Lupuss Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Witam, Czy miał ktoś tłok PJ kompozyt z metalowym zębem ze sprężyną M130/M140? Wytrzyma czy trzeba zmienić? W stocku było ok. 440fps, teraz nie wiem bo z PJ zostały tylko zębatki, szkielet i ten tłok. Pozdrawiam, Lupus Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Mi tlok stockowy od JG (a to jest praktycznie to samo) wytrzymal rok w snajpie 500 fps ale tylko semi. Przy auto moze nie dac rady. Zwlaszcza przy m140 (to wlasnie m140 daje jakies 500 fps). Quote Link to post Share on other sites
Lupuss Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 (edited) Dzięki bardzo. Mam nadzieję że twardy z niego zawodnik. Edited November 18, 2010 by Lupuss Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 miałem kiedyś tłok PJ raz i zdechł po roku na m100! PEwnie wadliwa sztuka ale nie kupię tego więcej. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 ja miałem raz tłoczek PJ z 7 metalowymi zębami. Padł po kilku testowych strzałach na m120 i rofie 29k/s u kumpla tłok PJ z jednym metalowym zębem pracował dość długo w m249 przy springu sp130 i rofie 22k/s. Potem zachciało się zamontować silnik systema turbo i tłok tego nie zdzierżył ;]. jak masz szczęście w grach losowych to może uda ci się i z tymi produktami Quote Link to post Share on other sites
Lupuss Posted November 19, 2010 Author Report Share Posted November 19, 2010 Ale mówicie o PJ II czy III generacji? Ja mam III. Quote Link to post Share on other sites
KnapoL Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 (edited) Ale mówicie o PJ II czy III generacji? Ja mam III. Mam PJ III generacji i po roku na standardowej sprężynie 125 m/s ma na dwóch pierwszych zębach ślady użytkowania lecz nie są urwane. Podczas gdy kupiłem sprężynę M130 Guardera zakupiłem również wzmocniony nowy tłok DF z metalowymi zębami. Edited November 25, 2010 by KnapoL Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Tłoki JG ( PJ ) cholera wie co oni tam pakują, dają radę do M130. Quote Link to post Share on other sites
Olek96 Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 (edited) Trochę odświerzę temat, bo chciałbym się dowiedzieć co nieco o konkretnym tłoku PeJota, mianowicie: http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_o_zwezonej_szerokosci_zebow_p_j-980.html No i mam jedno pytanie odnośnie tego tłoka - jaka jest maksymalna sprężyna, jaką by pociągnął bez większego uszczerbku na zdrowiu, przy full auto? Edited February 16, 2011 by Olek96 Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 To jest tłok do specjalnych zębatek do maksymalnych tuningów. Quote Link to post Share on other sites
Olek96 Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 To to wiem, ale czy ten tłok na pewno wytrzyma, bo jak tu wyżej pisano, zwykłe PJ z paroma metalowymi zębami potrafiły padać nadzwyczaj szybko. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.