Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Trwałe zębatki


Recommended Posts

Połamała mi się zębatka tłokowa, a że nie ma zbyt wielu tematów o zębatkach na wymasgu nie moge się zdecydować, czy kupić tylko tłokową czy od razu zestaw kupić i jakiej firmy tylko tak w rozsądnej cenie.

edit: aha no i zapomniałem dodać, że to ma być do sprężyny 150m/s , więc raczej torque up w góre.

Edited by Roni92
Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No wiesz, żebym miał kieszeń bez dna to bym się nie zastanawiał :P

Tak mnie te 'tytanowe' deep fire'a ciekawią bo są w komisie używane za 110, tylko nie wiem czy warto się pchać w nie, żeby mi nie grzechotały jak chiński stock, bo to, że wytrzymają to ja wiem :)

Edited by Roni92
Link to post
Share on other sites

# Grupa Nowi# Postów 99# Rejestracja 22-październik 10 No to mi pomogłeś :bialaflaga: Prosze o pomoc kogoś, kto się jednak troche na tym zna.

 

O mój Boże...

Uważasz, że jak mam mało postów i nie dawno się zarejestrowałem to znaczy, że się nie znam? Tak się składa, że strzelam się od kilku lat, zajmuję się naprawą, tuningiem i przeglądem replik elektrycznych. Jeżeli twierdzisz, że wszystko najlepiej wiesz to nie pisz pytań na tym forum. Kup co uważasz najwyżej będziesz żałował. Żal mi ludzi, którzy oceniają innych po ilości postów i dacie rejestracji. Szczerzę napiszę, że trochę mnie wkurzyłeś...

 

Jak chcesz wsadzić M150 do stockowego chińczyka to życzę powodzenia...

Link to post
Share on other sites

Nie osądzam cie po ilości postów. Tylko po tej laickiej odpowiedzi. Koniec ot, ja chce znać odp na moje pytania,a nie słuchać twoich zażaleń.

 

Twoim zdaniem to laicka odpowiedź? Nie wiem jak to opisać. Zębatka środkowa ma 2 koła z zębami, jedno jest większe drugie mniejsze. Chodzi o to, że przy takiej sprężynie im to małe koło jest mniejsze tym lepiej. Wynika to z fizyki. Mniejszy ROF ale za to większy moment obrotowy. Dzięki temu silnikowi łatwiej jest uciągnąć mocną sprężynę.

Link to post
Share on other sites

No ok, tylko takie tłumaczenie zostaw sobie do działu jestem zielony, bo tu każdy wie co to przełożenie i, to co opisujesz to zębatki o przełożeniu turque up i wiekszym, co napisałem w pierwszym poście. A do tematu nic nie wniosłeś, dlatego się czepiam.

Link to post
Share on other sites

helikale elementa 300% dają radę.(pracują obecnie z sp150)

 

ITU guardera chyba niezniszczalne ale wymiar mają troszkę większy niż większość zębatek na rynku i w ciasnym szkielecie mogą być problemy z poprawnym wypodkładkowaniem.(pracują obecnie z m170)

 

innych xxx UP nie testowałem

Link to post
Share on other sites

Potwierdzam - wieksze torque to po prostu mniejsze obciazenie silnika, ale co wytrzymalosci zebatek ma sie to nijak. Wrecz nawet przeciwnie bo zeby w triple wydaja sie mniejsze.

Liczy sie uzyty material i precyzja wykonania.

 

Sam testowalem przy m150 zebatki:

STU CA - glosne, ale to raczej wina lozysk slizgowych. (troche sie w nich telepia na boki).

STU SHS helicalne - wcale nie sa jakos super ciche, trzeba uwazac z podkladkowaniem bo nie jest to tak latwe jak przy niehelikalnych, aktualnie pracuja z m150 ale tylko semi. Za 18 dolcow - swietne.

