yunac Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Witam Posiadam od 7 miesięcy replikę Scara od G&G i minął już okres gwarancji więc chciałbym zniwelować jedną wadę repliki którą jest hałas który wydobywa się z GB ... Chodzi mi przede wszystkim o uderzenie głowicy tłoka , które zaczyna być denerwujące gdyż dokupiłem tłumik a mimo to jest głośny za sprawą GB ... Ok a teraz powiem na czym polega problem... Mianowicie nie wiem jaki standard mają bebechy scara od g&g... ( m4 itp czy jakiś indywidualny tylko do scara)... Czy jest do niego jakiś zestaw BU (Jest CA ale nie wiem czy będzie pasował)... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Na wstępie, daj swoją replikę koledze i poproś żby z niej strzelił do Ciebie z 20-30m. Wtedy oce.ń czy jest taka głośna bo z pozycji strzelca, z GB przy uchu zawsze się wydaje, że gnat jest strasznie głośny. Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 19, 2011 Author Report Share Posted January 19, 2011 Uwierz mi scar g&g jest głośny ... Kolega mi już powiedział ,że po dźwięku repliki odnajduje mnie na polu... Ale prosił bym o jakieś odpowiedzi na pytania... Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Podkładkowanie, smarowanie... Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2841&name=G&G_-_G-SCAR_L_-_Black to taki scar? jak można wyczytać jest tam standartowy gb v2 czyli możesz spokojnie wymieniać części. przynajmniej ja tak wnioskuje z tego co przeczytałem bo scara nigdy w łapach nie miałem :blush: Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Miałem okazję słyszeć owego scara i przyznaję, że jest trochę głośny... @Yunac Mogłeś go dać specom na przegląd, może by go wypodkładkowali i takie tam. :cool: Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 Czytałem w necie opinię i ten model tak ma fabrycznie... więc trzeba poprawić fabrykę ...tylko jest pytanie jakimi częściami... Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 cichy zestaw głowic tłoka i cylindra powinno trochę dać no i jeszcze jak Parkie podkładki itp czyli smar na ten przykład Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 (edited) Ale głowice cylindra mają standard pod rodzaj repliki czy wersji gb? Jeżeli to było głupie pytanie to przepraszam ale o tuningu się dopiero uczę... :) Co sądzie o tym... http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_311&products_id=4993&name=Element_-_Zestaw_Wyciszonej_Glowicy_tloka_i_cylindra_V.2 a przede wszystkim o firmie element Edited January 20, 2011 by yunac Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 W większości przypadkach wersja GB się liczy. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 (edited) głowice cylindra są robione pod 2 stantarty ( v2 i v3 i inne wersje w zależności jaka giwera, ale inne są żadko spotykane) 2 wersje ( zwykła średnica i borek, bu bore up (czyli powiększona średnica ) i 2 modele ( zwykłe i ciche) przy czym jak weźmiesz jakąkolwiek cichą gł tłoka i zwykłą cylindra to się tłokowa rozwali i będziesz miał kawałki plastyku we wszystkich możliwych miejscach (moje stare doświadczenia), bo ciche są w kształcie stożka a zwykłe są płaskie ten podany zestaw powinien być odpowiedni jeśli nie będziesz tam pchał jakiś super mocarnych sprężyn i można by jeszcze jakiś tłok nowy, bo w niektórych replikach poprostu nie idzie odkręcić gł tłoka od tłoka Edited January 20, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 (edited) I jeszcze kwestia tego czy będą mi pasowały do stockowego cylindra... @Parkie A tak wogóle to skróciłem lufę do wersji CQC i bez tłumika wali jak z ostrej... :P Czy bore up jest inny tylko pod względem głowicy cylindra ? Edited January 20, 2011 by yunac Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Czy bore up jest inny tylko pod względem głowicy cylindra ? bore up to zestaw o powiększonej średnicy. Montuje się to poto aby zwiększyć wydajność systemu, przez zwiększenie objętości powietrza sprężanego. taki zestaw zawiera dyszę, cylinder i głowice obie i trochę to kosztuje. Wsadzając borka dodaje ci to ok 30fps, ale jak skróciłeś lufę to nie może trochę zwiększy ci fps, ale totalnie rozwali celność Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 nie tak