Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pęknięty szkielet GB. Co zrobić?


Recommended Posts

Mam mały kłopot, pękł mi szkielet GBv2 (chyba nie muszę pisać, w którym miejscu...). Jedna połówka szkieletu zaczyna puszczać tj. jest lekka rysa ale jeszcze się wszystko trzyma. Z drugą połówką jest gorzej. Przy śrubie na górze szkielet jest przerwany a na dole (pod głowicą cylindra) widać rysę.

Teraz pojawia się pytanie: Co z tym zrobić? Wymiana na razie nie wchodzi w grę bo w sobotę mam manewry, na które czekałem cały rok... Wiem, że sztywne zamontowanie gearboxa w body zwiększa wytrzymałość szkieletu. Dodam, że moja replika to M4 ARESa (komora HU jest połączona z GB) więc komora ciasno i stabilnie trzyma sie gearboxa. Z czasem będę musiał go wymienić i tutaj mam kolejne pytanie, gdzie go mogę dostać (jest w nim sporo nie standardowych części- płytka selektora, przerywacz, prowadnica, zespół styków)? Przy wymianie szkieletu musiałbym też wymienić sporo innych części a ostatnio słabo u mnie z gotówką :/

Z góry dziękuję za pomoc.

 

PS. Żadne przykręcanie stalowych płytek itd. nie wchodzi w grę, mam za mało czasu.

 

PS. 2: W środku full stock, sprężyna to M100, batka to Ni-Mh 10,8V (chyba z nią przesadziłem :/ ), na manewrach strzelał bym tylko na singlu, tylko ile to wytrzyma?

Edited by skapskiadi
Link to post
Share on other sites

Ciężko mi powiedzieć jaki miałem rof bo po 1. nie mam chrono a po 2. batke mam od 2 dni i już szkielet padł :D

 

Niestety ale nie widziałem tego szkieletu jeszcze w żadnym polskim sklepie (w zagranicznym też nie ale raczej ich nie przeglądam) od czasu rozpoczęcia mojej kariery z airsoftem :/

Chyba pozostaje mi jedynie kupno szkieletu i wsadzenie do niego tych części Aresa, które będą pasować. Reszte musze kupic nową :/

Link to post
Share on other sites

Myślę, że nie ma sensu brać tej repliki, nawet na słabszym aku (chociaż takiego nie mam, 9,6 się "wylał" ;P ). Stop jak w każdym innym szkielecie. Spawanie i inne prace mechaniczne nie wchodzą w gre bo mam po prostu za mało czasu. Myślałem jedynie żeby jakoś podeprzeć gearbox czy jakoś go unieruchomić żeby jakoś to chodziło ale jak ma rozwalić się coś jeszcze to raczej sobie odpuszczę. Napiszę do speców czy by nie skołowali jednej sztuki, chyba, że ktos ma jeszcze jakieś pomysły ;)

 

Dodam jeszcze, że kupiłem ją na allegro od użytkownika "fiend71pl" czy jakoś tak i nadal jest na gwarancji. Właśnie napisałem do niego maila. Nie wiecie może czy uzna pęknięcie szkieletu i go wymieni?

Edited by skapskiadi
Link to post
Share on other sites

Zakładając, że będą mieli taki szkielet to jak bym wsadził do środka M110-120 to rof powinien spaść. Wtedy powinien więcej wytrzymać?

W sumie nie po 2 dniach tylko po paru testach na "sucho" (tak wiem, jestem głupi...), chociaż możliwe, że szkielet zaczął pękać na 9,6V, zauważyłem to dopiero dzisiaj przy rozkładaniu GB a akurat mam batke 10,8V. Dodam jeszcze, żę w środku mam kable niskooporowe, wtyki T-connector large, elektroniczny zespół spustu (coś typu M249, w stocku jest u ARESa) do tego jak już wspomniałem stockowa sprężyna M100 i batka KA 10,8V nowa świeżo sformatowana. Na 9,6V rof był już badzo dobry a na 10,8V to już była kosiarka, może po prostu miałem zbyt duże wymagania do tej Mki?

 

Seger:

Nie ma możliwości żeby styki itd podeszły pod zwykły szkielet. Jutro podeślę Ci fotki jak to wygląda gdy wszystko jest zamontowane na jednej połówce GB.

 

Myślę, że sprawa chwilowej naprawy jest rozwiązana- szkoda czasu i pieniędzy.

Poradźcie tylko co z tym szkieletem zrobić, napewno kupię nowy tylko Aresowego nigdzie nie ma a do zwykłego muszę kupić prowadnicę, zespół styków, spust, płytkę selektora, przerywacz i komore HU (Aresowa jest zintegrowana ze szkieletem, nie da jej się oddzielić bez rozkręcania GB) a to już całkiem spora kwota a nie mam pewności czy nowy szkielet to wytrzyma...

 

PS. A może ktoś ma taki szkielecik na zbyciu lub ma taką emeczkę i też musiał kiedyś wymienić szkielet?

Edited by skapskiadi
Link to post
Share on other sites

chodzi mi o kupno nowego szkieletu w standardzie Tm i nowych czesci w standardzie TM. :)

co do dostępności szkieletu, napisz maila lub zadzwoń do speców. to jak nie maja go na stronie to nie znaczy ze nie moga mieć jako cżeśc serwisowa.

Link to post
Share on other sites

Seger:

Też o tym myślałem ale jest to dosyć kosztowne a całą kasę nie dawno wydałem, mam 18 lat więc nie pracuję i nie jest mi tak łatwo zdobyć gotówkę. Już prędzej kupił bym kompletny szkielet KA ale poczekam aż uzbieram taką sumkę, myślę, że do tego czasu będzie więcej wiadomo o jego wytrzymałości.

Link to post
Share on other sites

możesz też pęknięcie zawalić klejem "Distal". Nie krytykujcie, że doradzam klej. Jest on mocnym klejem epoksydowym do metali. Miesza się 2 składkimi w skosunku 1:1 i nakłada na klejony miejsce i ściska. Łapie po 2 godzinach a do pełnego wyschnięcia potrzebuje 7 dni, ale jak będziesz łagodny to powinno wytrzymać, a przynajmniej opóźnić pęknięcie całkowite. Do nabycia w sklepach chemicznych z farbami, lakierami itp

Link to post
Share on other sites

Mi pękł szkielet G&G stockowy, na m120. Dosłownie można by powiedzieć, że na pół (przód). O dziwo karabinek działał i miał się dobrze.

Zauważyłem to w połowie strzelanki, jedyne co się osłabiło to fakt iż musiałem przytrzymywać magazynek, żeby podawał kulki.

Oczywiście, szkielet wymieniłem jak najszybciej mogłem.

Chyba warto dodać, że strzelałem przy -8C :)

Link to post
Share on other sites

nie ma co przepłacać na firmowych czy "wzmocnionych" gearboxach, bo prawda jest taka że i tak pęknie, czy to po roku czy po dwóch, dlatego jak mnie pęka( średnio co rok) to kupuje na taiwangunie zwykły szkielet dboya za 50 zł... i po problemie

 

ps

na spr 120 guardera, bore-up i lipo 7.4 ( 440 fps) wytrzymał rok

Link to post
Share on other sites

Z pękniętym szkieletem nie ma co kombinować. Mi pękł całkowicie i teraz słychać "wrzararararzararwra" bo pęknięcie oddzieliło część szkieletu na którym trzymał się cylinder i inne pierdółki. Kup zwykły szkielet i nie kombinuj z naprawą starego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...