Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki stockowe


Recommended Posts

Szukałem takiego tematu na forum ale sie takowego nie dopatrzyłem.

 

Chodzi mi o wasze doświadczenia odnośnie tych silników różnych producentów, jaką maksymalną sprężyne uciągną i na jakiej batce.

 

Swoje uwagi piszcie w takiej kolejności:

 

Przykład:

 

Użyty silnik 1. Silnik od CYMY 0.28;

Użyta sprężyna 2. Sprężyna Guarder M120;

Co padło pierwsze 3. Spalił sie silnik po długiej 10 sekundowej serii; (punkt nieobowiązkowy)

Przebieg i ślady zużycia 4. Po 10 tyś kulek silnik sie spalił;

Bateria 5. Firefox 9,6V 2000mAh;

 

Myślę że wszystkim sie przyda takie małe laboratorium silników stockowych :)

Link to post
Share on other sites

Silnik Cymy 028

Sprężyna SP120 Guardera + łożyskowana prowadnica (troszke ściska)

Batka 9.6V Firefoksa/Li-po 7.4 30C

W obu przypadkach MOSFET

ROF w okolicach 14k/s, dobra reakcja na spust

Przebieg w okolicach 10k na nowej sprężynie, ostre traktowanie tzn. długie serie itp., przeżył jedną ciężką awarię, w której spalił się MOSFET, przez co przez jakieś 10 sekund zacięty silnik (poszły zębatki) dostawał prąd z baterii, skończyło się tym, że był zbyt gorący żeby móc go trzymać w rękach. Po wszystkim działa na wspomnianym Li-polu.

Link to post
Share on other sites

Silnik JG golden EAGLE

sp150 guarder

11.1v 35c 2200mah

ROF 20 na sekunde

nic sie nie dzieje.

przebieg 40000

 

Silnik JG golden EAGLE

m210 promyk

11.1v 35c 2200mah

ROF 11

nic sie nie działo

6000 kulek

 

Silnik cyma 0.48m

sp150 guarder

11.1v 35c 2200mah

rof max 16

spalony po strzelance

4000kul

 

Silnik PJ - m60

sp170 guarder

11.1v 35c 4400mah

Rof 21-22

nic

25000kul

Edited by zwierzu93
Link to post
Share on other sites

Silnik JG (z auga a3)

- m165 elementa

- zębatki stock (original torque)

- zasilanie LiPo EC Power 7.4v 20c 1800mAh zamiennie z taką samą tylko 11.1

 

Ciągnął dłuuugo (potem sprzedałem tą replikę) ;)

 

O rofie na takim springu mowy nie było;) Ale reakcja na spust baardzo przyjemna;)

Link to post
Share on other sites

Silnik BOYA

silnik ma ok 3 lat. W moim uzytkowaniu jest od ok 9 miesięcy, przez tez czas przemiel ok 20- 25 tys kulek na M130 Guardera.

Cieżko mi powiedziec jaki mial przebieg wczesniej ale sądze ze dosyc duzy.

Silnik dziala do tej pory z tym że jest coraz słabszy. Sprzężyne niaciąga ale robi to z dosyc duzym problemem, grzeje się stosunkowo mocno.

Jak dla mnie to jego czas juz nadszedl.

Batka u mnie to 9,6 V

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...