brzmiało pytanie ... chodzi mi o to czy zestaw BU ma wszystkie części odstające wymiarami od standardowych czy tylko głowicę cylindra (ta rurka jest szersza) i dyszę... lufa jest ok a cylinder daje tyle dymu w lufę ile trzeba ... a z tego co mi wiadomo to BU daje tyle samo powietrza tyle , że przez szerszą dyszę czyli szybciej... "jeżeli jeden samolot bedzie leciał godzinę... to dwa samoloty polecą też godzinę ale przewiozą w tym samym czasie dwa razy więcej pasażerów..." ...Tak to rozumiem Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 I jeszcze kwestia tego czy będą mi pasowały do stockowego cylindra... @Parkie A tak wogóle to skróciłem lufę do wersji CQC i bez tłumika wali jak z ostrej... :P Czy bore up jest inny tylko pod względem głowicy cylindra ? Przyjdź w końcu na strzelanke, to się przekonam :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 chodzi oto, że bore upy mają powiększoną średnicę i cylindra i dyszy. Na bu nie nałożysz zwykłej dyszu a na zwykły zestaw nie nałożysz bu, bo nic a nic ci to nie da (rozszczelnisz cały system) ( a na to wiem, bo sam w kałachu mam bu i mam sówmiarke elektroniczną, która ma dokładność pomiaru do 0,01mm i mieżyłem i jest większa objętość na bu). 2 sprawa jest taka, że jak "pompka" (czyli ten cały układ) ma za dużą pojemność to kulka przy opuszczeniu lufy dostaje jeszcze mocnym powiewem powietrza "po dupie" i spada celność a jak obciołeś lufe to już kompletnie mogiła będzie Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 (edited) @Parkie Powoli wybudzam sie z zimowego snu... No dobra spróbuję prościej : 1.głowica cylindra 2.głowica tłoka 3.cylinder czy cylinder(3) (ta rura w której zbiera sie powietrze) w zestawie BU ma inną średnicę wewnętrzna niż w wersji standard...? PS: Nie obciąłem tylko wymieniłem korzystając z oryginalnych części... :) Edited January 20, 2011 by yunac Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Najlepiej zrobisz idąc do speca i mówiąc, że chcesz go wyciszyć, na pewno Qban zrobi Ci ładny wykład :cool: Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 tylko jak Qban zrobi wykład to zostawie w sklepie całe "kieszonkowe" :P Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 No cóż, tani to ten sport nie jest ;p Poczułem to, budując snajperke. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 właśnie o tym ci mówie. bu ma większe średnice niż standard. Dokładnie to 2 średnice czyli średnica cylindra i średnica ten rurki, po której chodzi dysza a reszta części też jest większa, zeby pasowało i odpowiednio uszczelniało. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 głowice cylindra są robione pod 2 stantarty ( v2 i v3 i inne wersje w zależności jaka giwera, ale inne są żadko spotykane) Proszę? Pominąłeś v.7, v.6 oraz fakt, że np głowica do v3 AUGa rózni się od głowicy do v3. gutka. Podobnie w SIGu. Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted January 22, 2011 Author Report Share Posted January 22, 2011 Ok czyli BU odpada bo za dużo bym musiał włożyć... zostańmy przy standardowych częściach ... Tak jak pisałem wyżej , interesuje mnie czy firma "element" jest godna zaufania... u speców za 89,- mam zestaw głowicy cylindra i tłoka... powiedzmy że reszta części by została ... czy będzie ok? Chodzi mi szczelność układu w cylindrze i na dyszy Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Proszę? Pominąłeś v.7, v.6 oraz fakt, że np głowica do v3 AUGa rózni się od głowicy do v3. gutka. Podobnie w SIGu. nie pominąłem tylko opuściłem i napisałem, że są jeszcze inne. Modeli broni jest dużo a w replikach najbardziej najbardziej popularnych (m4/16, ak, mp5, g3, itp) są najczęściej v2 lub v3 wracając do tematu. Na forum jest już temat założony o częściach tej firmy. Poszukaj i poczytaj Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 (edited) Jeżeli scar ma standardową głowicę cylindra jak M4 czy MP5 to polecam zestaw cichych głowic systemy. Przy tłumniku SD2 i stockowym springu (130% CA), podczas strzelanki, kolega (w tym wypadku ofiara :teeth: ) nie usłyszała strzału z 10m. Ale podkładkowanie i smarowanie to też ważna sprawa. Edited January 22, 2011 by Maza94 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.