Roni92 Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 (edited) Połamała mi się zębatka tłokowa, a że nie ma zbyt wielu tematów o zębatkach na wymasgu nie moge się zdecydować, czy kupić tylko tłokową czy od razu zestaw kupić i jakiej firmy tylko tak w rozsądnej cenie. edit: aha no i zapomniałem dodać, że to ma być do sprężyny 150m/s , więc raczej torque up w góre. Edited November 17, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 17, 2010 Author Report Share Posted November 17, 2010 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_141&products_id=5191&name=Deep_Fire_-_Wzmocnione_Zebatki_-_Titanium_-_Genuine A i czy te zębatki są dobre, czy będą współpracować ze zwykłym tłokiem(bez zwężanych zębów) i sprężyną 150m/s? Ktoś może używał ich? Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Jak chcesz zębatki, które mają uciągnąć M150 i nie chcesz żeby to trwało wieczność to kup takie zębatki, w których na zebatce środkowej ten mniejszy okrąg z zębami jest jak najmniejszy. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 17, 2010 Author Report Share Posted November 17, 2010 # Grupa Nowi # Postów 99 # Rejestracja 22-październik 10 No to mi pomogłeś :bialaflaga: Prosze o pomoc kogoś, kto się jednak troche na tym zna. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Elektryki to nie moja działka ale m150 to nie jest jakiś kosmos, stock chińskie (w miarę nowej generacji) nie pociągną? Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 17, 2010 Author Report Share Posted November 17, 2010 pociągną, nawet ciągneły bez problemu, ale wiesz chciałem poznać opinie bardziej doświadczonych w tych sprawach kultura pracy/jakość, takie zębatki na dłużej, ale też nie w takiej chorej cenie jak helikale STU systemy np. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 promyki :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 17, 2010 Author Report Share Posted November 17, 2010 (edited) No wiesz, żebym miał kieszeń bez dna to bym się nie zastanawiał :P Tak mnie te 'tytanowe' deep fire'a ciekawią bo są w komisie używane za 110, tylko nie wiem czy warto się pchać w nie, żeby mi nie grzechotały jak chiński stock, bo to, że wytrzymają to ja wiem :) Edited November 17, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 # Grupa Nowi# Postów 99# Rejestracja 22-październik 10 No to mi pomogłeś :bialaflaga: Prosze o pomoc kogoś, kto się jednak troche na tym zna. O mój Boże... Uważasz, że jak mam mało postów i nie dawno się zarejestrowałem to znaczy, że się nie znam? Tak się składa, że strzelam się od kilku lat, zajmuję się naprawą, tuningiem i przeglądem replik elektrycznych. Jeżeli twierdzisz, że wszystko najlepiej wiesz to nie pisz pytań na tym forum. Kup co uważasz najwyżej będziesz żałował. Żal mi ludzi, którzy oceniają innych po ilości postów i dacie rejestracji. Szczerzę napiszę, że trochę mnie wkurzyłeś... Jak chcesz wsadzić M150 do stockowego chińczyka to życzę powodzenia... Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 17, 2010 Author Report Share Posted November 17, 2010 Nie osądzam cie po ilości postów. Tylko po tej laickiej odpowiedzi. Koniec ot, ja chce znać odp na moje pytania,a nie słuchać twoich zażaleń. Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Nie osądzam cie po ilości postów. Tylko po tej laickiej odpowiedzi. Koniec ot, ja chce znać odp na moje pytania,a nie słuchać twoich zażaleń. Twoim zdaniem to laicka odpowiedź? Nie wiem jak to opisać. Zębatka środkowa ma 2 koła z zębami, jedno jest większe drugie mniejsze. Chodzi o to, że przy takiej sprężynie im to małe koło jest mniejsze tym lepiej. Wynika to z fizyki. Mniejszy ROF ale za to większy moment obrotowy. Dzięki temu silnikowi łatwiej jest uciągnąć mocną sprężynę. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 17, 2010 Author Report Share Posted November 17, 2010 No ok, tylko takie tłumaczenie zostaw sobie do działu jestem zielony, bo tu każdy wie co to przełożenie i, to co opisujesz to zębatki o przełożeniu turque up i wiekszym, co napisałem w pierwszym poście. A do tematu nic nie wniosłeś, dlatego się czepiam. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 helikale elementa 300% dają radę.(pracują obecnie z sp150) ITU guardera chyba niezniszczalne ale wymiar mają troszkę większy niż większość zębatek na rynku i w ciasnym szkielecie mogą być problemy z poprawnym wypodkładkowaniem.(pracują obecnie z m170) innych xxx UP nie testowałem Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 A co ma przełożenie zębatek do ich wytrzymałości? Obciążenia przenoszą te same więc owszem mudzyn, za bardzo to Ty się nie znasz. