Szoguniasty90 Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Witam wszystkich airsoftowych maniaków. Szukałem na forum tematów związanych z "emkami" ze stajni G&P ale po przelecieniu 20 stron tematów stiwerdziłem, że nawet jeśli coś dalej znajdę to i tak informacje mogą być nieaktualne. Prosiłbym o radę doświadczonych airsoftowców odnośnie upgradu mojej M4A1 (po tuningu GOLD PLUS w specshopie). Chciałbym zrobić listę części, które należy zakupić by mieć części maksymalnie zwiększające skuteczność i komfort strzelania repliki. Niekoniecznie chodzi mi o zwiększenie mocy, myślę, że 500fps to jest takie maksimum jak na warunki w, których się strzelam (głównie lasy). Chodzi mi najbardziej o jak największą celność, skupienie oraz żywotność repliki. Mam nadzieję, że znajdzie się osoba, która zada sobie chwilkę trudu i najlepiej jakby wkleiła w odpowiedzi linki do częście. Cena w moim przypadku nie gra roli. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Wystarczy wejść na sklep co robi tuning, wklejam Ci opis z asgshopu co wymieniaja Wzmocnienie repliki do ok. 500 / 520fps obejmuje wymianę następujących części: - Sprężyna M150 o niejednakowym skoku (Deep Fire) - Wzmocniony tłok z tytanowymi zębami (Deep Fire) - Zestaw wzmocnionych zębatek Triple Torque (Prometheus) - Wzmocniony, poszerzony cylinder (Systema) - Wzmocniona, poszerzona, głowica cylindra - podwójnie uszczelniona (Systema) - Wzmocniona, poszerzona, łożyskowana głowica tłoka (Systema) - Wzmocniona, poszerzona, uszczelniona dysza (Systema) Jeżeli tych części nie ma w sklepach to patrzysz na opisy np pod zębatkami do pracy z jakimi sprężynami są przeznaczone kosztuje to 850zl więc przy takiej cenie to kupowałbym nowy kompletny GB king armsa M150 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8469&name=King_Arms_-_Kompletny_Gearbox_Ver.2_M150_-_M4/M16 i w tym wypadku masz taniej i do tego zapasowy GB w razie jakiejś naprawy Do tego dochodzi lufa precyzyjna prometheus bądź km-head, co prawda niedostepne w Polsce ale można sprowadzić, ale po tym tuningu w specu to już masz jakąś preckę wstawioną więc nie jest to konieczne i przypuszczam że przy sprężynie m150 silnik m120 g&p nie da juz zbytnio rady, więc też trzeba by było się liczyć z wymianą pozdrawiam kostek Quote Link to post Share on other sites
Szoguniasty90 Posted June 25, 2011 Author Report Share Posted June 25, 2011 Dzięki za pomoc ale chciałem uniknąć kupowania gotowego GB z prostej przyczyny. Gdy ktoś kupuje nową replikę to z reguly okazuje się, że z miejsca trzeba jakieś drobne zmiany wykonywać, zmienić gumkę, komorę HU albo jeszcze coś innego. Chodziło mi o gotową konfigurację GB z różnych pożądnych częście, które bym zakupił w sklepie i odrazu by mi to na miejscu złożyli. Raz jeszcze dzięki, zastanowię się nad tą opcją i poczekam może ktoś jeszcze podzieli się swoją opinią. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Ale kupując kompletnego gearboxa dostaniesz już złożonego. Przynajmniej od chińczyka taki kumplowi przyszedł. Więc kolega wcześniej miał rację jeśli musisz tak czy siak wymieniać wszystko to taniej będzie kupić w komplecie. Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Dzięki za pomoc ale chciałem uniknąć kupowania gotowego GB z prostej przyczyny. Gdy ktoś kupuje nową replikę to z reguly okazuje się, że z miejsca trzeba jakieś drobne zmiany wykonywać, zmienić gumkę, komorę HU albo jeszcze coś innego. Chodziło mi o gotową konfigurację GB z różnych pożądnych częście, które bym zakupił w sklepie i odrazu by mi to na miejscu złożyli. Raz jeszcze dzięki, zastanowię się nad tą opcją i poczekam może ktoś jeszcze podzieli się swoją opinią. Porządny zestaw FTK (np. http://azteko.pl/advanced_search_result.php?search_in_description=0&keywords=FTK+Guarder&x=0&y=0) + downgrade sprężyny na M140 guardera + porządne złożenie. Do tego wytrzymały szkielet (do M140 wystarczy http://azteko.pl/deep-fire-gearbox-6mm-p-1532.html). Komora HU może zostać stockowa, ale gumkę trzeba założyć twardszą (np. http://azteko.pl/systema-energy-gumka-hopup-p-452.html). Przy tym zestawie musi być silnik HT (polecam P&J, rewelacyjny stosunek cena-jakość) oraz oczywiście dobra bateria (minimum 9,6V 2000mAh lub 11,1v 20C 1200mAh). Oczywiście, by uzyskać dobre skupienie + trochę dodatkowych FPS należałoby założyć preckę (prometheus, systema, budżetowo moim zdaniem najlepsze precki deep-fire). By zadbać o batkę polecam mosfet AB. No i dobry serwisant, który to wszystko uszczelni. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Szkielet G&P jest jednym z najwytrzymalszych szkieletów, więc tego na pewno nie ma sensu wymieniać Generalnie każdy doda coś od siebie, ale to nie chodzi żeby wpakować kupę kasy tylko stosunkowo mało do wytrzymałości kupienie gotowego GB czy to KA czy systemy to stosunkowo tanie rozwiązanie ( przy tym poziomie tuningu), bo wiadomo że części są dobrane odpowiednio i złożone jest to poprawnie Zawsze można kupić GB systema revolution za 2k :) pozdr Quote Link to post Share on other sites
Szoguniasty90 Posted June 25, 2011 Author Report Share Posted June 25, 2011 Szkielet G&P jest jednym z najwytrzymalszych szkieletów, więc tego na pewno nie ma sensu wymieniać Generalnie każdy doda coś od siebie, ale to nie chodzi żeby wpakować kupę kasy tylko stosunkowo mało do wytrzymałości kupienie gotowego GB czy to KA czy systemy to stosunkowo tanie rozwiązanie ( przy tym poziomie tuningu), bo wiadomo że części są dobrane odpowiednio i złożone jest to poprawnie Zawsze można kupić GB systema revolution za 2k :) pozdr Jak juz powiedziałem, cena nie gra specjalnie roli, mogę odłozyć ile będzie trzeba na wszystkie części, problem mam tylko z wyborem bo przeglądając magazyn specshopu wybór jest ogromny. kosteQ86 masz jakieś info o tym GB? Czy można już to w Polsce dostać? zb0oj wielkie dzięki, mniej więcej o taką odpowiedź mi chodziło. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 (edited) Cześć. Wpakuj tam: Bore Up - (Guarder/Systema) Tłok z metalową szczęką ( DeepFire, JBU, SHS) SP130 Guarder'a Jeśli nie ma w stocku to łożyskowaną prowadnice, Jakiś mocny silnik na magnesach neodymowych( SHS, P&J, Cyma, jak znajdziesz ro Element) Okablowanie modelarskie i jakiś MOSFET Pomijam gumkę, lufę i komorę bo to znajdziesz już na tym forum i koledzy pisali ;)) Reszta może zostać ;) No chyba że to jakaś jedna z pierwszych wersji G&P. :P Daj to ogarniętej osobie do złożenia a nie jakieś "pro" sklepowe serwisy. Złoży Ci z tego naprawdę "mocną" replikę Pzdr. Edited June 25, 2011 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
Bieniekk Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Mocny silnik ? widzę że elitę wśród silników wymieniłeś :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Znawca się odezwał . . ., silniki wymienione przez bamper12 przy takiej konfiguracji, będą spokojnie dawać sobie radę. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted June 25, 2011 Report Share Posted June 25, 2011 Chciałeś powiedzieć, że silnik SHS'a to Element UT z tym, że ma inna naklejkę i kolor. Czyli innymi słowami, mocny jak magnum. Sam od siebie dodam, że silniki systemy to syf. Zjeżdżają się zębatki silnika i bardzo łatwo taki silnik zjarać. Najbardziej awaryjne... Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Mocny silnik ? widzę że elitę wśród silników wymieniłeś :zastanawia: Można jaśniej ;/?? Znawca się odezwał . . ., silniki wymienione przez bamper12 przy takiej konfiguracji, będą spokojnie dawać sobie radę. Ja, czy poprzednik? Uwierz mi, że silnik M120 G&P już nie da sobie rady z SP130 na takim poziomie jakbym chciał, aby ta replika strzelała, ROF 10k/s mnie nie interesuje ;P Chciałeś powiedzieć, że silnik SHS'a to Element UT z tym, że ma inna naklejkę i kolor. Czyli innymi słowami, mocny jak magnum. Sam od siebie dodam, że silniki systemy to syf. Zjeżdżają się zębatki silnika i bardzo łatwo taki silnik zjarać. Najbardziej awaryjne... Tak, dzięki wiem, że to wszystko ta sama fabryka, ale wymieniłem firmy w nawiasach jak tez innych producentów, aby koledze było łatwiej szukać. Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Szoguniasty90 Posted June 26, 2011 Author Report Share Posted June 26, 2011 Wpakuj tam: SP130 Guarder'a W tej chwili jest tam M130, robi to wielką różnicę jeśli zmienię na SP130 Guardera? No chyba że to jakaś jedna z pierwszych wersji G&P. :P Ciężko powiedzieć... replika ma ponad 2 lata. Daj to ogarniętej osobie do złożenia a nie jakieś "pro" sklepowe serwisy. Złoży Ci z tego naprawdę "mocną" replikę Pzdr. Czyli mam nie wysyłać do specshopu? Nie znam żadnej prywatnej osoby znającej się na tym w takim stopniu by mogła mi to zrobić w domu. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 na forum tym jest tzw. Gildia serwisantów. poszukaj i napisz do jakiegoś, kto jest blisko ciebie Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Wpakuj tam: Bore Up - (Guarder/Systema) Tłok z metalową szczęką ( DeepFire, JBU, SHS) SP130 Guarder'a Jeśli nie ma w stocku to łożyskowaną prowadnice, Jakiś mocny silnik na magnesach neodymowych( SHS, P&J, Cyma, jak znajdziesz ro Element) Okablowanie modelarskie i jakiś MOSFET Guarder w G&P? To Ci ciekawe... A silnik to po co wymieniać w G&P? Robiłeś w ogóle kiedyś jakąś? Tak samo jak z prowadnicą. Ja, czy poprzednik? Uwierz mi, że silnik M120 G&P już nie da sobie rady z SP130 na takim poziomie jakbym chciał, aby ta replika strzelała, ROF 10k/s mnie nie interesuje ;P Taaaaaaaaa? A czym to zasilałeś? Daj to ogarniętej osobie do złożenia a nie jakieś "pro" sklepowe serwisy. Na pewno takiemu specowi jak Ty. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 (edited) Guarder w G&P? To Ci ciekawe... A silnik to po co wymieniać w G&P? Robiłeś w ogóle kiedyś jakąś? Tak samo jak z prowadnicą. Taaaaaaaaa? A czym to zasilałeś? Na pewno takiemu specowi jak Ty. No srr... nie jestem taki pro jak Ty, nigdzie nie pisałem, żeby oddał to mi :angry: , przeciwnie pisałem o takich osobach jak Ty :happy: Czytaj ze zrozumieniem, jeśli nie ma stocku łożyskowanej, to propozycja wymiany na taką... uwierz mi nic na siłę ! Co do silnika, to jak dla mnie to syf..... Na 11,1V przy SP120 daje mi ROF 16-17k/s, gdzie JG 25-26k/s To co ja kupiłem to podobno M120 High Speed :zastanawia: Może trafiłem na jakiś lewy.... Stockowy Well kręci podobnie ;) Co do tego Guarder w G&P to nie rozumiem ;/ ?? Jak wiesz coś czego ja nie wiem to się pochwal, a nie jakieś podchody.... Ma ktoś lepsze propozycje poprawiać, ja się nie obraże :hahaha: Pzdr. EDIT. Poprawiam co do silnika, bo niektórzy zbyt dosłownie to rozumieją..... Może silnik pociągnie M130, spoko ale z takim ROF'em to mało kto będzie chciał grać chyba że tylko na SEMI ;) Tak wiem 500fps i na AUTO, ale nikt tu nie mówi o strzelaniu z 15m :( Edited June 26, 2011 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 a) Radzisz i nie masz pojęcia. b) Silniki G&P są wybitnie dobre. Na 7,4 1300 25c bodajże Ge power są wstanie zasilać GB pod SP170. Coś poknociłeś składając replikę. Na lipo 11,1 1300 mah 25c FIREFOX na SP130 ROF na dobrze złożonej replice na 7mm łożyskach powinien oscylować w granicach dwudziestu kilku na sekundę. c) Chcesz radzić? Poczytaj. Ułatwię Ci trochę. Porównaj długość dyszy stockowej z G&P i z bore Guardera oraz Systemy. