Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

ja miałem raz tłoczek PJ z 7 metalowymi zębami. Padł po kilku testowych strzałach na m120 i rofie 29k/s

 

u kumpla tłok PJ z jednym metalowym zębem pracował dość długo w m249 przy springu sp130 i rofie 22k/s. Potem zachciało się zamontować silnik systema turbo i tłok tego nie zdzierżył ;].

 

jak masz szczęście w grach losowych to może uda ci się i z tymi produktami

Link to post
Share on other sites

Ale mówicie o PJ II czy III generacji? Ja mam III.

 

Mam PJ III generacji i po roku na standardowej sprężynie 125 m/s ma na dwóch pierwszych zębach ślady użytkowania lecz nie są urwane. Podczas gdy kupiłem sprężynę M130 Guardera zakupiłem również wzmocniony nowy tłok DF z metalowymi zębami.

Edited by KnapoL
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Trochę odświerzę temat, bo chciałbym się dowiedzieć co nieco o konkretnym tłoku PeJota, mianowicie:

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_o_zwezonej_szerokosci_zebow_p_j-980.html

 

No i mam jedno pytanie odnośnie tego tłoka - jaka jest maksymalna sprężyna, jaką by pociągnął bez większego uszczerbku na zdrowiu, przy full auto?

Edited by Olek96
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...