krossdh Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 (edited) Witam. Mam karabin AK-47 CM 028. Podczas strzelanki kalach przestał strzelać. Myślę że powodem tego jest ustawienie się zębatki w punkcie martwym. Czy da się to jakoś naprawić nie rozbierając gearboxa?? Proszę o szybką odpowiedź i z góry dzięki za pomoc. Edited August 3, 2010 by krossdh Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Sorry, ale co to jest punkt martwy? Może tłok Ci się zablokował w tylnym położeniu? Quote Link to post Share on other sites
krossdh Posted August 3, 2010 Author Report Share Posted August 3, 2010 punkt martwy czyli zębatka zatrzymała się nie chacząc zębami o drugą zębatke Quote Link to post Share on other sites
Pucu Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 O ile się orientuję nie ma czegoś takiego jak punkt martwy. Jeśli uważasz że coś się zacięło związanego z mechaniką GB, to owszem jest jeden sposób bez rozbierania GB. Musisz zdjąć chwyt silnikowy, odkręcić koszyczek z silnikiem (2 śrubki) i jakimś narzędziem delikatnie podważyć anti-reversal (takie cuś co trzyma widoczną zębatkę). Uprzedzam że sposób jest dość drastyczny, ale ja raz byłem zmuszony tak zrobić i mojej replice nic nie stało (też cm,028). Pzdr Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 punkt martwy czyli zębatka zatrzymała się nie chacząc zębami o drugą zębatke Ale coś takiego jest fizycznie niemożliwe... Quote Link to post Share on other sites
krossdh Posted August 3, 2010 Author Report Share Posted August 3, 2010 No to nie wiem. Po prostu jak naciskam spust to tylko cos tyka w srodku podlaczylem batke do ladowania moze poprostu nagle stracila na mocy i nie moze uciagnac sprezyny ale wątpie. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Popróbuj z regulacją silnika mi to pomogło (w trochę innej replice, ale może rozchodzi się właśnie o to). Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Heh... Tak jak napisał mój przedmówca: zablokowało Ci się w tylnym położeniu tłoka. Najłatwiej i bez żadnych rozkręcań załatwisz sprawę zapożyczając mocniejszą baterię od kolegi np. 9,6 v i podłączając ja do repliki. Naciskasz na spust i voila!! działa!! A swoją baterie po prostu naładuj dobrą ładowarką (nie tym prostowniczkiem co dodają do zestawu) i dalej do boju!! Jeżeli mocniejsza bateria nie pomoże, to niestety czeka Cię rozkręcanie GB i usuwanie uszkodzenia mechanicznego. Ale to dopiero jak rozłożysz GB i zobaczysz co się poniszczyło. Spróbuj najpierw z baterią. Quote Link to post Share on other sites
krossdh Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 Dzięki za pomoc chyba było tak jak mowicie ze "zablokował sie tłok w tylnym położeniu" a po prostu moja batka juz byla lekko wyladowana i nie miala sily tego wyciagnac / rozblokowac ale po zaladowaniu baterii nawet nie musialem wkladac jakiejs mocniejszej tylko 8.4 to rozblokowała ;) Jeszcze raz dzięki za szybką reakcję z Waszej strony. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.