Fakir81 Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Szukałem takiego tematu na forum ale sie takowego nie dopatrzyłem. Chodzi mi o wasze doświadczenia odnośnie tych silników różnych producentów, jaką maksymalną sprężyne uciągną i na jakiej batce. Swoje uwagi piszcie w takiej kolejności: Przykład: Użyty silnik 1. Silnik od CYMY 0.28; Użyta sprężyna 2. Sprężyna Guarder M120; Co padło pierwsze 3. Spalił sie silnik po długiej 10 sekundowej serii; (punkt nieobowiązkowy) Przebieg i ślady zużycia 4. Po 10 tyś kulek silnik sie spalił; Bateria 5. Firefox 9,6V 2000mAh; Myślę że wszystkim sie przyda takie małe laboratorium silników stockowych :) Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Silnik CA - Srebrny z niebieską dupą spring M120 Systemy na lipo 7,4 30C + mosfet - rof 16k przebieg nieznany - kupiłem używkę Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Silnik P&J. Spring 130 Madbulla, zamiennie z 110 Guardera. Batka 8,4 chińskie coś, lub 9,6 Firefox. Jakieś 30k przebiegu, nic się nie stało. Silnik Boyi, stock. Spring 130. Batka to co wyżej. Efekt - 2,3 strzały i koniec. Za słaby Quote Link to post Share on other sites
Holgin Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Silnik Cymy 028 Sprężyna SP120 Guardera + łożyskowana prowadnica (troszke ściska) Batka 9.6V Firefoksa/Li-po 7.4 30C W obu przypadkach MOSFET ROF w okolicach 14k/s, dobra reakcja na spust Przebieg w okolicach 10k na nowej sprężynie, ostre traktowanie tzn. długie serie itp., przeżył jedną ciężką awarię, w której spalił się MOSFET, przez co przez jakieś 10 sekund zacięty silnik (poszły zębatki) dostawał prąd z baterii, skończyło się tym, że był zbyt gorący żeby móc go trzymać w rękach. Po wszystkim działa na wspomnianym Li-polu. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 (edited) Silnik JG golden EAGLE sp150 guarder 11.1v 35c 2200mah ROF 20 na sekunde nic sie nie dzieje. przebieg 40000 Silnik JG golden EAGLE m210 promyk 11.1v 35c 2200mah ROF 11 nic sie nie działo 6000 kulek Silnik cyma 0.48m sp150 guarder 11.1v 35c 2200mah rof max 16 spalony po strzelance 4000kul Silnik PJ - m60 sp170 guarder 11.1v 35c 4400mah Rof 21-22 nic 25000kul Edited November 5, 2010 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted November 6, 2010 Report Share Posted November 6, 2010 Silnik JG (z auga a3) - m165 elementa - zębatki stock (original torque) - zasilanie LiPo EC Power 7.4v 20c 1800mAh zamiennie z taką samą tylko 11.1 Ciągnął dłuuugo (potem sprzedałem tą replikę) ;) O rofie na takim springu mowy nie było;) Ale reakcja na spust baardzo przyjemna;) Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Silnik BOYA silnik ma ok 3 lat. W moim uzytkowaniu jest od ok 9 miesięcy, przez tez czas przemiel ok 20- 25 tys kulek na M130 Guardera. Cieżko mi powiedziec jaki mial przebieg wczesniej ale sądze ze dosyc duzy. Silnik dziala do tej pory z tym że jest coraz słabszy. Sprzężyne niaciąga ale robi to z dosyc duzym problemem, grzeje się stosunkowo mocno. Jak dla mnie to jego czas juz nadszedl. Batka u mnie to 9,6 V Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.