Grizzly-Slupsk Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Witam! Mam problem z repliką karabinu G3 firmy CA. Jest po tuningu. Aktualne części: - M140 Guarder - Silnik II generacji JG od MP5 długi - Bore-Up Guarder - Zębatki STU CA - Szkielet CA stock, v.2 - kable stockowe, wtyczki stockowe tamiya large, bezpiecznik typu samochodowego (nie wiem jak to dokładnie nazwać, w kształcie "M", a nie tubki jak zazwyczaj) - Li-Pol Ge-Power 11.1v 1050 mAh nówka Na tej konfiguracji 490-500 FPS, ale niestety niestabilne mocno. I mam taką sytuację. Ładuję Lipola do 12.3v, pojechałem na strzelankę, wystrzeliłem przez 2 godziny około 300 kulek głównie na singlu i miernik pokazał mi 9.4 V (sic!) : O Pogoda była dobra, kilka stopni na plusie (październik). Silnik miał reakcję na spust, ale nie zrobił obrotu, sprężyna nie mogła się naprężyć. Do tego chwyt silnikowy robił się ciepły. Nie wiem co jest tego przyczyną. Silnik JG II generacji ma około 2 lata, mógł najzwyczajniej w świecie paść. Kable maja niewielkie przetarcie w izolacji, pójdą do wymiany niedługo. Wiem, że spręzyna mocna, ale z doświadczenia wiem ze lipo + silnik jg to dobry zestaw na mocne springi. Czytałem różne tematy w tym dziale, ale jakoś dalej nie wiem co poradzić. Pierwszy pomysł: wymiana silnika. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Odpowiedz: Popatrz na pojemność pakietu i to jaki ma max prąd rozładowania, później popatrz na opakowanie po sprężynie a na końcu na wyniki z chrono. Dojdziesz do wniosku że batka ma znikomą pojemność i wydajność prądową co w połączeniu z SP140 guardera da marny wynik. Po wyniku z chrono dojdziesz do tego że masz jakieś 30-40fps za mało na tej sprężynie. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 stary silnik zapewne są w nim zabrudzone szczotki i komutator - oczyścic. li-pol który masz jest do bani. Wywal bezpiecznik, daj nowe kable i konektory normalne a nie chamskie jak sweter w romby tamiya złacza :) li-pol powinien być naładowany do 12,6v. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Stockowe kable z bezpiecznikiem, Tamiyami i przetartą izolacją, ciulowa batka, ciulowy silnik (silniki JG 3 generacji są mocne, Ty masz z 2 generacji) i się dziwisz?? Nowe kable z MOSFETem bez żadnych bezpieczników, porządne wtyczki. To pierwsze co. Powinna być znaczna poprawa. A silnik do wymiany to swoją drogą, ale kable pierwsza kolejność. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 ostatecznie mogło być spierdyknięte podkładkowanie. Przy dobrym podkładkowani na zębach STU i sp140 silnik wcale jakoś kosmicznie ciężko nie ma. Quote Link to post Share on other sites
tomasz slab Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 batka jak wejdzie 2200mah 11.1v jak się uda to 35c, kable takie same jak w batce nic cieńsze wywal bezpiecznik kup złącza typu gold 3,5 mm i będzie śmigać Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted February 14, 2011 Report Share Posted February 14, 2011 Kable na silikony modelarskie i wtyczki na deans bądź lepsze. Różnica diametralna. Co do silnika, to że ma dwa lata nie wiele mówi :P A co do li-po, to w środku jest bardzo chudy murzyn do napędzania machiny. ( bądź chomik, co kto lubi) I ja bym na Twoim miejscu oddał komuś GB w dobre łapki, bo wynik cienki ( jak ten murzyn[chomik]). A z podkładkami to nie będę się wypowiadał, bo mnie Seger ostatnio uświadomił, że nie powinno się wierzyć w rozum innych. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.