Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No chyba że tak :) Co do amunicji to zastanawiam się po co dali ten bajer, czy ktoś próbował jaka jest skuteczność FMJ a jaka tej drugiej (zapomniałem nazwy :wink: ).

 

FMJ ma wieksza penetracje niz JHP...to tak w realu ale w grze za bardzo tego nie czuc...no i jak JHP wchodzi w cialo to robi wieksza dziure bo sie rozpada.

Link to post
Share on other sites

Sciągnąłem sobie demko i qrde ale tandeta! Do Raven Shielda się nie umywa. a teraz lista grzechow tzn. co mi nie pasuje

1) kiepska grafika. O wiele gorsza niz w RSie i na dodatek wolniejsza (te same ustawienia co w RS i chodzi wolniej :evil: )

2) dźwięki, wystrzał broni brzmi jak strzał z paintballa :|

3) AI wydaje sie być dziwne, znaczy się, Tango gapia sie przez przez dobre 4 sek rzucają tekst i strzelaja, tak samo zachowuja sie AT tylko ze zawsze jeden ginie :/

4) ogólnie wydaje sie ze jest to gra akcji z el. taktyki anie jak Rainbow Six, SWAT 3 gra taktyczna w doslownym t ego slowa znaczeniu.

5) błedy graficzne (ale może to tylko u mnie) a mianowicie przeźroczyste i rozmywające się drzwi

 

Ale aby nie bylo ze same minusy to jest jeden plus :) a mianowicie gatki członków drużyny podczas misji tzn w momentach gdy dostają jakiś rozkaz etc etc.

 

Mi osobiście gra się nie spodobała, jest to moja subiektywna opinia, może jak skasują błędy w finalnej wersji, to sobie raz zagram ale póki co wzorem dla mnie zostaje Raven Shield :)

Link to post
Share on other sites

Akurat RS w finalnej nie patchowanej wersji mial tez sporo bledow, nawet powazniejszych.

Slawetne wchodzenie do pomieszczen tylem, blokowane sie, kleisty granat, czasem rozne dosc dziwne zachowania czlonkow teamu i przeciwnikow.

Nie twierdze, ze nie byla to najlepsza gierka, ale... ;).

 

Swat:

Twoj blad drzwi, to wina sterow albo karty. Raczej latwe do usuniecia.

Dzwieki faktycznie moglyby byc nieco lepsze, ale i tak wydaje mi sie, ze pasuja do gry. Dzwiek strzalu z empe piateczki z tlumikiem, z tego co slyszalem z filmow ze strzelnic, brzmi mniej wiecej tak, jak strzal pejntbolowy, wiec tutaj bledu nie widze.

Gra jest taktyczna, ale inaczej ;).

Jednak tak patrzac na z perspektywy czasu (na demo), to jest sporo mniej grywalne niz wspomniany RS. RS demem wciagal, nascie razy chyba przechodzilem demowe misje. Tutaj zagralem pare razy i jakos tak liniowo wychodzilo. Nudnawo

Link to post
Share on other sites
Nie twierdze, ze nie byla to najlepsza gierka, ale...

to jest najlepsza gierca :wink:

 

Wlasnie musze ze starami cos pokombinowac gdyz w RSie wali mi sie noktowizor (znaczy sie wlaczam go i mam ladny czarny ekran :evil:

 

Dzwiek strzalu z empe piateczki z tlumikiem, z tego co slyszalem z filmow ze strzelnic, brzmi mniej wiecej tak, jak strzal pejntbolowy, wiec tutaj bledu nie widze.

 

no dobra z wersji SD ale nie z M4 i Colta 1911 :|

 

chwilowo osad wydalem zobaczymy jak to bedzie z finalna wersja

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

To ja nie pytam kiedy bedzi w polsce ale mam nadzieje ze nie bende jej tlumaczyc na nasz jezyk bo w przypadku trojki wyszlo to dodupnie :)

"motherfuckers" tlumaczone na "bękarty" nie bardzo mi przypadlo do gustu wiec lepiej niech zostawia to gre taka jaka jest

Link to post
Share on other sites

Teraz popularne jest tlumaczenie na w sposob "filmowy".

