decigner12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Hi speed'y nie są do m120. Jak pisałem, bierz elementa ultra. Będzie reakcja na spust soczysty rof, ale bez szaleństw. Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 (edited) to podsumujmy.Zostawic sobie ten aku9,6v i kupic ten silnik co mowisz .czy lepei jlipo 11v? A nie lepiej ten silnik Silnik długi Infinite Torque-Up [GUARDER] ?? Edited August 25, 2010 by lipek12 Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Nie, bo szczotki znikną w mgnieniu oka, a zębatka będzie lysa. Mówiłem element ultra nic innego. Magnum za 1/3 ceny. Na lipo rof będzie szalony nawet przy silniku SRC, a ty w dodatku masz tam aluminiową głowicę tłoka co oznacza zgon szkieletu na miejscu jak przesadzisz z rofem. Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Dobra to kupuje tylko ten element ultra a możęsz podac mi linka do teg o silnika? Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 To już jest lekkie przegięcie moim zdaniem! Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 sorki za problem już znalazlem ;) dobra zostaje 9,6 V i silnik element ultra :D Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Czy da się w M4A1 szybko i prosto (bez wymiany kabli, grzebania w GB) przełożyć kable na tył? Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Bez grzebania w GB nie. Zmiana kabli to sprawa sporna. Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 TAK NERPA MA RACJE KABLE W gb SĄ POPROWADZONE WEWNĄTRZ NIEGO. Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 czyli jeśli nie chcę stracić gwary, muszę z tym uderzyć do krakmanów. hm Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Tak musisz im to wysłac ;) Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Mam pytanie jak zabespieczyc akumulator który jest w przednim froncie przed desczem gdyż jutro jade na milsim i sie boje ze mi aku zamoknie . Quote Link to post Share on other sites
Okruch Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Nic się nie stanie, ale jeżeli się boisz - oklej styki taśmą izolacyjną, i zaklej otwory wentylacyjne w nakładkach łoża, również taśmą izolacyjną lub oliwkową taśmą "100 mil na godzinę". Nic się nie stanie, ale jeżeli się boisz - oklej styki taśmą izolacyjną, i zaklej otwory wentylacyjne w nakładkach łoża, również taśmą izolacyjną lub oliwkową taśmą "100 mil na godzinę". Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Jeszcze 1 sprawa zamontowalem sobie gumke czarną GUARDER i mam problem kulki na początku lecą prosto a na koniec każda jak chce co źle zrobilem albo nie wiem pomocy! Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Robiłeś teflon-fixa, albo używasz tłumika dźwięku? Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 (edited) Możesz se też czymś zakleić dziurki we frontgripie. Ale Okruch ma rację - nic się nie stanie. Nerpa, rozwiń, proszę. W szczególności teflon fixa Edited August 27, 2010 by Graszczur Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Nie teflon-fix'a nie robilem nie weim dlaczego te kulki tak lataja :( Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Nerpa, rozwiń, proszę. W szczególności teflon fixa Kawałek taśmy teflonowej w lufie. Wytłumienie tłumika. Generalnie też może rozerwałeś gumkę Guardera. Rozbierz i złóż ponownie. Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 ozebralem juz zlozylem ALE gumka jest nowka niw wiem przz co to :(:( Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 To jest temat o nowych replikach SRC czy o Twoich problemach z użytkowaniem? Gumka jest nowa, czyli jaki ma mniej-więcej przebieg? Po ilu metrach prostego lotu kulki skręcają? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Po pierwsze wyrzuć czarnego guardera i kup systemę albo zielona G&G. Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Dobra zmienie na SYSTEM'e dzienki :) Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 (edited) Pierwsza usterka, panowie. Drobna, ale warta odnotowania. Ząbek od klapki wyrzutnika łusek mi się ułamał i teraz nie idzie zamknąć. Plastikowe badziewie. Dacie namiary na dobry i tani zamiennik (klapkę)? Oczywiście zamykalną Edited September 1, 2010 by Graszczur Quote Link to post Share on other sites
lipek12 Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 (edited) hehe pomyłka zły link ;) Edited September 1, 2010 by lipek12 Quote Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 A tak swoją drogą, da się zamontować normalnie działającą atrapę zamka (zamiast tej gównianej blaszki, którą też usunąłem)? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.