Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich airsoftowych maniaków. Szukałem na forum tematów związanych z "emkami" ze stajni G&P ale po przelecieniu 20 stron tematów stiwerdziłem, że nawet jeśli coś dalej znajdę to i tak informacje mogą być nieaktualne.

 

Prosiłbym o radę doświadczonych airsoftowców odnośnie upgradu mojej M4A1 (po tuningu GOLD PLUS w specshopie). Chciałbym zrobić listę części, które należy zakupić by mieć części maksymalnie zwiększające skuteczność i komfort strzelania repliki. Niekoniecznie chodzi mi o zwiększenie mocy, myślę, że 500fps to jest takie maksimum jak na warunki w, których się strzelam (głównie lasy). Chodzi mi najbardziej o jak największą celność, skupienie oraz żywotność repliki.

 

Mam nadzieję, że znajdzie się osoba, która zada sobie chwilkę trudu i najlepiej jakby wkleiła w odpowiedzi linki do częście. Cena w moim przypadku nie gra roli.

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Wystarczy wejść na sklep co robi tuning, wklejam Ci opis z asgshopu co wymieniaja

 

Wzmocnienie repliki do ok. 500 / 520fps obejmuje wymianę następujących części:

 

- Sprężyna M150 o niejednakowym skoku (Deep Fire)

- Wzmocniony tłok z tytanowymi zębami (Deep Fire)

- Zestaw wzmocnionych zębatek Triple Torque (Prometheus)

- Wzmocniony, poszerzony cylinder (Systema)

- Wzmocniona, poszerzona, głowica cylindra - podwójnie uszczelniona (Systema)

- Wzmocniona, poszerzona, łożyskowana głowica tłoka (Systema)

- Wzmocniona, poszerzona, uszczelniona dysza (Systema)

 

Jeżeli tych części nie ma w sklepach to patrzysz na opisy np pod zębatkami do pracy z jakimi sprężynami są przeznaczone

 

kosztuje to 850zl więc przy takiej cenie to kupowałbym nowy kompletny GB king armsa M150 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8469&name=King_Arms_-_Kompletny_Gearbox_Ver.2_M150_-_M4/M16

 

i w tym wypadku masz taniej i do tego zapasowy GB w razie jakiejś naprawy

 

Do tego dochodzi lufa precyzyjna prometheus bądź km-head, co prawda niedostepne w Polsce ale można sprowadzić, ale po tym tuningu w specu to już masz jakąś preckę wstawioną więc nie jest to konieczne

 

i przypuszczam że przy sprężynie m150 silnik m120 g&p nie da juz zbytnio rady, więc też trzeba by było się liczyć z wymianą

 

pozdrawiam

kostek

Link to post
Share on other sites

Dzięki za pomoc ale chciałem uniknąć kupowania gotowego GB z prostej przyczyny. Gdy ktoś kupuje nową replikę to z reguly okazuje się, że z miejsca trzeba jakieś drobne zmiany wykonywać, zmienić gumkę, komorę HU albo jeszcze coś innego. Chodziło mi o gotową konfigurację GB z różnych pożądnych częście, które bym zakupił w sklepie i odrazu by mi to na miejscu złożyli.

 

Raz jeszcze dzięki, zastanowię się nad tą opcją i poczekam może ktoś jeszcze podzieli się swoją opinią.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za pomoc ale chciałem uniknąć kupowania gotowego GB z prostej przyczyny. Gdy ktoś kupuje nową replikę to z reguly okazuje się, że z miejsca trzeba jakieś drobne zmiany wykonywać, zmienić gumkę, komorę HU albo jeszcze coś innego. Chodziło mi o gotową konfigurację GB z różnych pożądnych częście, które bym zakupił w sklepie i odrazu by mi to na miejscu złożyli.

 

Raz jeszcze dzięki, zastanowię się nad tą opcją i poczekam może ktoś jeszcze podzieli się swoją opinią.

