Marcinek83 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Karabin doszedł. Zadziwiający jest szkielet GB, nie mieści w sobie głowicy cylindra BU Guardera. Silnik jest kozacki, magnesy ma tak mocne jak w magnumie jak nie mocniejsze. Wcisnąłem głowicę jakoś, na ścisk, jednak to powoduje że dysza jest krzywo i mam ponad 100fps mniej. A tak ogólnie to porównując z konwersją Hurricane to nie widzę większej różnicy. Barrett ukończony. W środku: Guarder: Wzmocniony Szkielet GB Wzmocnione stalowe zębatki Infinite Torque-Up Sprężyna M210 Vanaras Wzmocniona, łożyskowana prowadnica sprężyny Wzmocniony, stalowy, chromowany cylinder typu bore-up Wzmocniona, uszczelniona, stalowa głowica cylindra typu bore-up Wzmocniona, kierunkowa, wyciszona głowica tłoka typu bore-up Wzmocniona, uszczelniona dysza typu bore-up Wzmocniony tłok JBU HT Wzmocniona, stalowa blokada przeciwportna Wzmocniony, stalowa dźwignia przerywacza Wzmocniony popychacz dyszy Wzmocnione, stalowe łożyska 6mm Komora Guarder Guma Systema energy Lufa 640mm Gunner Mosfet Silnik Hornbill Z całości wynika 630 FPS, mało bo: Sprężynę skróciłem do 23 zwojów i gdzieś uciekło mi parę fpsów, myślę że stokowa o'ring i pewnie kołnierz gumki się nie ułożył jak trzeba. Jednak zostawiam taka moc bo to i tak w cholerę i ciut ciut jest. Owa lufa Gunner, to cos nieprawdopodobnego :icon_biggrin: na 60 metrach, skupienie jest oszałamiające, kulka leci jak po sznurku i trafia w cel z odchyłką 10cm. Dodam ze akurat strzelałem z 0,3g. Cyma więc szału nie ma. Edited March 24, 2011 by VIPER-RT10 Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Można z tego wywnioskować że zasięg skuteczny tego potworka w sylwetkę człowieka to dobre 80m+. Czekamy zatem na osiągi ,,bojowe'' :). PS. Co to za lufy Gunner? Link może albo stronka do sklepu gdzie owe lufy sprzedają? Edited March 23, 2011 by Scaiter Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Z tego co piszą, to Japońskie coś http://www.specshop.pl/advanced_search_result.php?keywords=gunner&x=0&y=0 Jednak przy tej długości itd. jest REWELACJA, na promyku właśnie z tej odległości, miałem wielkie problemy z trafieniem Quote Link to post Share on other sites
Skejter Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Z tego co piszą, to Japońskie coś http://www.specshop.pl/advanced_search_result.php?keywords=gunner&x=0&y=0 - Wyprodukowano na Tajwanie Acha :P Ciężko uwierzyć że precka za 120 zl przebija promyka,no ale cuda się zdarzają,Zrób test bojowy. ;) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 27 mam zlot IVO JIMA 3, zobaczymy jak to będzie. Promyk był najlepszy z luf jakie miałem, nie był jednak rewelacyjny. Tak wzmocniony został GB, blachy wykonał white_pl http://img9.imageshack.us/g/p3232924.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Ciekawe jakie byłyby wyniki na lepszej komorze, np. KA, MB ULT czy LL. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Lepszej? KA? LEPSZA? :bialaflaga: Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 W moim Barrecie komora niestety nie robi szału, przy pierwszym pokręceniu zaklinowała się i wyskoczyło kółko nr 3 ( to z mimośrodem) a zabezpieczenia szukałem po pokoju dobre 10 minut tak daleko pstryknęło... Ja mimo wszystko rozważam wymianę komory no chyba że z tą dojdę do ładu lub wymienię te plastikowe zębatki na jakieś inne. Może dorobię z aluminium...? sam nie wiem... Na razie poszedł do zaprzyjaźnionych rusznikarzy na grawerkę oryginalnych napisów :icon_twisted: Zapytali mnie czy nie byłbym zainteresowany (lub ktoś z pozostałych posiadaczy) tematem dorobienia z porządnego aluminium szkieletu GB. Jest tam tyle miejsca iż stwierdziliśmy, że można by go zrobić z klocka aluminium tak, że cały cylinder byłby zamknięty w grubych ścianach blisko centymetrowej grubości! Normalne wymiary byłyby dopiero od miejsca gdzie jest płytka selektora. Ja osobiście nie mam takiej potrzeby bo planuję przeróbkę na HP ale może komuś się przyda taki kontakt to jakby co można do mnie pisać. Mają mi zrobić wycenę dokładną to Wam napiszę. Tak już na marginesie stwierdzili, że mogą robić takie szkielety do dowolnej giwery