swiezak84 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Jestem nowy w temacie. Szukam oporządzenia , na długie patrole , w kamuflażu Woodland/olive , jako operator KM . Zależy mi na tym aby było pojemne ( 6 magazynków do m4 , kilka granatów , jakieś manierki ew. camelbak , nadupnik ew. jakaś torba do przenoszenia racji , i jakiś plecak. Myślałem nad LBV + pas lc-2 , 2 ładownice na magazynki alice , 2 manierki , buttpack , i plecak Alice Medium . Czy macie jakieś inne propozycje ? Quote Link to post Share on other sites
szcz3p4n Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Chcesz być KMstą i nosić magi od mki? Trochę niezrozumiałe i głupie dla mnie :wink: Podepnij pod niego druma i jazda. A jeśli chodzi o oporządzenie to jak najbardziej pas na miejscu. Lekki,wygodny i pozwala zabrać sporą ilość gratów. Jeśl zamierzasz kupić pas LC-2 i nosić na nim sporą ilość gratów,to proponuje od razu zakupić comfort pad'a. Wszystko to co chciałbyś przenosić zmieścisz bez problemu na pasie,resztę pakuj do plecaka. Kamizelka jest moim zdaniem zbędna,nic na niej nie będziesz nosił,a będzie tylko przeszkadzać i ograniczać wentylacje. Quote Link to post Share on other sites
serdelq Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Witam czy polecacie tą kamizelkę ?? http://www.taiwangun.com/wyposazenie_taktyczne_kamizelki_taktyczne/bojowa_kamizelka_taktyczna_z_systemem_qr-olive_acm-1002.html Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Wiem, że zaraz zostanę zjechany ale niech będzie. Miałem kilka razy pożyczoną tą kamizelkę, u mnie sprawdzała się świetnie, aczkolwiek nie dźwigałem na niej nic poza 5 magazynkami do g36 i utility poucha. Quote Link to post Share on other sites