tommy_pl Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 Witam Niedawno przyszła do mnie paczuszka z xm110 od g&p i nie będę ukrywał że moje zdziwienie było wielkie kiedy zobaczyłem jak dla mnie mega szczelinę miedzy górną a dolną częścią body. https://picasaweb.google.com/adam.krefta/BodyXm110?authkey=Gv1sRgCPCDl4CvxOG23QE#5595756463903384898 na 2 zdj widać co się dzieje jak złapie ręka i przytrzymam. Wtedy jak widać jest ok. Co mogę zrobić aby zlikwidować tą szczelinę i jednocześnie pozbyć się bujania frontu ;/ ? Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 (edited) Sprawdź czy nie masz połamanych pinów w tylnej części. Odkręć przedni pin i wysuń ją do przodu. Powinny być takie dwa cienkie wystające piny z tyłu pod rączką przeładowania, wchodzące w dwa otwory w dolnej części body. Jak są połamane masz odpowiedź. Edited April 15, 2011 by mikunda Quote Link to post Share on other sites
tommy_pl Posted April 15, 2011 Author Report Share Posted April 15, 2011 Wszystko jest na miejscu. Piny są tylko są tak spasowane z dolna częścią body ze maja luz ze się mogą kołysać w górę i dół. Nie wiem co mogę zrobić aby je zablokować w "dolnym położeniu".;/ Quote Link to post Share on other sites
Massimis Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 W G&P zawsze tak jest połóż pod górną czesc body kawałek blachy. Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 W G&P zawsze tak jest Bzdura! G&P robi ciasno spasowane repliki. To napewno jest G&P..? Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
tommy_pl Posted April 16, 2011 Author Report Share Posted April 16, 2011 Napewno Napewno. Tylko G&P robi XM110 i Ares. No nic będę próbował z tą blaszka żeby było ciaśniej mu tam ;P Dzięki za pomoc i jak bym nie dał rady to będę jeszcze pytał. Pzdr Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Oskrob farbe z pinów i rozprowadz na nich klej np. poxipol. Odczekaj aż będzie twardy i dopasuj połówki body. W razie potrzeby zeszlifuj nadmiar kleju. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 jezu. ja to zawsze robiłem taśmą klejącą papierową, takie jak są sprzedawane w aptekach. Cienkie więc łatwo można regulować grubość, i bez problemu się to usuwa w razie potrzeby. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 jezu. ja to zawsze robiłem taśmą klejącą papierową, takie jak są sprzedawane w aptekach. Cienkie więc łatwo można regulować grubość, i bez problemu się to usuwa w razie potrzeby. Można też napchać siana :icon_biggrin: . Moje rozwiązanie z klejem jest estetyczne i trwałe. Quote Link to post Share on other sites
Masta4Blasta Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Tak z ciekawości kupiłeś ją może w asgshopie? Bo ja u nich kupiłem m4 g&p i też miałem taką szparę. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Można też napchać siana :icon_biggrin: . Moje rozwiązanie z klejem jest estetyczne i trwałe. A moje to przepraszam jakie ? Przecież nie nasrałem na ten pin. :P Po roku nie miałem problemu z chybotaniem i pinami w replice zrobionej w ten sposób. Większe opory miałbym z nakładaniem kleju, bo ciężko to rozprowadzić równo, potem czekać aż zaschnie. Ble. A taśmę możesz założyć nawet w terenie... Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Ja i tak wolę siano - pełno go w terenie :hahaha: Quote Link to post Share on other sites
Włodek Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 u mnie w sr25 tyle że A&K też miałem podobny problem to wyciągnąłem przedni pin i od początku złożyłem z tym że docisnąłem mocniej do końca i problem zniknął. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Bzdura! G&P robi ciasno spasowane repliki. To napewno jest G&P..? Pozdrawiam, Lambert BZDURA! ;) Raz na jakiś czas trafi się G&P ze szparą. Wystarczy podłożyć coś albo zastosować odpowiedni docisk komory. Quote Link to post Share on other sites
Winston Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 (edited) Również jestem od niedawna posiadaczem m4 z G&P z niedopasowanym body i koszmarną rączka przeładowania. Wersja „challenge kit” powstała chyba po to, żeby G&P pozbyło się felernych korpusów do ich replik. :blink: Czy Możecie polecić jakieś korpusy do M4 G&P, które byłyby spasowane, czy King Arms jest ok. ? Edited August 14, 2011 by Winston Quote Link to post Share on other sites
ysikowy Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Mam Sr25 od Jg i mam identyczna szpare. A umnie przyczyna byla taka http://imageshack.us...0111101218.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/341/20111101218.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
Pyzdra Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 U mnie również to samo się stało. Póki co, wszystko trzyma się na opasce samozaciskowej i jest cacy ;) Quote Link to post Share on other sites
Manfred Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 3-4 lata temu miałem SR-25K od G&P i też był ten sam problem. Gdzieś na stronce jakiegoś polskiego sklepu (niestety nie pamiętam którego) widziałem informację, że G&P dlatego robi luźne korpusy ponieważ ostre też mają luzy - nie wiem, nie miałem okazji pomacać ostrej, powtarzam tylko to, co wyczytałem. Na luźny korpus pomogło wpakowanie kawałka cienkiego drutu między wsuwaną część górnego korpusu a część dolnego zachodzącego na górny od góry - wiem jak to brzmi, ale mając giwerę w rękach idzie to zrozumieć. Co prawda było z tym troszkę roboty (bo drucik wypadał a na pomysł umocowania tego klejem nie wpadłem) ale efektem było całkowicie stabilne i nieruchome body repliki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.