 

Porządny zestaw FTK (np. http://azteko.pl/advanced_search_result.php?search_in_description=0&keywords=FTK+Guarder&x=0&y=0) + downgrade sprężyny na M140 guardera + porządne złożenie. Do tego wytrzymały szkielet (do M140 wystarczy http://azteko.pl/deep-fire-gearbox-6mm-p-1532.html). Komora HU może zostać stockowa, ale gumkę trzeba założyć twardszą (np. http://azteko.pl/systema-energy-gumka-hopup-p-452.html). Przy tym zestawie musi być silnik HT (polecam P&J, rewelacyjny stosunek cena-jakość) oraz oczywiście dobra bateria (minimum 9,6V 2000mAh lub 11,1v 20C 1200mAh). Oczywiście, by uzyskać dobre skupienie + trochę dodatkowych FPS należałoby założyć preckę (prometheus, systema, budżetowo moim zdaniem najlepsze precki deep-fire). By zadbać o batkę polecam mosfet AB. No i dobry serwisant, który to wszystko uszczelni.

Link to post
Share on other sites

Szkielet G&P jest jednym z najwytrzymalszych szkieletów, więc tego na pewno nie ma sensu wymieniać

 

Generalnie każdy doda coś od siebie, ale to nie chodzi żeby wpakować kupę kasy tylko stosunkowo mało do wytrzymałości

 

kupienie gotowego GB czy to KA czy systemy to stosunkowo tanie rozwiązanie ( przy tym poziomie tuningu), bo wiadomo że części są dobrane odpowiednio i złożone jest to poprawnie

 

Zawsze można kupić GB systema revolution za 2k :)

 

pozdr

Link to post
Share on other sites

Szkielet G&P jest jednym z najwytrzymalszych szkieletów, więc tego na pewno nie ma sensu wymieniać

 

Generalnie każdy doda coś od siebie, ale to nie chodzi żeby wpakować kupę kasy tylko stosunkowo mało do wytrzymałości

 

kupienie gotowego GB czy to KA czy systemy to stosunkowo tanie rozwiązanie ( przy tym poziomie tuningu), bo wiadomo że części są dobrane odpowiednio i złożone jest to poprawnie

 

Zawsze można kupić GB systema revolution za 2k :)

 

pozdr

 

Jak juz powiedziałem, cena nie gra specjalnie roli, mogę odłozyć ile będzie trzeba na wszystkie części, problem mam tylko z wyborem bo przeglądając magazyn specshopu wybór jest ogromny.

kosteQ86 masz jakieś info o tym GB? Czy można już to w Polsce dostać?

 

zb0oj wielkie dzięki, mniej więcej o taką odpowiedź mi chodziło.

Link to post
Share on other sites

Cześć.

 

Wpakuj tam:

 

Bore Up - (Guarder/Systema)

Tłok z metalową szczęką ( DeepFire, JBU, SHS)

SP130 Guarder'a

Jeśli nie ma w stocku to łożyskowaną prowadnice,

Jakiś mocny silnik na magnesach neodymowych( SHS, P&J, Cyma, jak znajdziesz ro Element)

Okablowanie modelarskie i jakiś MOSFET

 

Pomijam gumkę, lufę i komorę bo to znajdziesz już na tym forum i koledzy pisali ;))

 

Reszta może zostać ;)

 

No chyba że to jakaś jedna z pierwszych wersji G&P. :P

 

Daj to ogarniętej osobie do złożenia a nie jakieś "pro" sklepowe serwisy.

Złoży Ci z tego naprawdę "mocną" replikę

Pzdr.

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites

Chciałeś powiedzieć, że silnik SHS'a to Element UT z tym, że ma inna naklejkę i kolor. Czyli innymi słowami, mocny jak magnum. Sam od siebie dodam, że silniki systemy to syf. Zjeżdżają się zębatki silnika i bardzo łatwo taki silnik zjarać. Najbardziej awaryjne...