Ewentualnie, tak jak w przypadku Brothers in Arms, gracz ma mozliwosc wyboru.

Albo wersja czysto angielska

Albo wersja polska kinowa

Albo wersja polska kinowa i dzwiekowa.

Taka opcja jest najlepsza.

Jak ktos chce, to sobie doinsyalowywuje spolszczajacy patch...

 

Co do samej gry - nie oczekujcie zbyt wiele.

Oczekiwalem wiele od BiA - okazala sie bryndza.

Oczekiwalem wiele od BF2 - z filmow najnowych okazala sie jeszcze wieksza bryndza...

Driver 3 - szkoda slow.

Link to post
Share on other sites

SWAT 4 - szkoda słów....:) Graficznie - bieda...AI - porażka...aresztuje dwóch podejrzanych, cały oddział czeka w drzwiach, a trzeci podejrzany stoi za pólkami i celuje pistoletem gdzieś w kosmos, mimo akcji aresztowania 1 metr od niego i całego odziału stojącego 2 metry od niego...obudził sie i zaczął strzelać dopiero gdy nie niego nadepnąłem...może trzeba było wziąć poziom trudności Elite...?

Link to post
Share on other sites

2 pierwsze misje - na poziomie hard przechodzi sie kazdą 2 minuty...AI stanowi zerowe zagrożenie...i niech ktoś mi wyjaśni dlaczego uratowanie ledwo żywej, zakrwawionej ofiary- dziewczyny z rąk serial killera polega na krzyku "policja - na ziemię" i założeniu jej kajdanek?

ale trzeba przyznać, że "nastrój" domu seryjnego mordercy był niezły...:) zamiast szukać podejrzanego czytałęm nagłówki gazet

Brakuje też bardzo jakiegoś debriefingu po misji...w R6 było dużo informacji o tym jak zakończyła sie nasza misja itp a tu tylko ile punktów zdobyliśmy...

Link to post
Share on other sites

Aż tak źle nie jest. W MP w pełnej wersji całkiem przyjemnie się gra. Grafika jest na wysokim poziomie, widać to na nowych kartach - odbicia w lustrze, bumpmapping, faktura materiałó (skrzynki po Coli czy piwie są z takiego samego materiału co ASG z allegro, więc jest dobrze). Grywalność niższa niż RS3, ale klimat trzyma. Polecam rozgrywki MP, bo są dobre.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dżizus! Przeszedłem w końcu tą cholerną A-Bomb dyskotekę... Jestem sobie na kolejnej misji (to już chyba piąta) i oprócz fajnej zabawy znalazłem kilka baboli:

 

:arrow: Braki dźwięku przestrzennego - red team stoi po jednej stronie drzwi, ja (leader :) ) po drugiej. Tylko że kierowałem nimi przez kamery więc nie wiem że są za moimi drzwiami. Rozkazuję im wysadzić drzwi. Oni GŁOŚNO mówią "rodżer, kopi" - powinienem to usłyszeć stojąc 1,5 metra od nich. Nie słyszę... Po chwili "leader is down"

 

:arrow: Jeśli zaczniesz "wieźć" swojego SWAT'a/brata (wieźć znaczy przepychać jeśli stoi ci na przejściu) to głupieje on doszczętnie i nawet jeśli zepchniesz go przypadkiem na napastników to stoi on jak ta lala (efekt Ragdoll :?: :wink: )

 

:arrow: Stopień trudności - napastnik wychodzi na mnie zza winkla i z gangsterskiego przyłożenia trafia mnie w głowe pierwszym strzałem. Ja w tym czasie kucając z G36 (od 2-3 sekund :!: ) nie trafiam go wcale...

 

:arrow: Snajper ("Sierra one kopi, rodżer") ma chyba wiatrówkę - 3 strzały w gościa i klient ucieka na prostych nogach. LOL

 

:arrow: Gdzie jest AI (sztuczna inteligencja) - pakuje sie do A-Bomb club'u, a koło ciężarówki stoi ziom i celuje w drzwi do klubu. Myslę sobie - aha to gliniarz, spoko niech sobie obstawia wejście - robie 3 kroki, a ziom zaczyna się drzeć "Cops cops!" i wali do mnie... smętny, mały lol...