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 a) Radzisz i nie masz pojęcia. b) Silniki G&P są wybitnie dobre. Na 7,4 1300 25c bodajże Ge power są wstanie zasilać GB pod SP170. Coś poknociłeś składając replikę. Na lipo 11,1 1300 mah 25c FIREFOX na SP130 ROF na dobrze złożonej replice na 7mm łożyskach powinien oscylować w granicach dwudziestu kilku na sekundę. c) Chcesz radzić? Poczytaj. Ułatwię Ci trochę. Porównaj długość dyszy stockowej z G&P i z bore Guardera oraz Systemy. a) Ani trochę ! :bialaflaga: b) Chyba nie mówimy o tym samym silniku ;/ Albo mam jakiś walnięty :icon_eek2: c) Spoko, tylko dla tego powinna to złożyć ogarnięta osoba ;)) Pzdr. Wybaczcie za OT :blush: Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 b) Chyba nie mówimy o tym samym silniku ;/ Albo mam jakiś walnięty :icon_eek2: Ano mówimy o tym samym tylko na pewno Twój miał brudny komulator a GB był źle złożony. Te silniki są na prawdę dobre. Nie rozsiewaj dezinformacji. Proszę Cie, ogarnij trochę jeszcze temat, potem wróć i radź. Nie lubię strasznie w tych działach bzdur. Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Nie sądzę, aby ten silnik miał potencjał by uciągnąć SP170, w końcy to silnik high speed, a nie high torque. Używałem go jakieś 2 lata, z czego pół roku na SP130 ( zębatki ITU Guardera, 11,1 V + niskooporowe okablowanie ) i rof był bardzo mierny, zapewne głównie przez koła zębate. Pomijając ten fakt, silnik przy dłuższej wymianie ognia lubił się grzać. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Nie sądzę, aby ten silnik miał potencjał by uciągnąć SP170, w końcy to silnik high speed, a nie high torque. Używałem go jakieś 2 lata, z czego pół roku na SP130 ( zębatki ITU Guardera, 11,1 V + niskooporowe okablowanie ) i rof był bardzo mierny, zapewne głównie przez koła zębate. Pomijając ten fakt, silnik przy dłuższej wymianie ognia lubił się grzać. Uratowałeś mnie, to nie tylko ja mam jakiś dziwny :D. U kumpla na 11,1V, M130, zębach STU i silniku Systemy(nie turbo) jest też ROF na poziomie 18-19k/s (nie pamiętam jak była naładowana batka) Ten ROF nie przez zębatki.... SK8, jaki kolor "dupki" ma Twój silnik?? Pzdr. P.S. AnR, jaki kolor ma "dupka" tego Twojego silnika ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Nie sądzę, aby ten silnik miał potencjał by uciągnąć SP170, w końcy to silnik high speed, a nie high torque. Używałem go jakieś 2 lata, z czego pół roku na SP130 ( zębatki ITU Guardera, 11,1 V + niskooporowe okablowanie ) i rof był bardzo mierny, zapewne głównie przez koła zębate. Pomijając ten fakt, silnik przy dłuższej wymianie ognia lubił się grzać. Ty nie sądzisz, ja testowałem. Taka ot różnica. Dupka szara. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Moja jest czarna ;/;/ Na czarnych też testowałeś?? Jakie tam u Ciebie są magnesy ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Przyciągające. Generalnie nie widziałem silnika G&P z czarna dupką. Poldecki coś mi mówi, że to jakaś niewielka partia ich była, pośrednia czy coś. Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Silnik G&P jaki miałem - http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/91/90/22/1591902298. Teraz testuje silnik G&P z nowszej generacji ( replika - G&P Enforcer ), szybkostrzelność podobna, nie wiem jak z wydajnością na twardszych sprężynach. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.