Hannon Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Pytanko jest nastepujące - czy ktoś wie gdzie i pod jaką nazwę dostane te małe konektorki nasuwane na silnik ? Albo chociaż coś co może pełnić taką rolę i pełnić ją dobrze a nie raz sie trzyma a jutro spadnie. Zrobiłem własne okablowanie do repliki, deansy, lutowania do styków itd. ale nie chciałbym kabli lutować na stałe do silnika tylko wstawić tam jednak konektory. Proszę o wstrzymanie się od rad typu "kup gotowe okablowanie", bo nie o to mi chodzi... Chodzi mi stricte o konektorki. Pozdrawiam - Hannon Quote Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 W każdym elektrycznym powinny być - ja sam kupowałem bo rozwaliłem niechcący - warto tylko zwrócić uwagę na rozmiar. Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Pod nazwą "konektory silnikowe" :icon_biggrin: Znalazłem pierwsze lepsze, możesz poszukać sobie więcej: http://www.salonasg.pl/index.php?p983,konektory-silnikowe-classic-army http://www.asg.com.pl/Konektory_silnikowe_CA,p,908.php http://www.asg.com.pl/Konektory_silnikowe_pozlacane_8_szt_Prometheus,p,1697.php Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted January 3, 2011 Author Report Share Posted January 3, 2011 (edited) edit - Kiekos ubiegłeś mnie. :P Dzięki. Nie sprawdziłem capri faktycznie. Dzięki Panowie. edit2 - czy ktoś może testował jakie najgrubsze kable tymi konektorami chwycę ? Edited January 3, 2011 by Hannon Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Screw ma rację, weź stare okablowanie i przejdź się do jakiegoś elektrycznego. Za opakowanie zapłacisz mniej niż za 2 szt. CA :D Ewentualnie możesz ze starego okablowania wydłubać. Edit: A jakie okablowanie chcesz wstawić? 1,5mm2 bez problemu. Edited January 3, 2011 by Soul reaper Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted January 3, 2011 Author Report Share Posted January 3, 2011 Najgrubsze jakie sie da. ;P Korzystam z różnych baterii, i różnych mocy. Mam ICSa z dwudzielnym gearboxem, więc okablowania nie ruszam przy zmianach górnego szkieletu. A zaś dolny, chce przygotować jak najbardziej pancernie. Pod mocne lipole, akumulatory żelowe też sie podpinało do repliki... :P Ba. Pod samochodowy stacjonarnie też już podpinałem. :P Myślałem o 2.5mm^2. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 2,5mm moze byc problem z włozeniem tego do środka. konektory kupic u elektronika, w sklepie z głośnikami, u elektryka nawet. szerokość 2,8mm. koszt ok 30-50gr za sztuke. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Pozłacane u mnie w elektronicznym 20gr/sztuka. Kable 2,5mm jakoś tam wchodzą ale trzeba się już nagimnastykować i naupychać. 1,5 wchodzą jak należy, 2mm z lekkimi kombinacjami. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted January 3, 2011 Author Report Share Posted January 3, 2011 2.5mm wepchnę do ICSa na pewno, bo kumpel z ekipy wepchnął to do swojego. A szkielety mamy takie same. Ale dzięki. Wiem to co trzeba. Wziąc jeden na wzór i pójść do innego sklepu elektronicznego. :P Myślę że temat jest wyczerpany. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) tylko jaki jest sens ładować tam kable 2,5mm^2? Szczególnie jak ładujesz tam wsuwki, które automatycznie tworzą ci tam wąskie gardło. Póltorówka wystarcza w zupełności w 90% replik asg. Edited January 3, 2011 by xel20 Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted January 3, 2011 Author Report Share Posted January 3, 2011 Jak mówiłem podłączam do tej repliki bardzo dziwne akumulatory, i chcę zrobić jak najbardziej pancerny dolny szkielet. Zakładam że do tej repliki może być wsadzana sprężynka M210, i takie moce ma mi wytrzymywać komplet w dolnym szkielecie. Więc dla przyzwoitego rofa musi być porządny silnik i akumulator. Po prostu mam dość robienia tej repliki półśrodkami na kablach z kawałków. Jedno okablowanie przepaliłem już. Nie chce mieć tej sytuacji ponownie. Z pewnością 2.5mm^2 nie zaszkodzi. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 ale i nie jest potrzebne. Skoro spaliłeś kable to znaczy, że coś było spartaczone. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 eee kable 1mm i deansy - li-pol 3S, magnum, m140 systemy i full auto coco jumbo - okablowanie całe :) nie wiem jak Ty zrobiłeś ze spaliłeś kable :) Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 :zastanawia: może gdzieś spięcie zrobił i zaczęło się palić Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 BTW - M210 w GB ICS ? ... sorry - te repliki są OK, GB dwudzielny jest rewelka, ale wszystko co powyżej springa 170 zabija szkielet w tym GB. żeby nie było - sam jestem użytkownikiem replik ICS'a a ich eMek miałem już ze 3 :) Tak jak pisze Seger - u mnie podobna konfiguracja lipol, m140, deansy, i niskooporowe 1mm^2 wystarcza - nic się nie pali nie topi nie śmierdzi... :) Trzeba pamiętać o porządnym - czytaj poprawnym - lutowaniu. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted January 4, 2011 Author Report Share Posted January 4, 2011 No właśnie w tamtych kablach padło na lutowaniu. 2.5mm^2 upchnięte już w szkielecie. :) Jutro się wybiorę po konektorki na silnik. Co do M210 w GB ICSa śmiga jak ta lala. Może miałeś felerny szkielet. Mam w ekipie gościa który katuje swojego ICSa sprężynami powyżej M210... Gdzieś nawet jak bym go poprosił to mógłby mi wysłać zdjęcie jak chronował swoje bydle, i wyszło przekroczenie zakresu. Więc o pancerność się nie martwię... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.