Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

Posiadam od 7 miesięcy replikę Scara od G&G i minął już okres gwarancji więc chciałbym zniwelować jedną wadę repliki którą jest hałas który wydobywa się z GB ... Chodzi mi przede wszystkim o uderzenie głowicy tłoka , które zaczyna być denerwujące gdyż dokupiłem tłumik a mimo to jest głośny za sprawą GB ...

 

Ok a teraz powiem na czym polega problem...

Mianowicie nie wiem jaki standard mają bebechy scara od g&g... ( m4 itp czy jakiś indywidualny tylko do scara)...

Czy jest do niego jakiś zestaw BU (Jest CA ale nie wiem czy będzie pasował)...

Link to post
Share on other sites

Ale głowice cylindra mają standard pod rodzaj repliki czy wersji gb?

Jeżeli to było głupie pytanie to przepraszam ale o tuningu się dopiero uczę... :)

 

Co sądzie o tym... http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_311&products_id=4993&name=Element_-_Zestaw_Wyciszonej_Glowicy_tloka_i_cylindra_V.2

a przede wszystkim o firmie element

Edited by yunac
Link to post
Share on other sites

głowice cylindra są robione pod 2 stantarty ( v2 i v3 i inne wersje w zależności jaka giwera, ale inne są żadko spotykane) 2 wersje ( zwykła średnica i borek, bu bore up (czyli powiększona średnica ) i 2 modele ( zwykłe i ciche) przy czym jak weźmiesz jakąkolwiek cichą gł tłoka i zwykłą cylindra to się tłokowa rozwali i będziesz miał kawałki plastyku we wszystkich możliwych miejscach (moje stare doświadczenia), bo ciche są w kształcie stożka a zwykłe są płaskie

 

ten podany zestaw powinien być odpowiedni jeśli nie będziesz tam pchał jakiś super mocarnych sprężyn i można by jeszcze jakiś tłok nowy, bo w niektórych replikach poprostu nie idzie odkręcić gł tłoka od tłoka

Edited by zaki123
Link to post
Share on other sites

I jeszcze kwestia tego czy będą mi pasowały do stockowego cylindra...

 

@Parkie

A tak wogóle to skróciłem lufę do wersji CQC i bez tłumika wali jak z ostrej... :P

 

Czy bore up jest inny tylko pod względem głowicy cylindra ?

Edited by yunac
Link to post
Share on other sites

Czy bore up jest inny tylko pod względem głowicy cylindra ?

bore up to zestaw o powiększonej średnicy. Montuje się to poto aby zwiększyć wydajność systemu, przez zwiększenie objętości powietrza sprężanego. taki zestaw zawiera dyszę, cylinder i głowice obie i trochę to kosztuje. Wsadzając borka dodaje ci to ok 30fps, ale jak skróciłeś lufę to nie może trochę zwiększy ci fps, ale totalnie rozwali celność

Link to post
Share on other sites

nie tak brzmiało pytanie ... chodzi mi o to czy zestaw BU ma wszystkie części odstające wymiarami od standardowych czy tylko głowicę cylindra (ta rurka jest szersza) i dyszę... lufa jest ok a cylinder daje tyle dymu w lufę ile trzeba ... a z tego co mi wiadomo to BU daje tyle samo powietrza tyle , że przez szerszą dyszę czyli szybciej...

"jeżeli jeden samolot bedzie leciał godzinę... to dwa samoloty polecą też godzinę ale przewiozą w tym samym czasie dwa razy więcej pasażerów..."

 

...Tak to rozumiem

Link to post
Share on other sites

I jeszcze kwestia tego czy będą mi pasowały do stockowego cylindra...

 

@Parkie

A tak wogóle to skróciłem lufę do wersji CQC i bez tłumika wali jak z ostrej... :P

 

Czy bore up jest inny tylko pod względem głowicy cylindra ?

 

 

Przyjdź w końcu na strzelanke, to się przekonam :biggrin:

Link to post
Share on other sites

chodzi oto, że bore upy mają powiększoną średnicę i cylindra i dyszy. Na bu nie nałożysz zwykłej dyszu a na zwykły zestaw nie nałożysz bu, bo nic a nic ci to nie da (rozszczelnisz cały system) ( a na to wiem, bo sam w kałachu mam bu i mam sówmiarke elektroniczną, która ma dokładność pomiaru do 0,01mm i mieżyłem i jest większa objętość na bu).

2 sprawa jest taka, że jak "pompka" (czyli ten cały układ) ma za dużą pojemność to kulka przy opuszczeniu lufy dostaje jeszcze mocnym powiewem powietrza "po dupie" i spada celność a jak obciołeś lufe to już kompletnie mogiła będzie

Link to post
Share on other sites

@Parkie

Powoli wybudzam sie z zimowego snu...

 

No dobra spróbuję prościej :

1.głowica cylindra

2.głowica tłoka

3.cylinder

 

czy cylinder(3) (ta rura w której zbiera sie powietrze) w zestawie BU ma inną średnicę wewnętrzna niż w wersji standard...?

 

PS: Nie obciąłem tylko wymieniłem korzystając z oryginalnych części... :)

Edited by yunac
Link to post
Share on other sites

Ok czyli BU odpada bo za dużo bym musiał włożyć... zostańmy przy standardowych częściach ... Tak jak pisałem wyżej , interesuje mnie czy firma "element" jest godna zaufania... u speców za 89,- mam zestaw głowicy cylindra i tłoka... powiedzmy że reszta części by została ... czy będzie ok? Chodzi mi szczelność układu w cylindrze i na dyszy

Link to post
Share on other sites

Proszę? Pominąłeś v.7, v.6 oraz fakt, że np głowica do v3 AUGa rózni się od głowicy do v3. gutka. Podobnie w SIGu.

nie pominąłem tylko opuściłem i napisałem, że są jeszcze inne. Modeli broni jest dużo a w replikach najbardziej najbardziej popularnych (m4/16, ak, mp5, g3, itp) są najczęściej v2 lub v3

 

wracając do tematu. Na forum jest już temat założony o częściach tej firmy. Poszukaj i poczytaj

Link to post
Share on other sites

Jeżeli scar ma standardową głowicę cylindra jak M4 czy MP5 to polecam zestaw cichych głowic systemy. Przy tłumniku SD2 i stockowym springu (130% CA), podczas strzelanki, kolega (w tym wypadku ofiara :teeth: ) nie usłyszała strzału z 10m.

Ale podkładkowanie i smarowanie to też ważna sprawa.

Edited by Maza94
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...