Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Brak Anti-Reversala


Recommended Posts

Witam.

 

Miałem dzisiaj problem ze wsadzeniem anti-reversala w giwerze kolegi który był za płytki i wypadał więc złożyliśmy bez ;D No i jak narazie jest to wręcz plus gdyż tłok nie zostaje w tylnej pozycji. Jednak czy brak AR może coś popsuć?

Edited by DevonSix
Link to post
Share on other sites

Pójść pójdzie kiedyś bo tłok nie jest przystosowany do uderzeń od tyłu zęba tylko od przodu - po każdej serii na auto będziesz miał uderzenie zębatki od niewłaściwej strony tłoka.

Na psg-1 ze springiem 300% tłok aluminiowy wytrzymał może 15 takich uderzeń i skapitulował - tak więc po coś ten antireversal jest...

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Pójść pójdzie kiedyś bo tłok nie jest przystosowany do uderzeń od tyłu zęba tylko od przodu - po każdej serii na auto będziesz miał uderzenie zębatki od niewłaściwej strony tłoka.

Na psg-1 ze springiem 300% tłok aluminiowy wytrzymał może 15 takich uderzeń i skapitulował - tak więc po coś ten antireversal jest...

 

tylko poszły ci zęby w tym tłoku czy głowica? głowica nie ma prawa ci tak polecieć bo to dla niej nic nowego walenie w gł. cylindra.

Poleciały aluminiowe zęby? A kto robi zęby z aluminium? serio sie pytam. Zęby to poliwęglan lub inne tworzywo dla najbiedniejszych lub stal w normalnych tłokach. Chyba, że zrobili te zęby z alu lotniczego i to jeszcze takiego odkuwanego to wtedy ja się zamykam, bo to odpowiedni materiał (w miare)

 

 

A co do Pracy bez AR to po każdej serii na auto tłok nie zostanie ci przy Gł. cylindra tylko gdzieś dalej i sprężyna będzie ci go dopychać do pozycji "spoczynku", a co przez to idzie do ponownego wystrzału z mniejszą lub większą siłą (ale nie większą niż normalna). Skutki tego to:

-tracenie kulek przy auto (1 na każdą serie)

-Przy zębatkach Henikalnych mogą (jeśli takowe wypodkładkowałbyś porządnie tylko od tej strony w którą porusza się zębatka) przestawienie zębów względem siebie i szybsze ich zużycie

-możliwość wytworzenia się ładunków elektrostatycznych na stykach - możliwość szybszego spalenia ich

Więcej grzehów nie pamiętam xD ale możliwe że coś jeszcze oprucz ww żeczy może sie stać

Link to post
Share on other sites

Kiedyś nie było tłoków ze stalowymi zębami i chodziło to jakoś a ty twierdzisz że nie może chodzić? Przypatrz się jaki tłok systema daje w ftk 300% do psg-1.... http://www.specshop.pl/product_info.php?currency=PLN&manufacturers_id=57&products_id=2990&name=Systema_-_Zestaw_FTK_PSG-1_-_300%25_-_PRO&language=pl - tłok systemy aluminiowy z powłoką teflonową i ma tam tylko 1 ząb stalowy.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Też niestety się o tym przekonałem - to co pisałem wyżej w sumie 2 tłoki poszły się tak kochać z powodu próbowania dopasowania antireversala (próby przywrócenia go do życia) - co śmieszniejsze jak wkręciłem w antireversal śrubę tak by zahaczała o występy na zębatce silnikowej - zębatka ścięła i wyłamała 1mm śrubę, która była umieszczona pod kątem w stosunku do występów... kwestia parudziesięciu strzałów (nie wyłamała z antireversala -ścięła). W końcu wpakowałem tłok G&P niebieski i działa.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...