Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[ARCH] Zaufanie do sklepu


Recommended Posts

>>>Post wydzielony z tematu Sklep Machinegum.pl<<<

 

Witam, mam pytanie, czy ktokolwiek spotkal się z jakimis przejawami nieuczciwosci ze strony sklepow w ktorych kupowaliście (zasadniczo chodzi mi o machinegun)? W czym rzecz, za jakis czas zamierzam kupić swojego pierwszego AEGa, mam chrapke na maly upgrade od razu na starcie (wymiana sprężyny i lufy, być może prowadnica), chodzi mi o to czy mogę spokojnie zaufac obsłudze tego sklepu, wierzac ze sprzet ktory przyjedze będzie zawieral dokladnie to o co prosilem. Dodaje od razu, ze nie jestem w stanie samodzielnie sprawdzic guna gdy przyjdzie, z prostego powodu, nigdy nie rozbierałem elektryka, a nawet gdyby, to i tak nie mam pojecia jak wyglądaja (czym się charakteryzuja) elementy w wersji stock’owej. Machinegum wydaje sie być profesjonalny, dlatego tez chciałby sie upewnic czy i w tym zakresie możecie ich polecic. Dzieki

 

 

>>>Moderator: Prosze wypowiadac sie ogólnie na temat zaufania do sklepow, sposobu sprawdzenia czy nie oszukuja itp. Jesli ktos ma zale dojeakiegos sklepu lub chce o nim poczytac zapraszam do odpowiednich tematow. W przeciwnym razie znow nastapi zjawisko znikania postów :wink: <<<

Link to post
Share on other sites

Sorki za off topic ale tez mnie zastanawia problem poruszony przez Wujka.

Czy moge zaufac takim sklepom jak machinegun, firearms, gdzie przychodze ze swoim gunem, pudlem czesci do upgrade'u, zostawiam im wsio aby powymieniali... i czy moge byc pewny ze wszystko mi wymienia jak nalezy a nie wloza jakies tansze badziewie a to co im dostarczylem zachowaja dla siebie...

Link to post
Share on other sites

wszystko zależy jak sprecyzujesz co dokładnie chcesz...np kolega Wujek chce spręzyne , lufe i np prowadnice spręzyny ale nic nie wspomina o mocniejszych zębatkach , głowicy tłoka/cylindra...sklep wymieni dokładnie to o co prosicie jesli akurat ma to na stanie ...pozostaje pytanie ile taka giwera pochodzi bez awarii ....a jeśli coś sie zepsuje to do kogo mieć pretensje ?

Link to post
Share on other sites

Zamrok, nawet nie chodzi mi o ew. uszkodzenia guna wynikające z braku mojej wiedzy (które elementy powinienem wymienić przy tuningu), chodzi mi bardziej o to, skąd będę wiedział, że w moim gunie jest faktycznie precyzyjna lufa, a nie ta którą stockowo daje producent, czy sprężyna jest 170 czy 190, i czy prowadnica jest łożyskowana czy zwykła. To mój pierwszy aeg i nie mam nawet z czym porównać osiągów. A może ktoś ma pomysł jak uzyskać pewność, że otrzymuje się to, co się zamówiło. Nie chciałbym być zmuszony do zamówienia wersji stockowej i dopiero późniejszego upgreadu.

Link to post
Share on other sites
Nie chciałbym być zmuszony do zamówienia wersji stockowej i dopiero późniejszego upgreadu.

 

Jezeli nie masz zaufania do sklepu a znasz kogos kto na tym sie zna to jest to chyba dobre rozwiazanie

a pozatym wczesniej czy pozniej bedziesz musial sie nauczyc budowy AEGa ;)

Link to post
Share on other sites

Zgadza sie, predzej czy pozniej trzeba bedzie sie nauczyc budowy aega, ale lepiej jest chyba to zrobic po wygasnieciu gwarancji.

 

Dzwoniac do firearms, dowiedzialem sie, iz jesli oni osobiscie dokonaja wymiany odpowiednich czesci to gwarancja ta nie wygasa (nie wiem jak oni chca to zrobic).

Mimo, ze kolesie wygladaja na sympatycznych i uczciwych, to jednak mam tez watpliwosci, czy jak dostarcze im drogie czesci do upgradeu i poprosze o wymiane, to oni nie wstawia mi jakichs zastepnikow a tamte co im przynioslem po prostu zatrzymaja dla siebie...

Link to post
Share on other sites

Eeeh... czyli wychodzi na to, że muszę po prostu zaufać (uf, uf :wink: ) obsłudze sklepu. A w przyszłości zacząć studiować budowę aega i liczyć na pomoc i życzliwość bardziej doświadczonych maniaków.

Tak czy inaczej dzięki za odpowiedzi, jeżeli trafi tu jeszcze ktoś kto miał pozytywne/negatywne doświadczenia w temacie uczciwości sklepów podczas upgreadu, będę wdzięczny za info. Pozdrawiam

 

Jeszcze jedno, może mi ktoś powiedzieć/wskazać topic (bo do tej pory nie udało mi się tego znaleść), co obejmuje gwarancja i czy są jakieś "niuanse" w jej zakresie, na które trzeba uważać kupując repliki poszczególnych producentów. Dzięki, jeszcze raz pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Mam wrażenie że ktoś kasuje coniektóre krytyczne posty.. POwtórzę wiec.. Mi chcieli wcisnąć foregrip G&P za normalną cenę a do tego osobno pin który jak się okazała przy zakupie w innym sklepie jest w komplecie...