na taką grubość na ile pozwala wnętrze body :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Z innej beczki... a właściwie...z tej beczki ;) Zauważyłem że moc jak na tak mocną sprężynę, jest za niska. Trochę kombinowałem, żeby w gumce HU nie podwijał się kołnierz, przykleiłem ją na Super Glue :icon_biggrin: Zadziałało. Moc skoczyła do 680fps po czy spadła do 630. O co kaman? :angry: Spojrzałem prosto w lufę ( w okularach ) okazało się, że lufa wew. nie jest centralnie! Na lufie są zamontowane 2x C'Ring oraz koło centrujące, na końcu lufy, jest coś w rodzaju nakładki w postaci szerszej lufy wew. nakładanej. Ma to za zadanie, umieścić lufę wew. w centralnym punkcie lufy wchodząc w tuleję na końcu. Jednak przy zastosowaniu nieco krótszej precki ( 640mm ) nie sięga ta nakładka do tulei co skutkuje obijaniem się kulki o tłumik płomienia. Prostym lekarstwem jest nałożenie RÓWNEJ warstwy taśmy bądź utwardzonej gąbki ( u mnie posłużyła gąbka od zestawu zębatek ) na nakładkę tak aby była centralnie na środku lufy zewnętrznej. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted March 26, 2011 Author Report Share Posted March 26, 2011 Marcinek83 masz może zdjęcia tego gb ze wzmocnieniami, ale od drugiej strony ? dzięki Quote Link to post Share on other sites
MJ6 Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Mafo patrz tutaj. http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/58032-pekniety-gearbox/page__st__20 Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted March 26, 2011 Author Report Share Posted March 26, 2011 MJ6 wielkie dzięki Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Dostałem na PW prośbę o zrobienie kilku fotek z wymiarami w okolicy komory HU Jeśli się komuś do czegoś to przyda to jest TUTAJ Ponadto w formie ciekawostki jest tam też zdjęcie jak wyszły napisy grawerowane na gnieździe magazynka. Uprzedzam komentarze, że niby jest tam błąd bo jet M82A3. Nie to nie błąd to po prostu pierwotna nazwa modelu z szyną RIS na całej długości, bo M82A1 miał tylko pseudo szynę do montażu jedynie lunety! Później dopiero nastąpiło ujednolicenie oznaczeń. Ponadto miałem takie życzenie aby było A3, tak samo jak nr. patentu i serii też nie jest z oryginału tylko są tam zakodowane dla mnie (prywatne) ważne informacje. Quote Link to post Share on other sites
AWR_Ronin Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Pytanie do posiadaczy: replika jest ze stali (korpus + lufa) czy ZnAlu? A może są dwie wersje? W opisach na niekrótych sklepach piszą wprost, że stal, w innych wymijająco "metal" - jak to w końcu jest? Ronin Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Anie ze stali, ani ze znalu! Jest z aluminium i to całkiem dobrej jakości. Powłoka body jest anodowana na czarno. Stalowy jest dwójnóg, piny i śrubki oczywiście :wink: Oczywiście mówimy tu o Snow Wolfie a nie o np Socom Gear! Quote Link to post Share on other sites
AWR_Ronin Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Od jednego ze sklepów otrzymałem z kolei stanowczą odpowiedź, że korpus to stal a lufa zest ze ZnAl-u. Ronin Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Ja się nie będę kłócił. MÓJ EGZEMPLARZ jest jak napisałem wcześniej! Mam na nim zrobioną grawerkę napisów więc dokładnie musieliśmy najpierw ustalić jaki to metal aby nie było zonka przy frezowaniu. Uper Reciwer mi się porysował od wew. od takiej jednej śrubki co mi nieco za długa wyszła więc też widziałem co jest pod "anodą". Jak dorabiałem pewne elementy do lufy zewnętrznej to widziałem jaki jest zastosowany metal i w jakiej technologi została wykonana. Na koniec tuż przed napisaniem posta dodatkowo (sprawdzając chyba sam siebie) sprawdziłem wszystkie elementy magnesem! Zapomniałem dopisać iż uchwyty pasa nośnego są stalowe! Quote Link to post Share on other sites
