Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cyknięcie i nic


Recommended Posts

I co to da niby?

 

Pozdrawiam.

 

To da, ze jesli przy skrecaniu pomylil gdzies + z - to moze to sprawdzic. Zacinac moze antirevelsal wlasnie przy odwrotnym podpieciu silnika. Gdy podepniemy kable odwrotnie i NA MOMENT strzelimy by sprawdzic czy dalej jest zacinka - nic sie nie stanie. Bardzo trudno zniszczyc antirevelsal, jesli bedzie dalej "cykniecie" - to znaczy ze nie w tym tkwi problem.

 

Nie podpiaj kabli odwrotnie jak kolega wyżej radzi, jest to czysta głupota silnik zakreci nie w tą stronę co trzeba i może dojść do zacinki.

 

Gdy silnik zakreci w druga strone nie ma prawa nic sie zaciac, antirevelsal po prostu zablokuje zebatke i zatrzyma silnik. Jesli nie bedzie sie zbyt dlugo trzymac spustu to nic sie nie stanie. Najwyzej pojdzie bezpiecznik

 

Pozdrawiam.

 

Co do problemu, to dalej obstawialbym odwrotne bieguny na silniku (kreci w druga strone, stad cykniecie). Jesli po wyjeciu silnik kreci, to albo zacinka wewnatrz GB albo odwrotnie silnik kreci.

 

Jesli to nie pomoze, to masz zacinke w srodku, musisz rozkrecic GB, inaczej sie nie dowiesz co zawinilo. W najlepszym wypadku po zacieciu kulki w lufie zlapalo Ci tlok za nie ten zab co trzeba i nic sie nie zepsulo. W najgorszym ukruszyla sie zebatka/zab tloka i zablokowal caly gearbox. Mogla tez prowadnica peknac/zablokowac sprezyne. Opcji jet sporo, musisz zobaczyc i sprawdzic.

Edited by zb0oj
Link to post
Share on other sites

Oj chyba do tego sam nie dojdziesz zwolniłeś już sprężynę ? wyjmij silnik odkręć rękojeść i zwolnij sprężynę. Jak nie "umisz" to oddaj lepiej komuś co się zna bo jak Ci ucieknie zębatka silnikowa przy zwalnianiu to jeszcze tłok od tyłu uszkodzisz.

 

O przetartym kablu miałem na myśli kabel który jest w GB przy samej zebatce silnikowej a on często lubi być przetarty przez silnik i zrobi zwarcie.Będziesz go widział jak odkręcisz rękojeść.

 

Zbooj no kure przeca na silniku plus zawsze na czerwono pomalowany.

Kuba23 chyba trzeba rozbierać sprzęt bo teraz wchodzimy w etap gdybania a domniemam ze nie jesteś w temacie napraw obeznany?

Link to post
Share on other sites

Zbooj no kure przeca na silniku plus zawsze na czerwono pomalowany.

 

Znam przypadek, gdzie we wtyczce byly podpiete odwrotnie kable, w calym gb bylo dobrze (chinska replika, kupiona jako nowa w sklepie). Efekt? Caly dzien szukania usterki, pomoglo przekrecenie kabli.

 

W starszych silnikach (chinskich i tanszych markowych) farba lubi sie scierac.

Edited by zb0oj
Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany. Jak wiele osób już w tym temacie napisało problem był od strony mechanicznej gb. Mianowicie na sprężynie miedzy tłokiem a prowadnica utknęła kulka która perfidnie chciała się tez schować wgłąb gearboxa. Mam nadzieję że mechanizm teraz już będzie działać.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...