Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem wyciszone głowice ultimate


Recommended Posts

Cały dzień próbuje doprowadzić do życia mój gb, po zamontowaniu tych części: głowica cylindra,głowica tłoka, oraz ta prowadnica. Problem polega na tym, że tłok dochodzi mniej więcej do połowy i blokuje się. I za [***] nie chce ruszyć dalej, tylko słychać jakby zębatka tłokowa przeskakiwała po zębatkach tłoka, chociaż wydaje się to niemożliwe, bo zęby i tego i tego są ok. ALE kiedy wyjme sprężyne wszystko chodzi elengancko, zębatki się kręcą, tłok cofa do tyłu, dysza chodzi. Rozbieram i składam to już z 6 godzin i poprostu brakuje mi pomysłów, próbowałem na 2 sprężynach, 2 tłokach bez drugiego zęba oraz z nim. Jakieś pomysły? :bialaflaga:

 

[Język!]

Link to post
Share on other sites

Nie jest mozliwe zeby przy dobrej prowadnicy oraz dobrej sprezynie i tloku - pekl ci zab W SRODKU ZEBATKI TLOKOWEJ.

Jedyna mozliwosc to taka - ze cos w polowie ruchu tloka blokuje go.

Jak juz peka w tlokowej to pierwszy albo ostatni - nigdy w srodku.

Wyjmij prowadnice, naloz na nia sprezyne i potem przycisnij tlokiem ostroznie.

Sprawdz tez jak w prowadnice wchodzi sam tlok - ile masz luzu po bokach.

Jest jeszcze jedna sprawa - rotacyjne sa dluzsze nawet niz prowadnice z lozyskowaniem (dodatkowe 3 mm podkladki). Jezeli miales lozyskowanie na glowicy tloka - moglo nie byc dosc miejsca na sprezyne.

Link to post
Share on other sites

Dzieki za pomoc, ale wszystko co napisałeś sprawdzałem, i prowadnica ze sprężyną wchodzą do tłoka bez problemu i do końca, a ząb faktycznie urwał się w środku, chociaż mniej więcej w miejscu końcowego naciągania tłoka(czyli gdzie sprężyna jest naciągnięta na 80%~.)

Edited by Roni92
Link to post
Share on other sites

A napewno dobrze spodkladkowales ? Jakiej srednicy masz lozyska i jakiego typu ?

Czasem przy 7-9 mm - jak za nisko masz srodkowa zebatke - trze ona o lozysko silnikowej.

Przy malym naciagu sprezyny - sila ta jest niwelowana przez silnik. Za to przy prawie naciagnieciu na maxa - silnik nie daje rady i wtedy zacina sie i staje.

Jaki masz silnik?

Link to post
Share on other sites

hehehe sporo pytań, ale wiesz teraz to nie ma znaczenia bo wymieniam zębatki, jednak jeśli wymienie i problem nie zniknie to się tu odezwe. Łożyska metalowe ślizgi a ile mm to nie wiem nie chce mi się mierzyć ale na oko 6. Silnik neodymowy, zębatki się nie trą o siebie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wiesz dlaczego ząb poszedł? Bo przy składaniu GB tłok Ci się przekręcił :F

Jest jeszcze ta możliwość że ilość zwojów oraz grubość sprężyny była sztywno ustalona dla długości napiętej sprężyny, czyli: napięta sprężyna chowa się w tłoku z prowadnicą stokową i jest dobrze, zębatka orbitalna powoduje zwolnienie i karabin strzela.

W Twoim przypadku pewnie zabrakło paru mm. i tłok stanął, zębatka pękła.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...