Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

COD: Modern Warfare 3


Recommended Posts

  • Replies 318
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No CoD to na pewno nie, ale chodzi mi o BF2 i trójke co ma wyjść bo bedzie na podstawie 2. Jest możliwość latania samolotami, helikopterami od Black Hawk po Apache i wiele innych. Możliwość jazdy czołgami, samochodami itd. Jak grałeś w BF'a 2 to sam wiesz, bo o Bad company to się nie postarali, jedyne co jest tam ciekawe to destrukcja otoczenia i grafika.

Link to post
Share on other sites
Guest Mati13k

Nie wiem co to jest symulator wojny, ale wiem, że żaden BF nigdy symulatorem nie był i pewnie nie będzie. Do realizmu to temu daleko, ale wierzę że BF3 stłucze dupsko CODa i zrobi trochę miejsca dla modów. PR dla BF3 to coś zbyt pięknego aby było prawdziwe...

Link to post
Share on other sites

Poprostu grajac w BF'a mam większe poczucie, ze to wojna niż jak bym grał w CoD'a. Po za tym W zadnym Call of duty, nie było i nie bedzie ( Przynajmniej w MW3 ) destrukcji otoczenia, pojazdów i jakiegoś oświecenia z lepszą grafiką. Na multiplayer Call Of duty nigdy nie było lepsze od BF'a , tylko singiel miało bardziej rozbudowany, ale BF3 będzie miało i najlepszy singiel i multi jako FPS 2011 r.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o CoD'a, to nie jestem prorokiem tylko czytam co jakiś czas na temat MW3 i BF3 i sami twórcy mówia tak jak ja napisałem. Pisali, ze w Call of duty nie będzie przełomu silnika, grafika będzie taka sama i multi tez na tym samym oparty. Czy będą pojazdy to nie wiem, nic o tym nie mówili, ale nawet jak by miały byc to pewnie 2 czołgi na krzyż, bo skoro mówią, że mapy mają być małe to wątpie, ze zrobili by jakiś heli, którym samemu można latać...

Co do Bf3 to pisali, ze głównie zajmują się multiplayer i będzie on podobny do BF2, a kto grał w BF2, nawet 4 mapki z BF2 będa w preorderze BF3 na DLC. Będą to, Wake island, strike and karkand, gull of oman i sahauari peninsula ( Nie wiem jak pisze się nazwy map. ), to sa duże mapy a szczególnie gull of oman gdzie jest lotniskowiec. Napewno będzie ciekawie.

Link to post
Share on other sites

Blahahaha... Przepraszam nie moglem! To co pisza sami tworcy jest akurat NAJMNIEJ wierzytelna forma oceny gry- bo pisac to sobie moga cuda i niewidy, a co wyjdzie to dopiero zobaczymy. Jesli grasz w gry od wczoraj/tygodnia to sie nie dziwie, ze wierzysz w to co pisza tworcy, ale jak juz jakis czas to brawo... NPARAWDE!

Link to post
Share on other sites

No nie mam pewności, ze to jest prawda co piszą, ale nie wierze, ze CoD zrobi nagle ogromny przełom i dopracuje multi. Mówcie mi co chcecie, ale i tak nie uwierze, ze MW3 dorówna BF3 z KAŻDEGO względu, i multi i singla. To jest jasne, ze to jest rzecz gustu, ale ci co wolą bardziej gry realne ( rzeczywiste ) bez fajerwerków itp. rzeczy to na pewno woleli by BF3. CoD miał dobry tryb single player, ale multi to była porażka.

Link to post
Share on other sites

No właśnie... multiplayer, z doświadczenia DICE lub Activision wiadomo, ze przewage będzie miało DICE bo ich pierwsze Battlefield'y były głównie robiona na multi i świetnie im się to udawało co pokazał nam BF2, do tej pory żaden CoD nie pobił ŻADNEGO BF'a na multi. Mówcie co chcecie, ale nie wierze, ze twórcy Call Of Duty zaoferują na multi więcej niz BF.