 

:arrow: Gdzie AI - dwóch Swat'ów stoi przed drzwiami leci na nich napastnik którego wystraszyłem. Otwiera sobie drzwi zabija dwóch Swat'ów - tak sobie od niechcenia - i ucieka dalej... Czy dla Swat'ów (w późniejszych misjach) jest dostępna w ekwipunku saperka :?: I komenda "okop sie pod drzwiami" :?:

 

:arrow: Nie można zrobić tzw. "lean left/right" jeśli mamy z boku ławę do kolan lub krzesło. Taki obiektu traktowane są jako ściany do sufitu i nasz "leader" ("kopi, rodżer") nie może sie wychylić :!:

 

:arrow: Nasz SWAT/chwat nie rzuci granatu jeśli wskażemy mu miejsce które zasłania "skuty", klęczący człowiek. Podchodzi taki SWAT/chwat do takiego gościa, nawet jeśli oznacza to wystawienie się i... i już nic nie rzuca bo nie żyje... doznałem tego kilka razy...

 

:arrow: Wspomnialem już o pewnych niedostatkach w AI :?: :wink: Oto "bardzo zły napastnik" krzycząc te swoje "phuck U" biegnie 10-15 metrów do Swat'a - mimo iż widzi go z daleka - i strzela dopiero z 1-2 metra. BerZerKer !!!

 

:arrow: Cienie gości padają przez ściany :!: Oczywiście nie potrzeba wtedy żadnych różdżek optycznych. Ale możliwe że mam słabą grafę...

 

:arrow: G36 załadowany FMJ ammo < pancerz klasy "obrzygany podkoszulek". Testowałem z 1 metra kilka razy...

 

To tyle na te pierwsze 5 misji... Całość ocenię jak przeje to do końca. A co. :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Marudzicie.

Ja pamiętam gry gdzie notorycznie ludzie z grupy włazili mi w drogę/linie strzału. Tu nie jest to tak częste. Irytuje mnie jednak brak reakcji na przeciwnika i w drugą stronę. Tutaj rzeczywiście można posikać się ze śmiechu gdy gość z AK biegnie przez korytarzy by dopiero przed nami oddać strzał. Poza tym cieszę się ze sporej ilości broni i wyposażenia "mniej śmiertelnego" co daje więcej możliwości. Ja lubię grać w ten sposób by wyeliminować potrzebę zabijania przeciwnika.

Link to post
Share on other sites

Mnie najbardziej denerwują niezniszczalne żarówki... takie wałki zdarzały się w chasach dooma2 , ale po splinter cellu i riddicku człowiek przyzwyczaja się do dynamicznego oświetlenia.

 

No i niestety jeśłi chce się mieć maksymalną ocenę za misję, trzeba wszystko robić samemu, bo kolesie z teamu potrafią zginąć na każdym kroku, a zwłaszcza w drzwiach. ( najlepsze jazdy są jak jednemu skończą się granaty i muszą zamienić się miejscami ("swap for bangs") i np. przechodzą przed otwartymi już drzwiami wystawieni na serię.

 

Ale gdyby w grze brała iość realistyczna ilosć ludzi, to policjantów byłoby zawsze conajmniej 3x więcej niż terrorystów i takie AI by wystarczyło.

Link to post
Share on other sites
to policjantów byłoby zawsze conajmniej 3x więcej niż terrorystów

 

Ta i wez tym wszystkim steruj i zarzadzaj :P ..fajnie jakby na taka ilosc ludzi mozna bylo planowac jak w r6 i kazdemu z nich dawac indywidualna droge lub tez laczyc ich w teamy kiluosobowy.Moze ktos kiedys tak zrobi co byloby bardzo fajne no oczywiscie z bardzo rozwinieta opcja planowania akcji.Ehh znowu sie rozmazylem :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...