Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

marvol

Użytkownik
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  1. Robisz tak: Demontujesz blok szczerbinki. Wybijasz kołek ustalający lufę i odkrecasz ten imbusik. Wyciągasz lufę i taśmą teflonową owijasz miejsce gdzie wchodzi w korpus żeby skasować nadmiar luzu. Wsadzasz lufę żeby równo była, kołkujesz, imbus (z wyczuciem - delikatny gwint) i montujesz blok szczerbinki.
  2. To jest loteria ile fps dostaniesz w stocku - to tylko chińczyk składał, każda sztuka jest inna. Mało tego, często sklepy wypisują na kartach losowe wyniki fpsów. Nie jest istotne ile toto ma fps przy zakupie - oddaj to zaraz ogarnietemu serwisantowi na przegląd zerowy, wypodkładkuje, doszczelni, zmieni gumkę, 'wyciagnie' brakujące FPSy i będzie banglać. ;)
  3. Kjw są przystosowane do obydwu gazów. Np 1911 - strzela pięknie na CO2 a na Greenie trochę słabiej i mniej strzałów z maga. 1 kapsuła ok64kulki, 1 mag gg - ok.12kulek (dużo zależy od smarowania i dotarcia elementów. W niektórych modelach mozna by było wymienić bulb valve żeby lepiej chodziły na słabszym gazie. Nic się nie spieprzy od strzelania na sucho w klamce - zużycie części będzie raczej takie samo jak przy strzelaniu kulkami.
  4. Lepsze znaczy markowe, najlepiej g&g albo guarder. 0,25g. Daj znać czy tak się dzieje na nowych kulkach. Na jakości amunicji nie warto oszczędzać.
  5. Uważaj żeby nie przeładować. Najlepiej robić pełne cykle tj. Rozładowanie i naładowanie. Nie napisałeś bardzo istotnej rzeczy, mianowicie na jakich kulkach strzelasz - z tego co piszesz to wyczuwam że się zwyczajnie zacinają ;)
  6. Twoim problemem są częsci eshaesa. A konkretnie głowica cylindra i dysza. Dysza ma za duze luzy na prowadnicy w pozycji wysunietej, przez co kulki z maga mocno na nią napierają do gory. Efektem jest niewłasciwe uszczelnienie dyszy z gumką. Jak kulek w magu jest mniej, to tak nie naciska i objawy nie wystepują. Sugeruję zmienic przynajmniej te dwie czesci na markowe, od jednego producenta. Zwroc uwagę, aby wybierając głowicę wziac taką z dłuzszą prowadnicą i sprawdzic luzy z załozoną dyszą. ;) albo najprosciej: wsadzic cały komplet pneumatyki od dobrego producenta, np. Ultimate, guarder, s
  7. Chłopie, zastanów się. Masz dobrą, markową replikę, a chcesz w nią chińszczyznę wsadzać? Tam naprawdę nie trzeba wiele zmieniać, a i przy stockowej długości lufy można zrobić 470fps i 70-80m celnego zasiegu. Daj to jakiemuś dobremu serwisantowi, dobrze spożytkuje tą kasę. Albo uzbieraj na typową snajpę. ;)
  8. Dziku, nie znasz się na cylindrach. Cylinder dobiera się po objętości powietrza jakie pompuje. Te WMasgowe przeliczniki są *uja warte. Zaufaj, albo zapytaj Ciastka. Z resztą było masę postów w tym temacie. Dla twojej wiadomości: Typ 2 pompuje 14-15ml, wiec obsłuży lufy od 455 do nawet 509 (!) przy idealnie szczelnym układzie. Więc krótsze lufy powinny mieć odpowiednio mniej powietrza (typ3). A dla 300 potrzeba 8,5ml+~2,5na straty =10-11cm... Ja do mojego AKS-74u ciąłem cylinder specjalnie, pod 10cm^3. Skupienie mam dobre, a nie mam precki. Komora czerwony element :P gumka zielone g&g.
  9. Cylinder daj typ 3 do tych 300 (280)mm. Może podwija gumkę, albo nie uszczelnia się z nią idealnie?
  10. Zasadnicza kwestia, to kto szył te JPC i z czego. Aceemy pewnie puszczą, a markowe wytrzymają :)
  11. Jeżeli mowa o elemencie "accurate" z pierścieniem regulacyjnym, to tak, jest w uj ciasna. Normalny czerwony element podobno trochę lepszy.
  12. Ale tu brednie niektórzy piszą :D Sprawa dotyczy się tylko polskiego umundurowania, aktualnie używanego przez wojsko - wz.2010 i Np. Wyjściowych, galowych itd. (mundur wz93 też - jest tak samo w użyciu aż do 2018r) Przepis dotyczy wszystkich rzeczy wymienionych w ustawie jako wchodzące w skład umundurowania (Np. Pasa WP, furażerki, oznak itp) Nie dotyczy innego szpeju w kamuflażu pantera (Np szpej od miwo)ani ciuchów helikona czy innych zagranicznych. Helikon ma inny krój i trochę inny układ plam - nie jest zgodny z aktualnymi wzorami. Co do mundurów policyjnych - są rozporządzenia za
  13. Właśnie o to chodzi,żeby w takiej sytuacji nie wpychać lufy do końca,a na tyle żeby tylko klips wskoczył na swoje miejsce i w ramach "luzu" na tym klipsie (1-2mm)wyciągnąć lufę z komory. To niech twoja skromna logika zaufa mojemu skromnemu doświadczeniu,że wpychając głębiej lufę do komory zmniejsza się srednica kołnierza. Z "O" robi się "o", bo komora nie ma jednakowej średnicy na całej długości - dzięki temu możliwe staje się uszczelnienie gumki na krawędzi kołnierza. ;) Jak nie wierzysz, to popatrz przez komorę na kołnierz, co się z nim dzieje przy wpychaniu lufy. Czasem to zwęż
  14. Kolega dobrze prawi - wina kołnierza. Spróbuj minimalnie (w granicach dostępnego luzu) pociągnąć lufę do przodu - jak lufa jest na max wsunięta do komory, to kołnierz się zaciska. Jak nie pomoże, to zmiana gumki. Kulka powinna przechodzić przez kolnierz z minimalnym oporem.
×
×
  • Create New...