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Potwierdzam - wieksze torque to po prostu mniejsze obciazenie silnika, ale co wytrzymalosci zebatek ma sie to nijak. Wrecz nawet przeciwnie bo zeby w triple wydaja sie mniejsze. Liczy sie uzyty material i precyzja wykonania. Sam testowalem przy m150 zebatki: STU CA - glosne, ale to raczej wina lozysk slizgowych. (troche sie w nich telepia na boki). STU SHS helicalne - wcale nie sa jakos super ciche, trzeba uwazac z podkladkowaniem bo nie jest to tak latwe jak przy niehelikalnych, aktualnie pracuja z m150 ale tylko semi. Za 18 dolcow - swietne. Super high speed (13:1) SHS - dawaly rade z m135 przy rofie 35 rps. - raczej do rofa niz torque, ale pisze o nich dla porownania jakosci zebatek SHS - przemiely juz z 50 k kulasow i kreca sie swietnie. Pomimo czestych zacinek nie urwaly sie zeby w srodku - stracily za to jednego zeba naciagajacego tlok (tak tego wielkiego grubego) - reszta zebow w idelanym stanie (przy 35 rps i zacinke, plus strzykawce na lufie - nie dal rady doleciec do przodu tlok - i zeby w zebatce tlokowej mocno udezaly o metalowa szczeke w tloku). STU zebatki (przelozenie 26:1) to akurat dla m150 - rof nie jest zly, rekacja na spust konkretna. Przy lipolu 11.1 - naciaga to stary silnik neodymowy z cymek (te co kiedys byly za 80 zl na taiwangunie). Oczywiscie mozesz zostac przy stockowych zebatkach - rof wiekszy, rekacja wieksza, ale wieksze tez obciazenie silnika i batki. Ogolnie jak chcesz kupowac zebatki olej polskie sklepy i kup w airsoftassia. Nawet z przesylka 18 dolcow przy dzisiejszym kursie to nic w porownaniu z polskimi sklepami i cenami. Tylko poczekac troche trzeba na przesylke. Co do zebatek Guardera - mialem hi speedowe - urwala sie oska zebatki tlokowej... przy m100. Wiec ja osobiscie guardera bym nie kupil - uzywaja jakiegos chorego slabego stopu. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Potwierdzam SHS jeżeli zębatki, dobre kopie Prometheusa. Sam mam 100:300 helical przy M150 działa w M249 bardzo miło, Rof jest w sam raz, reakcja na spust natychmiastowa (silnik neodymowy chiński i lipo 11,1 2800 30C) Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 (edited) No właśnie ciekawiły mnie te zębatki shs, tylko może ktoś powiedzieć ile wyjdzie $$ za sprowadzenie? A i jeszcze jestem bardzo skłonny kupić zębatki z zestawu FTK firmy aim top z tego zestawu http://www.military.pl/wzmocniony-zestaw-tune-up-kits-m150-torque-up_10567t.html , bo w komisie za 70zł moim zdaniem niezła okazja i dedykowane do m150. A co do rofa i reakcji to nie mam zmartwień, lipo 11.1 i chiński silnik neodymowy na pokładzie. Edited November 18, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 (edited) A co ma przełożenie zębatek do ich wytrzymałości? Obciążenia przenoszą te same więc owszem mudzyn, za bardzo to Ty się nie znasz. A gdzie napisałem, że przełożenie zębatek ma wpływ na ich wytrzymałość? Napisałem, że ułatwia to pracę silnika itd. Najlepiej daj cytat bo nie kojażę żebym coś takiego napisał. Zamiast osądzać ludzi czy się znają czy nie to lepiej byś się nauczył czytać ze zrozumieniem zanim zaczniesz wypominać ludziom, że się nie znają. Po za tym myślałem, że robisz tylko snajperki a nie aegi. Edited November 18, 2010 by dobry_mudzyn_z_afryka Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Po za tym myślałem, że robisz tylko snajperki a nie aegi. I co z tego, skoro czytając Twoje i Dextera posty wychodzi że zna się na tym lepiej od Ciebie?? :icon_rolleyes: Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 (edited) I co z tego, skoro czytając Twoje i Dextera posty wychodzi że zna się na tym lepiej od Ciebie?? :icon_rolleyes: Podaj pare przykładów z jego strony. Edited November 18, 2010 by dobry_mudzyn_z_afryka Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 Może troche mniej kłótni, a więcej na temat? Proszę. Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Jasne, dla mnie nie ma kłopotu tylko proszę o nie pisanie takich postów o mnie, które się nie dawno tutaj pojawiły. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 To może zapytam jeszcze raz dla jasności sprawy, co sądzicie o tych zębatkach i które najlepiej wybrać(nie uwzględniając ceny): -ze stopu tytanu, deep fire, przełożenie standard -z zestawu FTK firmy AIM TOP, torque up, pod m150(taiwańska firma) -elementa max torque Wszystkie moje propozycje są ofertami z komisu, ja najbardziej nastawiłem się na te aim top, ale też różne opinie ma ta marka. Dodam jeszcze, że ceny wychodzą za nie bardzo podobne (70-130zł). Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 No to Deep fire odpada na dzień dobry po co ma się silnik i batka grzać? Na standardowym przełożeniu przy m150 ci szybko padnie... Aim top jest ok, element teraz się też poprawił z częściami więc bierz to co tańsze... Podobny jakościowo poziom. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 (edited) Zamówiłem już te zębatki aim top, też mi się wydają ok, chociaż przełożenie maja standard z tego co widze > http://www.military.pl/wzmocniony-zestaw-tune-up-kits-m150-torque-up_10567t.html. Ale co ja będę się przejmował, do tej pory leciałem na takim przełożeniu i było elegancko, w dodatku te zębatki są jakby dedykowane do takiego springa, bo dają je w tym zestawie ftk na właśnie 150 :) Edit: A jednak te zębatki aim topa to torque up, oglądam zdjęcia i na pierwszy rzut oka niezbyt widać różnice miedzy standardowym przełożeniem i torque up. Edited November 18, 2010 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.