Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Pytanko jest nastepujące - czy ktoś wie gdzie i pod jaką nazwę dostane te małe konektorki nasuwane na silnik ?

Albo chociaż coś co może pełnić taką rolę i pełnić ją dobrze a nie raz sie trzyma a jutro spadnie.

Zrobiłem własne okablowanie do repliki, deansy, lutowania do styków itd. ale nie chciałbym kabli lutować na stałe do silnika tylko wstawić tam jednak konektory.

Proszę o wstrzymanie się od rad typu "kup gotowe okablowanie", bo nie o to mi chodzi... Chodzi mi stricte o konektorki.

 

Pozdrawiam - Hannon

Link to post
Share on other sites

Screw ma rację, weź stare okablowanie i przejdź się do jakiegoś elektrycznego. Za opakowanie zapłacisz mniej niż za 2 szt. CA :D

Ewentualnie możesz ze starego okablowania wydłubać.

 

Edit: A jakie okablowanie chcesz wstawić? 1,5mm2 bez problemu.

Edited by Soul reaper
Link to post
Share on other sites

Najgrubsze jakie sie da. ;P Korzystam z różnych baterii, i różnych mocy.

Mam ICSa z dwudzielnym gearboxem, więc okablowania nie ruszam przy zmianach górnego szkieletu.

A zaś dolny, chce przygotować jak najbardziej pancernie. Pod mocne lipole, akumulatory żelowe też sie podpinało do repliki... :P

Ba. Pod samochodowy stacjonarnie też już podpinałem. :P Myślałem o 2.5mm^2.

Link to post
Share on other sites

Jak mówiłem podłączam do tej repliki bardzo dziwne akumulatory, i chcę zrobić jak najbardziej pancerny dolny szkielet. Zakładam że do tej repliki może być wsadzana sprężynka M210, i takie moce ma mi wytrzymywać komplet w dolnym szkielecie.

Więc dla przyzwoitego rofa musi być porządny silnik i akumulator. Po prostu mam dość robienia tej repliki półśrodkami na kablach z kawałków. Jedno okablowanie przepaliłem już. Nie chce mieć tej sytuacji ponownie. Z pewnością 2.5mm^2 nie zaszkodzi.

Link to post
Share on other sites

BTW - M210 w GB ICS ? ... sorry - te repliki są OK, GB dwudzielny jest rewelka, ale wszystko co powyżej springa 170 zabija szkielet w tym GB.

żeby nie było - sam jestem użytkownikiem replik ICS'a a ich eMek miałem już ze 3 :)

 

Tak jak pisze Seger - u mnie podobna konfiguracja lipol, m140, deansy, i niskooporowe 1mm^2 wystarcza - nic się nie pali nie topi nie śmierdzi... :)

 

Trzeba pamiętać o porządnym - czytaj poprawnym - lutowaniu.

Link to post
Share on other sites

No właśnie w tamtych kablach padło na lutowaniu. 2.5mm^2 upchnięte już w szkielecie. :)

Jutro się wybiorę po konektorki na silnik.

 

Co do M210 w GB ICSa śmiga jak ta lala. Może miałeś felerny szkielet. Mam w ekipie gościa który katuje swojego ICSa sprężynami powyżej M210...

Gdzieś nawet jak bym go poprosił to mógłby mi wysłać zdjęcie jak chronował swoje bydle, i wyszło przekroczenie zakresu. Więc o pancerność się nie martwię...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...