Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G&G GR16 A2


Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem zainteresowany modelem podanym w temacie. Miałem się przymierzać do kupna tańszej wersji m16'ki tego samego producenta. W opisie specshopu jest podane iż wszystko w środku jest żywcem wzięte z droższej wersji, tylko body zostało wymienione na abs'owe żeby zmniejszyć koszty. Znajomy przed kupnem uprzedził mnie, że już kiedyś spotkał się z podobną sytuacją tylko w firmie ICS. Niby to samo tylko body zmienione ale był jeszcze jeden haczyk. Mianowicie części byłe rzekomo takie same ale wykonane z gorszych materiałów. I tu moja prośba, czy moglibyście mi doradzić, podpowiedzieć czy z modelem g&g jest taka sama sytuacja? A może lepiej dołożyć i kupić tę droższą wersję?(tego bym raczej chciał uniknąć bo krucho u mnie z kasą) Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=2309&name=G&G_-_GR16_A2_-_Eco._Version Tańsza wersja.

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=2589&name=G&G_-_GR16_A3 Droższa wersja.

 

Aha, dziwi mnie fakt iż w droższej wersji jest większa ilość fps. Czym to jest spowodowane? Czy metalowe body jest bardziej szczelne i jeśli tak, to czy body np BOYI da ten sam efekt co stockowe? Za informacje będę bardzo wdzięczny!

Link to post
Share on other sites

O wersjach eco teraz różnie piszą, ja swoją kupowałem (wersję GR16 Carbine ) w 2007 roku. Po za raz rozwalonymi zębatkami (po mniej więcej roku i kosmicznej ilości wywalonych kulek) i pękniętą głowicą tłoka nie mogę specjalnie narzekac. To samo mogę powiedziec o GR16 A3, też miała wprawdzie raz zmielone zębatki ale to była wina zacinek na kulkach P&J. W gearboxie eco łożyska są , przynajmniej u mnie, ślizgowe a w "dorosłej wersji kulkowe, reszta po za łożyskowaniem prowadnicy w zasadzie jest taka sama. Plastikowe body było całkiem przyzwoite i nie miałem problemów z luźną lufą zewnętrzną często spotykanych w innych replikach, jego plusem był też inny niż w replikach z plastik body system rozkładania. W całości utrzymywał je pin przy magazynku czyli podobnie jak w większości metalowych karoserii a nie tak jak emkach TM i pochodnych czyli pin z tyłu , przechodzący przez tzw. uszy, które miały tendencję do pękania. Ale i tak na wszelki wypadek wymieniłem je na metalowe ;) .

Link to post
Share on other sites

A jak to się ma z tuningiem? Oczywiście wiem że jest okej ale chciałbym z tego zrobić para snajperkę. Z wyłączeniem trybu auto będzie spoko ale czy po wymianie sprężyny na 140 guardera przy częściach jakie dostaję w tuningu od specshopu za 150 zł wszystko wytrzyma? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_291_293&products_id=3756&name=Upgrade_okolo_410fps_replik_G&G_Silver

 

Karabinek kupiłem głównie w celu tuningu na znośną parasnajperkę.

Link to post
Share on other sites

Rozumiem że masz już replikę o mniejszej prędkości wylotowej do strzelania z bliska?

 

Przyznam się że nie wiem czy stockowe zębatki zdzierżą sprężynę 140 w normalnej eksploatacji. Na pewno zacinka skończy się ich zmieleniem, mi się to stocku przytrafiło.

Link to post
Share on other sites

Tak, zamówiłem replikę wczoraj wieczorkiem i myślę że w czwartek/piątek powinna już być. Jak na razie to myślę żeby wymienić zębatki na jakieś elementa, plus ta sprężyna guardera. Cholera nie wiem tylko czy głowica tłoka mi nie strzeli. Nigdy nie tuningowałem replik. Zawsze biegałem ze stockiem, ale od kiedy w moim teamie wszyscy zarazili się tuningowaniem replik to pomyślałem że przydało by się mieć z 470/485 fps by mieć choć lekką przewagę nad chłopakami.

Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś mógłby mi użyczyć informacji na temat takiego tuningu, jestem zielony w tym a na forum oszukałem się tyle że już nie mam siły...

Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem kilka firm i stron i wybrałem takie podzespoły

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/listwa_do_tloka_z_15_stalowymi_zebami_shs-2312.html - listwa tłoka

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kola_zebate/zestaw_stalowych_zebatek_32_1-high_torque_up_shs-2340.html - zębatki

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_sprezyny_glowne/sprezyna_sp_150_guarder-65.html - sprężyna 150

czy to wszystko będzie hulać czy jeszcze czegoś brakuje? ( jestem zielony w tuningu i dopiero raczkuję) będę bardzo wdzięczny za informacje.

 

Przepraszam za 2 wiadomości pod rząd

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Witam widzę że temat ucichł ale mam pytanie jaki rozmiar łożysk jest w Gr16a eco version poniważ posiadam taką replike (jestem bardzo zadowolony) ale z powodu że zniszczyłem łożyska i nadają się do wymiany próbowałem z 7mm ale są za małe więc jaki morze jeszcze być rozmiar ??

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...