Manis Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Witam, kupiłem zestaw FTK Guardera do g36 i mialem juz z nim mase problemow, m in. nie pasującą głowice cylindra czy za szeroki popychacz dyszy. A obecny problem to nienaciąganie tłoka do końca, nie mam już pomysłów, mam silnik stockowy ca i tenże gearbox. Próbowałem na sprężynach 120 i 80, zębatki wypodkładkowane bez zbędnych luzów, łożysko tylko na głowicy tłoka, na prowadnicy sprężyny brak, nowe okablowanie KA. Czy jest możliwe że bateria 9,6 nie daje rady? Na 80 także. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 A spróbuj po poprawnym wypodkładkowaniu skręcić gb bez zespołu cylindra, sprężyny i prowadnicy... same zębatki i zobacz jak się kulają. Warunek: gb MUSI być skręcony kilkoma śrubkami. Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted August 8, 2010 Author Report Share Posted August 8, 2010 przy maksymalnym skręceniu śrubek i zostawieniu minimalnego luzu na zebatkach, zebatki chodza luźno, ale po włożeniu reszty naciągają tłok do połowy po czym się blokują. nie blokują się na popychaczu dyszy. Quote Link to post Share on other sites
Karol_K Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Albo masz krzywy cylinder w co raczej wątpię bo byś zauważył albo coś z silnikiem jest nie halo - spróbuj może od kogoś pożyczyć inny silnik i zobaczysz czy to działać będzie... Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted August 8, 2010 Author Report Share Posted August 8, 2010 może i z silnikiem, bo naciagajac "system" srubokretem, oddaje strzały, nie blokując się na niczym Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Regulowałeś silnik??? Miałem taki sam problem tylko z silnikem stock M120 G&G. Po wyregulowaniu silnika wszystko śmiga :D:D nawet na 8,4V G&G Pzdr. Próbuj dalej.... życzę powodzenia ;] Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted August 10, 2010 Author Report Share Posted August 10, 2010 doszedłem do czegoś, czego się nie spodziewałem. głowica cylindra Guardera ma lekkie skrzywienie boczne, przez co wykrzywia cylinder, w ktorym tłok się zacina. pilniczek i może się uda jakoś zrobić :) Quote Link to post Share on other sites
Karol_K Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 czyli jednak no tego się nie spodziewałem - ale słuchaj nim zaczniesz cokolwiek piłować pokombinuj jeszcze z silnikiem... Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted August 11, 2010 Author Report Share Posted August 11, 2010 oto nie silnike, sprawdzałem ze wszystkimi czesciami po kolei, wsadzajac je ze stockowymi i jedynie przy tej głowicy były zacięcia. Quote Link to post Share on other sites
Marines22 Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Ja proponował bym jeszcze porzyczyc inną baterię od kolegi i wtedy zobaczyc, bo miałem to samo i okazało się że batka była już do wymiany, też się ukombinowałem z okablowaniem, silnikiem itd a okazało się że to wina baterii :-F Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 A ja Ci powiem tyle, zmień prowadnicę sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Ziemniak Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 nic nie stoi na drodze cylindra?? =p jeśli cylinder ma luźne pole do manewru a mimo to słabo mu idze naciąganie się do końca to moim zdaniem silnik by ci sie przydał silniejszy =/ Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 No naciągnąć cylindra to nawet najlepszy silnik by nie dał rady ... :roll: :wink: Quote Link to post Share on other sites
Ziemniak Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 nic nie stoi na drodze cylindra?? =p jeśli cylinder ma luźne pole do manewru a mimo to słabo mu idze naciąganie się do końca to moim zdaniem silnik by ci sie przydał silniejszy =/ nie cylindra tylko tłoka=p pomyliło mi się częsci =p ... Quote Link to post Share on other sites
TAS Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Ja w GB v.2 CA na zestawie guardera miałem coś podobnego, okazało się że prowadnice tłoka były za ciasne, żeby to sprawdzić włóż sam tłok i skręć gb jak dasz radę palcami przesuwać swobodnie tłok to jest ok jak nie to ja spiłowałem trochę prowadnice tłoka i działało :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.