Super high speed (13:1) SHS - dawaly rade z m135 przy rofie 35 rps. - raczej do rofa niz torque, ale pisze o nich dla porownania jakosci zebatek SHS - przemiely juz z 50 k kulasow i kreca sie swietnie. Pomimo czestych zacinek nie urwaly sie zeby w srodku - stracily za to jednego zeba naciagajacego tlok (tak tego wielkiego grubego) - reszta zebow w idelanym stanie (przy 35 rps i zacinke, plus strzykawce na lufie - nie dal rady doleciec do przodu tlok - i zeby w zebatce tlokowej mocno udezaly o metalowa szczeke w tloku).

 

STU zebatki (przelozenie 26:1) to akurat dla m150 - rof nie jest zly, rekacja na spust konkretna.

Przy lipolu 11.1 - naciaga to stary silnik neodymowy z cymek (te co kiedys byly za 80 zl na taiwangunie).

 

Oczywiscie mozesz zostac przy stockowych zebatkach - rof wiekszy, rekacja wieksza, ale wieksze tez obciazenie silnika i batki.

 

Ogolnie jak chcesz kupowac zebatki olej polskie sklepy i kup w airsoftassia. Nawet z przesylka 18 dolcow przy dzisiejszym kursie to nic w porownaniu z polskimi sklepami i cenami. Tylko poczekac troche trzeba na przesylke.

 

Co do zebatek Guardera - mialem hi speedowe - urwala sie oska zebatki tlokowej... przy m100. Wiec ja osobiscie guardera bym nie kupil - uzywaja jakiegos chorego slabego stopu.

Link to post
Share on other sites

No właśnie ciekawiły mnie te zębatki shs, tylko może ktoś powiedzieć ile wyjdzie $$ za sprowadzenie? A i jeszcze jestem bardzo skłonny kupić zębatki z zestawu FTK firmy aim top z tego zestawu http://www.military.pl/wzmocniony-zestaw-tune-up-kits-m150-torque-up_10567t.html , bo w komisie za 70zł moim zdaniem niezła okazja i dedykowane do m150. A co do rofa i reakcji to nie mam zmartwień, lipo 11.1 i chiński silnik neodymowy na pokładzie.

Edited by Roni92
Link to post
Share on other sites

A co ma przełożenie zębatek do ich wytrzymałości? Obciążenia przenoszą te same więc owszem mudzyn, za bardzo to Ty się nie znasz.

 

A gdzie napisałem, że przełożenie zębatek ma wpływ na ich wytrzymałość? Napisałem, że ułatwia to pracę silnika itd. Najlepiej daj cytat bo nie kojażę żebym coś takiego napisał. Zamiast osądzać ludzi czy się znają czy nie to lepiej byś się nauczył czytać ze zrozumieniem zanim zaczniesz wypominać ludziom, że się nie znają. Po za tym myślałem, że robisz tylko snajperki a nie aegi.

Edited by dobry_mudzyn_z_afryka
Link to post
Share on other sites

To może zapytam jeszcze raz dla jasności sprawy, co sądzicie o tych zębatkach i które najlepiej wybrać(nie uwzględniając ceny):

-ze stopu tytanu, deep fire, przełożenie standard

-z zestawu FTK firmy AIM TOP, torque up, pod m150(taiwańska firma)

-elementa max torque

Wszystkie moje propozycje są ofertami z komisu, ja najbardziej nastawiłem się na te aim top, ale też różne opinie ma ta marka. Dodam jeszcze, że ceny wychodzą za nie bardzo podobne (70-130zł).

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem już te zębatki aim top, też mi się wydają ok, chociaż przełożenie maja standard z tego co widze > http://www.military.pl/wzmocniony-zestaw-tune-up-kits-m150-torque-up_10567t.html. Ale co ja będę się przejmował, do tej pory leciałem na takim przełożeniu i było elegancko, w dodatku te zębatki są jakby dedykowane do takiego springa, bo dają je w tym zestawie ftk na właśnie 150 :)

Edit: A jednak te zębatki aim topa to torque up, oglądam zdjęcia i na pierwszy rzut oka niezbyt widać różnice miedzy standardowym przełożeniem i torque up.

Edited by Roni92
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...