Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CM16 G&G Raider


Recommended Posts

Z tą wymianą na metalowe body to przesadzacie. Już mam niecały rok G&G GR16 Eco i jakoś mi nic nie pękło. Jak nie rzucasz repliką niczym oszczepem i nie tłuczesz ludzi z kolby to nie powinno się z nią nic stać. Ten ABS jest całkiem wytrzymały. Co do bebechów to są wporzo. Teraz wsadziłem spręzyne 120 Guardera i poliweglanowa glowice tłoka G&G i z 317 fps skoczyło na 412 :] Oczywiście batka 9,6V i ROF jest jeszcze wyższy :P

Z lipolami bym się pohamował. Ze zwykłą baterią 9,6V będziesz miał kosmiczny ROF na stocku :P

Lipo tylko zwiększy niepotrzebnie zużycie, a poza tym nie jest całkowicie bezpieczny.

Co do ładowarki to faktycznie kup porządną. I wystrzegaj się Batimexa. Kupiłem i bardzo żałuję :/

Link to post
Share on other sites

LiPo, szczególnie 7,4V to faktycznie zabójca replik.... Nowsze LiPo SĄ bezpieczne (chyba, że połkniesz, ale cylindryczne ogniwa NiMH łatwiej połknąć, więc plus dla LiPo)

Z czystym sumieniem polecam LiPo nowszych generacji, ale ze sklepu modelarskiego, a nie ASG.

Link to post
Share on other sites

W sumie.. Jak by podsumować wszystko to M16 od BOYI z baterią i ładowarką wychodzi taniej niż M4A1 od G&G .. Pewnie padnie tekst, że dołóż 100-200 i kup G&G. Tyle, że i tak będę dokładał ew. do BOYI ..

Edited by Kolczu
Link to post
Share on other sites

Jeśli nie mam kasy na G&G to z chińskich chyba to będzie najlepsza opcja.

 

Tak odważne, jak i nietrafione stwierdzenie. Z chińskich najlepszy byłby AKM Cymy 0.48. Skoro chcesz jednak KONIECZNIE M4, to najlpeszą opcją są JG od III Generacji w górę i A&K w sumie też. Za to NAJGORSZĄ opcją są AGM i Boyi. ;)

Link to post
Share on other sites
Skoro chcesz jednak KONIECZNIE M4, to najlpeszą opcją są JG od III Generacji w górę i A&K w sumie też. Za to NAJGORSZĄ opcją są AGM i Boyi. ;)

 

Pierdzielenie, 3 generacja jg i te a&k mają plasticzane body. Najnowsze boyi z kolei bardzo ładne metalowe.

Pewnie zaraz napiszesz ze boyi ma szitowy gearbox, ale znajomy biegał z HD416 boyi na lipo 11.1v i nic się nie zepsuło przez pol roku.

Inny z kolei swoim a&k bawił się mniej więcej tyle samo, pękło mu plasticzane body a gdy otworzył gearbox tłok i szkielet gearboxa ledwo co tyrały.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...