DevonSix Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 (edited) Witam. Miałem dzisiaj problem ze wsadzeniem anti-reversala w giwerze kolegi który był za płytki i wypadał więc złożyliśmy bez ;D No i jak narazie jest to wręcz plus gdyż tłok nie zostaje w tylnej pozycji. Jednak czy brak AR może coś popsuć? Edited September 18, 2010 by DevonSix Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Podwójne kulki, uszkodzenie tłoka... Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 A tłok cofający silnik doładuje Ci baterię :wink: Quote Link to post Share on other sites
DevonSix Posted September 18, 2010 Author Report Share Posted September 18, 2010 A tłok cofający silnik doładuje Ci baterię :wink: hahahahah :D n1. Czy te uszkodzenie tłoka musi się zdarzyć? Czy na sprężynie M120 jest to wielki problem? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Mortis, a styki nie są czasem wtedy otwarte? To jak by doladowywało batkę? Serio pytam. Quote Link to post Share on other sites
MJ6 Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 No mi na 120 tłok poszedł przez niedopatrzenie z anti-reversalem. Można się łudzić że to był pech :wink: Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 (edited) Pójść pójdzie kiedyś bo tłok nie jest przystosowany do uderzeń od tyłu zęba tylko od przodu - po każdej serii na auto będziesz miał uderzenie zębatki od niewłaściwej strony tłoka. Na psg-1 ze springiem 300% tłok aluminiowy wytrzymał może 15 takich uderzeń i skapitulował - tak więc po coś ten antireversal jest... Edited September 20, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Pójść pójdzie kiedyś bo tłok nie jest przystosowany do uderzeń od tyłu zęba tylko od przodu - po każdej serii na auto będziesz miał uderzenie zębatki od niewłaściwej strony tłoka. Na psg-1 ze springiem 300% tłok aluminiowy wytrzymał może 15 takich uderzeń i skapitulował - tak więc po coś ten antireversal jest... tylko poszły ci zęby w tym tłoku czy głowica? głowica nie ma prawa ci tak polecieć bo to dla niej nic nowego walenie w gł. cylindra. Poleciały aluminiowe zęby? A kto robi zęby z aluminium? serio sie pytam. Zęby to poliwęglan lub inne tworzywo dla najbiedniejszych lub stal w normalnych tłokach. Chyba, że zrobili te zęby z alu lotniczego i to jeszcze takiego odkuwanego to wtedy ja się zamykam, bo to odpowiedni materiał (w miare) A co do Pracy bez AR to po każdej serii na auto tłok nie zostanie ci przy Gł. cylindra tylko gdzieś dalej i sprężyna będzie ci go dopychać do pozycji "spoczynku", a co przez to idzie do ponownego wystrzału z mniejszą lub większą siłą (ale nie większą niż normalna). Skutki tego to: -tracenie kulek przy auto (1 na każdą serie) -Przy zębatkach Henikalnych mogą (jeśli takowe wypodkładkowałbyś porządnie tylko od tej strony w którą porusza się zębatka) przestawienie zębów względem siebie i szybsze ich zużycie -możliwość wytworzenia się ładunków elektrostatycznych na stykach - możliwość szybszego spalenia ich Więcej grzehów nie pamiętam xD ale możliwe że coś jeszcze oprucz ww żeczy może sie stać Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 (edited) Systema- tłok aluminium, ics tłok aluminium - wszystkie starsze tłoki pod mocniejsze tuningi. Głowica jak niby miałaby mi pójść? Przecież piszę że tłok a nie głowica tłoka. Edited November 19, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Eee może na AEG sie nie znam ale zęby na tłoku z aluminium? Chyba że aluminiowy tłok i stalowe zęby ale całość z aluminium to nie może być sensowne. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Tak Dexter, całe alu, jednolity alu kloc. Popatrz sobie jak Kermit napisał chociażby na tłoki ICS. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Przecie zęby z alu nie mają prawa na dłuższą metę wytrzymać pracy ze stalowymi zębatkami. ALbo się połamią albo zetrą :D. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 (edited) Kiedyś nie było tłoków ze stalowymi zębami i chodziło to jakoś a ty twierdzisz że nie może chodzić? Przypatrz się jaki tłok systema daje w ftk 300% do psg-1.... http://www.specshop.pl/product_info.php?currency=PLN&manufacturers_id=57&products_id=2990&name=Systema_-_Zestaw_FTK_PSG-1_-_300%25_-_PRO&language=pl - tłok systemy aluminiowy z powłoką teflonową i ma tam tylko 1 ząb stalowy. Edited November 20, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Ale opinie jakie znam o tym produkcie są takie se (w sensie całość, gnat z tym zestawem, nie jest to niezawodne). Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 (edited) Też niestety się o tym przekonałem - to co pisałem wyżej w sumie 2 tłoki poszły się tak kochać z powodu próbowania dopasowania antireversala (próby przywrócenia go do życia) - co śmieszniejsze jak wkręciłem w antireversal śrubę tak by zahaczała o występy na zębatce silnikowej - zębatka ścięła i wyłamała 1mm śrubę, która była umieszczona pod kątem w stosunku do występów... kwestia parudziesięciu strzałów (nie wyłamała z antireversala -ścięła). W końcu wpakowałem tłok G&P niebieski i działa. Edited November 24, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.