Adamorg Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Podłączyłem moja batke do repliki jak zwykle po ładowaniu żeby sprawdzić czy wszystko jest ok a batka to G&P 10.8v 3300mAh no i nacignął tłok ale cholestwo się w takiej pozycji zablokowało i niechce odblokować i nie wiem co teraz zrobić zeby tak tłok nie został, ale mniejsza z tym. czy to możliwe że podczas ładowania mogło dojść do zmiany biegunów i to przez to tłok został w tylnej pozycji? a jeśli tak to jak to sprawdzić czy tak jest? nie mam jakiegoś woltomierza czy podobnego sprzetu, można to jakoś normalnie sprawdzić? Ładowatke mam tą Batimex BCH001 podłączyłem batke z powrotem i niby ładuje normalnie. tak z ciekawości podłączyłem batke do starego samochodzika i kółka zaczeły sie jak głupie kręcić do tyłu, nie wiem czy to coś znaczy Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Zamiana biegunów jeżeli silnik kręcił w dobrą stronę? Gdyby podpiąć aku odwrotnie to silnik by zatykał tylko bo Antireversal by zablokował jego obroty. Quote Link to post Share on other sites
kornelm Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Miewałem podobne problemy. Jak się okazało styki się od silnika wypięły ;) Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 no to w takim razie co sie stało bo tłok stanął w tylej pozycji i ruszyć sie nie chce naładuje ją i zobacze Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 Wszystko jest już ok, po ponownym naładowaniu wszystko działa temat można usunąć Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Słyszałem o zmianach biegunowości ale ogniw a nie całych pakietów. Efektem tego było bardzo małe napięcie i niemożliwość poprawnego naładowania pakietu. Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Z tą zmianą biegunów ogniw to ja miałem parę razy tak, że jak ogniwo umarło (0V) i wypuściło soczek na zewnątrz, to jak pakiet był poddawany pod obciążenie, to taka martwa sztuka robiła -1.2V, czyli jak pakiet miał 16 ogniw, to zachowywał się jakby miał 14. Quote Link to post Share on other sites
sfiercyk Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Identyczny problem miałem w swoim G&P SR16. Wina była po stronie baterii, musiałem ją na nowo naładować i to rozwiązało problem. Bateria też G&P, może z nimi jest coś nie tak. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Syf for airsoft i tyle. Akumulatory G&P sucks... Już lepsze są GP i Sanyo naprawdę. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 O niebo lepsze ;) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 O lipolach 11.1 nie wspomnę :wariat: Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Nie wyolbrzymiaj tak tych Lipoli :P Stare dobre NiMHy też jeszcze trzymają twarz. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Nie wyolbrzymiaj tak tych Lipoli :P Stare dobre NiMHy też jeszcze trzymają twarz. ale nimhy wymiękają zimą przy lipolach ;). Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 zalezy jakie ;) Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Intellecty napewno, ale moje GP przy -15 nie sprawiały mi żadnych problemów :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.