you-dash Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 (edited) Mam mały kłopot, pękł mi szkielet GBv2 (chyba nie muszę pisać, w którym miejscu...). Jedna połówka szkieletu zaczyna puszczać tj. jest lekka rysa ale jeszcze się wszystko trzyma. Z drugą połówką jest gorzej. Przy śrubie na górze szkielet jest przerwany a na dole (pod głowicą cylindra) widać rysę. Teraz pojawia się pytanie: Co z tym zrobić? Wymiana na razie nie wchodzi w grę bo w sobotę mam manewry, na które czekałem cały rok... Wiem, że sztywne zamontowanie gearboxa w body zwiększa wytrzymałość szkieletu. Dodam, że moja replika to M4 ARESa (komora HU jest połączona z GB) więc komora ciasno i stabilnie trzyma sie gearboxa. Z czasem będę musiał go wymienić i tutaj mam kolejne pytanie, gdzie go mogę dostać (jest w nim sporo nie standardowych części- płytka selektora, przerywacz, prowadnica, zespół styków)? Przy wymianie szkieletu musiałbym też wymienić sporo innych części a ostatnio słabo u mnie z gotówką :/ Z góry dziękuję za pomoc. PS. Żadne przykręcanie stalowych płytek itd. nie wchodzi w grę, mam za mało czasu. PS. 2: W środku full stock, sprężyna to M100, batka to Ni-Mh 10,8V (chyba z nią przesadziłem :/ ), na manewrach strzelał bym tylko na singlu, tylko ile to wytrzyma? Edited March 31, 2011 by skapskiadi Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Zapomnij o tej giwerze do czasu wymiany szkieletu. No to został Ci ostatni dzień na pożyczenie giwery. Chyba, że masz zapas? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Poszukaj w zielonych:P tam ostatnio jakiś zielony wypowiadał się, że skleił pęknięty GB izolką i działało. Oczywiście, żart... Nic nie zrobisz, lepiej nie używać... Napisz jaki miałeś ROF w tej eMce Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 31, 2011 Author Report Share Posted March 31, 2011 Ciężko mi powiedzieć jaki miałem rof bo po 1. nie mam chrono a po 2. batke mam od 2 dni i już szkielet padł :D Niestety ale nie widziałem tego szkieletu jeszcze w żadnym polskim sklepie (w zagranicznym też nie ale raczej ich nie przeglądam) od czasu rozpoczęcia mojej kariery z airsoftem :/ Chyba pozostaje mi jedynie kupno szkieletu i wsadzenie do niego tych części Aresa, które będą pasować. Reszte musze kupic nową :/ Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 31, 2011 Author Report Share Posted March 31, 2011 Podsyłam pare fotek żeby zobrazować pęknięcie i nie standardowość gearboxa. http://img827.imageshack.us/g/zdjcie636u.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 (edited) Spróbuj zespawać :P, chociaż to nie jest idealne rozwiązanie, a poza tym nie wiemy z czego (jaki stop) zrobiony masz GB. Może na twoją najbliższa strzelankę wystarczy, i zmień batkę na wolniejszą. Edited March 31, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 sam sie pospawaj. szkielet do wymiany jest i tyle. Pytaj sie specshopu czy mają szkielety aresa, kiedys je sprowadzali ( repliki, wiec czesci zapasowe moga mieć) Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 31, 2011 Author Report Share Posted March 31, 2011 (edited) Myślę, że nie ma sensu brać tej repliki, nawet na słabszym aku (chociaż takiego nie mam, 9,6 się "wylał" ;P ). Stop jak w każdym innym szkielecie. Spawanie i inne prace mechaniczne nie wchodzą w gre bo mam po prostu za mało czasu. Myślałem jedynie żeby jakoś podeprzeć gearbox czy jakoś go unieruchomić żeby jakoś to chodziło ale jak ma rozwalić się coś jeszcze to raczej sobie odpuszczę. Napiszę do speców czy by nie skołowali jednej sztuki, chyba, że ktos ma jeszcze jakieś pomysły ;) Dodam jeszcze, że kupiłem ją na allegro od użytkownika "fiend71pl" czy jakoś tak i nadal jest na gwarancji. Właśnie napisałem do niego maila. Nie wiecie może czy uzna pęknięcie szkieletu i go wymieni? Edited March 31, 2011 by skapskiadi Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 (edited) seger, tylko czy GB ARESA wytrzyma? Bo kolega mówi że po 2 dniach mu padł z tą baterią... Więc czy nie powinien pomyśleć o jakimś mocniejszym? EDIT: POPRAWA KSYWY :) Edited March 31, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 wiesz, 10,8v to jednak sporo :) można próbowac założyć inny szkielet i dac standardowe elementy jak styki, przerywacz, prowadnica sprezyny. NIE SAGER TYLKO SEGER!!! Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 31, 2011 Author Report Share Posted March 31, 2011 (edited) Zakładając, że będą mieli taki szkielet to jak bym wsadził do środka M110-120 to rof powinien spaść. Wtedy powinien więcej wytrzymać? W sumie nie po 2 dniach tylko po paru testach na "sucho" (tak wiem, jestem głupi...), chociaż możliwe, że szkielet zaczął pękać na 9,6V, zauważyłem to dopiero dzisiaj przy rozkładaniu GB a akurat mam batke 10,8V. Dodam jeszcze, żę w środku mam kable niskooporowe, wtyki T-connector large, elektroniczny zespół spustu (coś typu M249, w stocku jest u ARESa) do tego jak już wspomniałem stockowa sprężyna M100 i batka KA 10,8V nowa świeżo sformatowana. Na 9,6V rof był już badzo dobry a na 10,8V to już była kosiarka, może po prostu miałem zbyt duże wymagania do tej Mki? Seger: Nie ma możliwości żeby styki itd podeszły pod zwykły szkielet. Jutro podeślę Ci fotki jak to wygląda gdy wszystko jest zamontowane na jednej połówce GB. Myślę, że sprawa chwilowej naprawy jest rozwiązana- szkoda czasu i pieniędzy. Poradźcie tylko co z tym szkieletem zrobić, napewno kupię nowy tylko Aresowego nigdzie nie ma a do zwykłego muszę kupić prowadnicę, zespół styków, spust, płytkę selektora, przerywacz i komore HU (Aresowa jest zintegrowana ze szkieletem, nie da jej się oddzielić bez rozkręcania GB) a to już całkiem spora kwota a nie mam pewności czy nowy szkielet to wytrzyma... PS. A może ktoś ma taki szkielecik na zbyciu lub ma taką emeczkę i też musiał kiedyś wymienić szkielet? Edited March 31, 2011 by skapskiadi Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 chodzi mi o kupno nowego szkieletu w standardzie Tm i nowych czesci w standardzie TM. :) co do dostępności szkieletu, napisz maila lub zadzwoń do speców. to jak nie maja go na stronie to nie znaczy ze nie moga mieć jako cżeśc serwisowa. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Nie liczyłbym na odpowiedź od użytkownika "fiend71" z allegro. Ten Pan zszedł. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted April 1, 2011 Author Report Share Posted April 1, 2011 Seger: Też o tym myślałem ale jest to dosyć kosztowne a całą kasę nie dawno wydałem, mam 18 lat więc nie pracuję i nie jest mi tak łatwo zdobyć gotówkę. Już prędzej kupił bym kompletny szkielet KA ale poczekam aż uzbieram taką sumkę, myślę, że do tego czasu będzie więcej wiadomo o jego wytrzymałości. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 możesz też pęknięcie zawalić klejem "Distal". Nie krytykujcie, że doradzam klej. Jest on mocnym klejem epoksydowym do metali. Miesza się 2 składkimi w skosunku 1:1 i nakłada na klejony miejsce i ściska. Łapie po 2 godzinach a do pełnego wyschnięcia potrzebuje 7 dni, ale jak będziesz łagodny to powinno wytrzymać, a przynajmniej opóźnić pęknięcie całkowite. Do nabycia w sklepach chemicznych z farbami, lakierami itp Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted April 1, 2011 Author Report Share Posted April 1, 2011 Dostałem odpowiedź od speców: "Witam, niestety nie posiadamy obecnie potrzebnego szkieletu, wznowienie dostaw z firmy Ares planowane jest na lipiec 2011" Tak więc pozostaje mi jedynie czekać ;) Quote Link to post Share on other sites
Toss942 Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Nie liczyłbym na odpowiedź od użytkownika "fiend71" z allegro. Ten Pan zszedł. Ten Pan sprzedaje przedmioty na nowym koncie "fiend71pl", więc można spróbować do niego napisać z gwarancją. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Ten Pan sprzedaje przedmioty na nowym koncie "fiend71pl", więc można spróbować do niego napisać z gwarancją.Ciągłość jest w postaci spadkobiercy ale pierwotny właściciel nicka fiend71 miał zawał i nie żyje. Quote Link to post Share on other sites
Witcher55555 Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Mi pękł szkielet G&G stockowy, na m120. Dosłownie można by powiedzieć, że na pół (przód). O dziwo karabinek działał i miał się dobrze. Zauważyłem to w połowie strzelanki, jedyne co się osłabiło to fakt iż musiałem przytrzymywać magazynek, żeby podawał kulki. Oczywiście, szkielet wymieniłem jak najszybciej mogłem. Chyba warto dodać, że strzelałem przy -8C :) Quote Link to post Share on other sites
adam-krk Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 nie ma co przepłacać na firmowych czy "wzmocnionych" gearboxach, bo prawda jest taka że i tak pęknie, czy to po roku czy po dwóch, dlatego jak mnie pęka( średnio co rok) to kupuje na taiwangunie zwykły szkielet dboya za 50 zł... i po problemie ps na spr 120 guardera, bore-up i lipo 7.4 ( 440 fps) wytrzymał rok Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Już lepszym wyjściem od klejenia distalem jest skręcenie tego na śruby i kwałek blachy. Distal to badziewny klej. Tzn napewno lepszy od poxiliny, ale długo nie pociągnie. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted April 7, 2011 Report Share Posted April 7, 2011 no mi chodziło o doraźne wzmocnienie. Oczywiście się z tobą zgodzę, ze jak pęknie i ma sie jak to kawał blchy stalowej na boki i dalej się jedzie Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 7, 2011 Report Share Posted April 7, 2011 Distal to bardzo dobry klej ale trudny w uzyciu i na pewno nie służy do klejenia gównolitu. Quote Link to post Share on other sites
eNdo Posted April 7, 2011 Report Share Posted April 7, 2011 Z pękniętym szkieletem nie ma co kombinować. Mi pękł całkowicie i teraz słychać "wrzararararzararwra" bo pęknięcie oddzieliło część szkieletu na którym trzymał się cylinder i inne pierdółki. Kup zwykły szkielet i nie kombinuj z naprawą starego. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.