Metzeger Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Czy ktoś poza Marcinkiem83 miał problem z montażem BU w tym szkielecie? Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Tak, np ja. Ten szkielet nie nadaje się do niczego. Co prawda po odpowiednim podpiłowaniu wpasowałem tam zestaw BU jednak wymagało to bardzo wiele pracy bo się kantowała głowica cylindra. Na koniec okazało się to wielką stratą czasu gdyż po 28 strzałach pękł front w miejscu gdzie jest takie wycięcie ( i ząbek na drugiej połowie) do równego składania połówek GB. Mam sprężynę 170 Guardera. W sumie już od jakiegoś czasu przymierzam się do opisania Wam całego procesu tuningowania, jednak, że nie skończyłem tego na tip top to jeszcze tego nie napisałem. Muszę jeszcze wymienić uszczelkę na głowicy tłoka gdyż uciekają mi tam FPSy. Zaraz po tym jak była rozciągnięta na cylindrze było 620fps a po jakimś czasie jak siadła z powrotem to zrobiło się trochę ponad 580fps Quote Link to post Share on other sites
Metzeger Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Czyli mam rozumieć, że najbezpieczniej od razu wymienić szkielet, niż bawić się w instalację w stockowym? Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 A rób jak uważasz, jesteś chyba dostatecznie duży aby samemu wyciągnąć wnioski z tego co napisałem. Ja wstawiłem DeepFire-a tego co to jest grubszy od normalnych V2 i są z nim problemy aby go wcisnąć do M4/M16 ale w Barrecie akurat miejsca nie brakuje! Dorobiłem szyny wzmacniające i jak na razie spisuje się doskonale! Zrobię pełną reckę ze zdjęciami niedługo. Quote Link to post Share on other sites
Xyanek Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Viper, w jakimś wątku przeczytałem że jesteś w stanie/ masz możliwość zrobić gearboxy. Tak ostatnio myślałem czy by nie zrobić gearboxa który wypełni wolną przestrzeń w barrecie. Jedynym ogranicznikiem sprężyny w tym wypadku byłby tłok i zębatki :wink: Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Zgadza się ale koszt takiego GB to około 600 zł. Ktoś tu też pisał że ma takie możliwości i nawet podawał lepszą cenę, ale teraz nie pamiętam kto to był. Ten pomysł miałem wcześniej i byłby to super patent tylko cena jak na razie mnie odstrasza. P.S. Wolę dołożyć i kupić sobie jeszcze jedną replikę którą mam na oku :wink: Quote Link to post Share on other sites
BArth Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Viper, w jakimś wątku przeczytałem że jesteś w stanie/ masz możliwość zrobić gearboxy. Tak ostatnio myślałem czy by nie zrobić gearboxa który wypełni wolną przestrzeń w barrecie. Jedynym ogranicznikiem sprężyny w tym wypadku byłby tłok i zębatki :wink: Jeśli się bawić w coś takiego, to bzdurą jest robić to z bloku aluminium, Lepiej to zrobić ze stali, koszt obróbki będzie taki sam a korpus praktycznie nie zniszczalny i wtedy to ma sens, bo korpus stalowy nie musi być grubszy i posiadać wzmocnień choćby był z ST52(czyli stalowa plastelina). Jedynym minusem jest waga, ale .... przy wadze tego krokodyla, to te paręset gram nic nie znaczą. Korpusy standardowe czy wzmocnione są robione z aluminium, ponieważ są odlewane ciśnieniowo i ich obróbka CNC ogranicza się do otworów gwintowanych, przy chińskiej masówce jest to pewnie tanie jak siano więc i taka różnica w cenie, wiem coś o tym, bo to część mojej pracy (nie GB, ale odlewanie aluminium i obróbka CNC). Ja do swojego M82A1 chcę zapakować lufę 800mm i taki korpus stalowy ze sprężynką M210, ale to dopiero za jakieś dwa miesiące (model 3D korpusu muszę zrobić, znaleźć trochę złomu i się pobawić na CNC), na tą chwilę dam lufę DeepFire-a 800mm, wzmocniony GB i sprężynę M180. Cenę korpusu stalowego zamieszczę na forum jak już będzie gotowy. Pochwalę się co wyszło jak poskładam i przestrzelę. Gdyby ktoś miał model 3D, albo chociaż 2D korpusu GB v.2, byłbym wdzięczny, to zaoszczędziłoby mi ....... chwilkę czasu. BArth Quote Link to post Share on other sites
Xyanek Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Ale ja nawet nie powiedziałem żeby to robić z aluminium :wink: W sumie gearbox ze stalowymi ściankami o grubości 3mm-4mm to już potwór, i nawet m210 by tego nie złamało. Swoją drogą, planujesz zrobić gearbox v2 czy v2 long? Moim zdaniem lepiej by było standardowy v2, ponieważ mamy do niego od groma części które są łatwo dostępne nawet w Polsce. A do long to nieliczne i nie zawsze wystarczająco mocne. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.