsza wersja ładowarki Redox Alpha zawiera pcb i elementy z niskich lotów kopii. Rezystory od balansowania już pomijam, bo ani w w tunirgy ani w genuine iMAX nie są one precyzyjne. Co zawiera wspomniana ładowarka? Kiepskiej jakości rezystory, kondensatory, tranzystory, kontroler udający atmegę32 zrobiony przez chińskie rącz
-
Uznaję forum za ostateczność. Sklepy modelarskie mają mnie chyba dzisiaj w pupie i nikt nie odbiera chociaż jest dzień pracujący. Posiadam już kawałek czasu ładowarkę Redox Alpha w pierwszym wydaniu. Problem jest jeden - coś jej się stało, upiła się? Nie wiem... Testowane pakiety: Shitelect 9.6V 4200mAh NiMH, stocki boyi, jg, cymy 8.4V NiMh, aku na ogniwach GP, w pojemnikach sanyo eneloop itd + Akumulatory ołowiowe, żelówki od ups, tradycyjne "mokre" z kwasem. W przypadku lipo ładuje ok, kończy jak powinna i balansuje ok. Natomiast akumulatory Pb gotuje i nie kończy ładować.