Generalnie zgadzam się z tezą że

Do jednych klientów podchodzą normalnie, a do drugich tak, jak by mieli okres

Pzdr

Link to post
Share on other sites

Wujek jeśli tak bardzo boisz sie o to żeby cie jakiś sklep nie orżnął to możesz zamówić giwere stockową z częściami do upgrejdu luzem...podejrzewam że sklep by nawet tak wolał :P

Opcji tego rodzaju zakupów jest bardzo dużo wszystko zalezy od dogadania sie ze sklepem...a sklep dostosuje sie do klienta bo to raczej logiczne :)

Link to post
Share on other sites

Tak wam szczeze powiem ze w sumie nigdy sie nad tym nie zastanawiałem, ale jest w tym coś. Sam wiem jak jest w takiej dziedzinie jak komputery. Wystarczy że w sklepie (dodam ze do pewnego czasu ufalem temu sklepowi) pojawi się klient który kompetnie nie czai bazya juz jest gotowy do naciągniecia go.

 

Przykład.

 

Przychodzi koleś do sklepu komuterowego prosi o zestaw w który ma byc poprostu full wypas co sie okazuje zamiast szyny 128 bitów jest szyna 64 bity w cenie 128 zamiast pamieci ddr400 jest 333 oczywiscie w cenie drozszej. Innym razem zamiast 256 ramu w 1 kosci koles dostaje 2x128. Cóż wszędzie można kogoś przerżnąć wystarczy ze się nie zna. I tu właśnie moje zdanie w tym temacie...

 

To ludzka rzecz.. okradać..

 

Najlepiej chyba poprosic kogoś o zredagowanie meila w którym ma widać ze znam sie na rzeczy i wiem jak to sprawdzic.. Innego sposobu nie ma.

Link to post
Share on other sites

Problem stary jak instytucja serwisu i nikt tutaj ameryki nie odkryl. Ja osobiscie od jakiegos czasu naprawiam samochod (na mechanice nie znam sie zupelnie) w autoryzowanym seriwsie - place wiecej ale mam gwarancje na naprawe i swiadomosc, ze kierownikowi zmiany bardziej zalezy na dobrej opini firmy niz samopoczuciu mechanikow, ktorym udalo sie podprowadzic jakies czesci. Za soba mam etap "zaufanych fachowcow" polecanych przez znajomych i rodzine, ktorzy co do jednego okazywali sie malymi cwaniaczkami, przedkladajacymi 200 zlotych zarobionych na niewiedzy "losia" nad utrzymanie przy sobie klienta.

 

Dzwoniac do firearms, dowiedzialem sie, iz jesli oni osobiscie dokonaja wymiany odpowiednich czesci to gwarancja ta nie wygasa (nie wiem jak oni chca to zrobic).

 

Jezeli wlasciciel samodzielnie rozbierze karabin, rozmontuje gearbox, dokona samodzielnej wymiany czesci wewnetrznych i zewnetrznych to niestety straci gwarancje praktycznie na caly karabin. Rozumiem, ze klienci nie maja zaufania do serwisu ale dziala to w dwie strony - jest tez (co dla niektorych moze byc dziwne) grupa ludzi, ktorzy chca "zrobic w wala" sklep i zadaja naprawy gwarancyjnej gdy sami cos popsuja. Informacje, jakie otrzymal Val dzwoniac do nas zostaly albo zle zrozumiane albo niewlasciwie przekazane przez ktoras ze stron (ja w dalszym ciagu do konca nie wiem o co chodzi). Dlatego napisze jak to wyglada:

Karabin zakupiony w naszym sklepie posiada 12-miesieczna gwarancje. Jezeli nasz serwis wymienia jakiekolwiek czesci uzytkownik nie traci gwarancji. Jezeli dochodzi do zwiekszenia mocy karabinu udzielamy gwarancji na poprawne zlozenie poszczegolnych elementow, natomiast nie gwarantujemy w zadnym stopniu trwalosci takiego upgrade'u. Naprawiamy i przerabiamy karabiny nie zakupione w naszym sklepie ale co oczywiste nie "ocalamy" ani nie przejmujemy gwarancji udzielonej przy zakupie przez inny sklep.

 

Mimo, ze kolesie wygladaja na sympatycznych i uczciwych, to jednak mam tez watpliwosci, czy jak dostarcze im drogie czesci do upgradeu i poprosze o wymiane, to oni nie wstawia mi jakichs zastepnikow a tamte co im przynioslem po prostu zatrzymaja dla siebie...

 

Wszystko jest kwestia zaufania. Tak jak pisalem na poczatku - dla mnie wazniejsza jest opinia i fachowe podejscie do klienta niz polaszczenie sie na jego czesci czy kilka zlotych. Poza tym nie jestem zlodziejem - zaden z moich wspolpracownikow, na ile ich znam, rowniez. Zreszta dla wszyskich malo "ufliwych" mam propozycje - wpuszczamy naszego serwisanta do pustego pokoju razem z karabinem i czesciami do wymiany - wychodzi ze zrobionym karabinem, czesciami fabrycznymi i usmiechem na twarzy. Mozna siedziec pod drzwiami i pilnowac... robic zaklady, mierzyc rekordy, chlodzic piwo w gescie uznania :D

 

Co do polityki to sie nie wypowiem bo... to malo polityczne ;) Nie napisze tez ile do naszego serwisu trafia karabinow zakupionych w innych sklepach i z ktorego najwiecej.

Link to post
Share on other sites

A cennik wykonania upgrade'u wyglada tak:

upgrade - 100 zl

chcesz patrzec jak upgradujemy - 200 zl

bedziesz dawal swoje dobre rady - 300 zl

sam grzebales wczesniej w AEGu - 1 000 zl

;)

 

Cos podobnego bylo w cenniku serwisu paintballowego. Cytowalem z pamieci ;)

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...