Maza94 Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 bushing to łożyska, thightbore - lufa precyzyjna, gear set - zębatki Quote Link to post Share on other sites
chrislacorunna Posted December 13, 2010 Author Report Share Posted December 13, 2010 (edited) wielkie dzięki, tak się zastanawiam, czy wysyłac mu te rzeczy czy po prostu samemu pokombinować Póki co to ( tak wiem że to g****) rozłożyłem gb ( jeśli tak to można nazwać) m4a1 za 120 zł, siedziałem nad tym 5 godzin, ale naprawiłem i tak właściwie to to jest bardzo podobne do gb. v.2 tylko że wszystko plastik w środku Edited December 13, 2010 by chrislacorunna Quote Link to post Share on other sites
painball Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Równie dobrze możesz oddać gdzieś do serwisu w PL. ASGShop chyba ma największe zaplecze, żeby podobierać Ci części z różnych półek cenowych. Napisz do nich, może się podejmą. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 (edited) Laokoon silnikami szcotkowymi też możesz regulować rofa bez zmiany prądu, nazywa się to PWM ;) Wg mnie najlepszą opcją jest dorwać szkielet z CG który jest bardziej standardowy ;) Fakt, zapomniałem. O ile dobrze kojarzę, to Gate stosuje to w merfie3 i aeg control system. Regulacja szerokości pasma czy jakoś tak (chyba dobrze kojarzę). @Autor: Jak wysyłać do serwisu, to IMO serwisantowi dobremu, a nie do sklepu. Są na wmasg polecani serwisanci, pogadaj z nimi, ktoś na pewno się podejmie ;) Pozdrawiam, Laokoon EDIT: literówka Edited December 13, 2010 by Laokoon Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 PWM to modulowanie wypełnieniem sygnału ;) Bardzo proste do wykonania ;) Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 (edited) Wierzę na słowo, z elektroniką jestem na bakier ;D Do tematu: Do Famaska bym jednak popróbował wrzucić jakiś dobry BU. Wydaje mi się to być grą wartą świeczki jako że nie zwiększa obciążeń itp. I dobry dobór smarów, lekki tłok, dużo dopieszczania, żeby wszystko chodziło kulturalnie i cicho. A i trochę maty/gąbki tłumiącej wokół gb powinno dać się upchać, co warto zrobić, bo cicha praca w AEGach jest nielichą zaletą. Pozdrawiam, Laokoon EDIT: literki się przestawiają Edited December 14, 2010 by Laokoon Quote Link to post Share on other sites
seeq28 Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 (edited) Witam :) Bardzo fajnie, że rozwija się ten temat, ja z famasikiem kombinuje już z rok w wolnym czasie więc nie wiele:) co osiągnąłem: Włożyłem m120 bore-up guarder m16 gumka zielona G&G lufa systemy zębatki G&G łożyska G&G 6mm ( nie miałem większych problemów) Co zauważyłem: Strzela ładnie, antireversal to totalne gówno, cylinder jest krótszy niż normalnie ale bore-up normalnie podszedł :D a jest krótszy z powodu niestandardowej głowicy cylindra. Praktycznie wszystko podchodzi od normalnych GB v.2 v.3 Z czym mam problem: Antireversal za nic nie utrzymuje i się cofają zębatki, najprawdopobniej będe go wykonywał ze stali z delikatną modyfikacją. Co mogę o nim powiedzeć :D bardzo piękna replika wymaga sercai polecam ją majsterkowiczom... Nie bój się rozkręcać GB bo on wybaczy ci każdy błąd/nieszczelność JEST PANCERNY, tylko nie pogub śrubek których jest naprawdę masa (sortuj przy rozkręcaniu) co do silnika to ja nie miałem problemu standardowe zębatki i nie narzekał :) Famas ma pewien fenomen przy -20 i m120 v.2 pękł bez żadnej spiny... V1 wrócił dzielnie do domu :) będziesz miał problem to pisz postaram się pomóc:) Edited January 5, 2011 by seeq28 Quote Link to post Share on other sites
painball Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 Generalnie GB V1 to kawał ciężkiego kloca więc łatwo nie padnie. Co musisz wymienić: Sprężyna M100-M110 (MAX) Głowica tłoka (najlepiej jakiś POM lub inne ciche, lekkie coś. Systema Area 1000 świetnie dawała radę w Famasach) Dysza (Stock ma ~20,5mm. Można wrzucić uszczelnioną ;) Dedykowanej nie ma, ale celować powinieneś w serie MP5A4 / A5 / FAMAS / M16A1 / XM177E2) Łożyska 6MM (tutaj jako opcjonalne! M110 wymaga wymiany! M100 jeszcze da radę na kompozytowych stockach. Problem polega na tym, że stockowe nie są 6mm... ~5,7-5,8mm. Szkielet gb trzeba rozgrzać, metalowe łożyska zmrozić a i tak bez młota ich nie wsadzisz :P ) Zębatka silnikowa (o takie coś: LINK. Dlaczego? Bo stokowa ma 2 zęby przeciwpowrotne i w stocku czasem potrafi nabroić, a z wyższą sprężyną to stanie się masakra ;) Było. Quote Link to post Share on other sites
DEMOS Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Witam dorwałem w swoje łapska FAMASA SV od TM i: 1.Zębatki CA silnikowa z 4 zapadkami tak wiec zwyczajne od V2 2.Tłok też od GB V2 Polimer z ostatnim metalowym 3.Dysza to zwykła dysza M4/M16 GB V2 4.Popychacz jest szerszy i w innym miejscu ma zaczep na sprężynkę lecz po delikatnym spiłowaniu rowku który "osłania" kostkę stykową podchodzi 5.Cylinder jest o 1mm krótszy od V2 lecz gdy w V2 zrobimy 2 rowki w odpowiednich miejscach w tedy pasuje idealnie razem z gł. cylindra 6.Łożyska 6mm wchodzą elegancko Wciąz kombinuej nad silnikiem i resztą dam znac na bierząco, Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.