Co do singla, na GDC twórcy Battlefield'a mówili, że kampania będzie dla ludzi co gry wojenne biorą na poważnie i grają w nie na poważnie, nie będzie jak w BC2, ze będą śmieszne teksty itd. tylko powaga w przechodzeniu kampanii o czym świadczy większy realizm gry. Ale o singla nie ma co się kłócić, jak wyjdzie to zobaczymy, bo do tej pory Call Of Duty lepszy miało singiel. Prawdopodobnie w listopadzie się dowiemy.

Link to post
Share on other sites
Co do singla, na GDC twórcy Battlefield'a mówili, że kampania będzie dla ludzi co gry wojenne biorą na poważnie i grają w nie na poważnie, nie będzie jak w BC2, ze będą śmieszne teksty itd. tylko powaga w przechodzeniu kampanii o czym świadczy większy realizm gry.
Mój ziomek jak grał w CoD: MW to zakładał hełm, powaga!
Link to post
Share on other sites

No właśnie... multiplayer, z doświadczenia DICE lub Activision wiadomo, ze przewage będzie miało DICE bo ich pierwsze Battlefield'y były głównie robiona na multi i świetnie im się to udawało co pokazał nam BF2, do tej pory żaden CoD nie pobił ŻADNEGO BF'a na multi. Mówcie co chcecie, ale nie wierze, ze twórcy Call Of Duty zaoferują na multi więcej niz BF.

O ile podobnie, jak Ty i Ja uważam, że Battlefield w multi jest dużo ciekawszy niż Call of Duty, to wydaje mi się, iż trochę za bardzo uogólniasz. Modern Warfare miało olbrzymi wpływ na obecny wygląd trybu sieciowego, co można zaobserwować w niemal każdej grze z gatunku FPS. Przykład? System awansowania. Do tego dorzuć duży nacisk na "kastomizacje" broni oraz samej wizytówki gracza itd. - uśmiech w stronę graczy, czego w Battlefield nie ma.

 

Co dało takie Bad Company 2? Żałosną ilość map, fatalny system VIP, brak monitorowania statystyk przy premierze oraz uciążliwe problemy z serwerami (jak to EA ma w zwyczaju). Mimo to ja zagrywałem się jak głupi, ale tytuł sprzedał się "średnio" (prawie 3 miliony na Xboksie 360). Natomiast ostatni Call of Duty - Black Ops dobiło do 12 milionów (na konsoli Microsoftu).

Edited by Tobias Rieper
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

W Bad Company nie można biegać po skosie, kłaść się na ziemi, a bronie wyglądają jak zabawki na wodę i zupełnie nie oddają tego co jest naprawdę. W MW2 nie dość, że bronie są świetnie oddane to np. po opróżnieniu magazynka w M4 bolt-catch zostaje wciśnięty, a przy wcześniejszym przeładowaniu już nie. A jak się rozwija akcja to tylko zależy od graczy. W BF można trafić na zasjanperzoną mapę, że już chyba tylko noobrunnerzy z MW2 są gorsi. Mam nadzieję, że w MW3 dodadzą więcej nowoczesnych zabawek i coś zrobią z tym idiotycznym nożem, który zabija mocniej niż kule z karabinu dodatkowo teleportując nożownika na parę metrów.

Edited by Trapez
Link to post
Share on other sites

Dżyzas. W CoD giwery też wyglądają jak zabawki, jak bardzo kiczowate zabawki zrobione na silniku sprzed dekady i na dodatek wydają dźwięki jakby ktoś uderzał palcami o stół. Poza tym co tam bolt catch używany w przypadku eMek skoro np. w ACRze podczas przeładowania po opróżnieniu całego magazynka wcale się go nie używa? Poza tym gdzie jest dodatkowy nabój w komorze po przeładowaniu w przypadku gdy magazynek nie był pusty? Albo o zgrozo animacja przeładowania M1014 po wywaleniu całego magazynka, niby jak nabój ma się znaleźć w komorze skoro rączki naszego bohatera nie są łaskawe jej przeładować?

 

O takie pierdoły można się czepiać w nieskończoność nieważne czy chodzi o Battlefielda czy o CoDa...

Link to post
Share on other sites
Guest Mati13k

Uuuuuuu, twórcy śledzą nowinki sprzętowe, łał. Grafika wygląda nieźle, chociaż strasznie to sztuczne. Oby to nie był znowu mega odpicowany silnik z MW2.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...