Link to post
Share on other sites

Mocny silnik ? widzę że elitę wśród silników wymieniłeś :zastanawia:

 

Można jaśniej ;/??

 

 

 

Znawca się odezwał . . ., silniki wymienione przez bamper12 przy takiej konfiguracji, będą spokojnie dawać sobie radę.

 

Ja, czy poprzednik? Uwierz mi, że silnik M120 G&P już nie da sobie rady z SP130 na takim poziomie jakbym chciał, aby ta replika strzelała, ROF 10k/s mnie nie interesuje ;P

 

Chciałeś powiedzieć, że silnik SHS'a to Element UT z tym, że ma inna naklejkę i kolor. Czyli innymi słowami, mocny jak magnum. Sam od siebie dodam, że silniki systemy to syf. Zjeżdżają się zębatki silnika i bardzo łatwo taki silnik zjarać. Najbardziej awaryjne...

 

Tak, dzięki wiem, że to wszystko ta sama fabryka, ale wymieniłem firmy w nawiasach jak tez innych producentów, aby koledze było łatwiej szukać.

 

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Wpakuj tam:

SP130 Guarder'a

 

W tej chwili jest tam M130, robi to wielką różnicę jeśli zmienię na SP130 Guardera?

 

 

No chyba że to jakaś jedna z pierwszych wersji G&P. :P

 

Ciężko powiedzieć... replika ma ponad 2 lata.

 

Daj to ogarniętej osobie do złożenia a nie jakieś "pro" sklepowe serwisy.

Złoży Ci z tego naprawdę "mocną" replikę

Pzdr.

 

Czyli mam nie wysyłać do specshopu? Nie znam żadnej prywatnej osoby znającej się na tym w takim stopniu by mogła mi to zrobić w domu.

Link to post
Share on other sites

Wpakuj tam:

 

Bore Up - (Guarder/Systema)

Tłok z metalową szczęką ( DeepFire, JBU, SHS)

SP130 Guarder'a

Jeśli nie ma w stocku to łożyskowaną prowadnice,

Jakiś mocny silnik na magnesach neodymowych( SHS, P&J, Cyma, jak znajdziesz ro Element)

Okablowanie modelarskie i jakiś MOSFET

 

 

 

Guarder w G&P? To Ci ciekawe... A silnik to po co wymieniać w G&P? Robiłeś w ogóle kiedyś jakąś? Tak samo jak z prowadnicą.

 

Ja, czy poprzednik? Uwierz mi, że silnik M120 G&P już nie da sobie rady z SP130 na takim poziomie jakbym chciał, aby ta replika strzelała, ROF 10k/s mnie nie interesuje ;P

 

Taaaaaaaaa? A czym to zasilałeś?

 

Daj to ogarniętej osobie do złożenia a nie jakieś "pro" sklepowe serwisy.

 

Na pewno takiemu specowi jak Ty.

Link to post
Share on other sites

Guarder w G&P? To Ci ciekawe... A silnik to po co wymieniać w G&P? Robiłeś w ogóle kiedyś jakąś? Tak samo jak z prowadnicą.

 

 

 

Taaaaaaaaa? A czym to zasilałeś?

 

 

 

Na pewno takiemu specowi jak Ty.

 

 

No srr... nie jestem taki pro jak Ty, nigdzie nie pisałem, żeby oddał to mi :angry: , przeciwnie pisałem o takich osobach jak Ty :happy:

 

Czytaj ze zrozumieniem, jeśli nie ma stocku łożyskowanej, to propozycja wymiany na taką... uwierz mi nic na siłę !

 

Co do silnika, to jak dla mnie to syf..... Na 11,1V przy SP120 daje mi ROF 16-17k/s, gdzie JG 25-26k/s To co ja kupiłem to podobno M120 High Speed :zastanawia: Może trafiłem na jakiś lewy.... Stockowy Well kręci podobnie ;)

 

 

Co do tego Guarder w G&P to nie rozumiem ;/ ?? Jak wiesz coś czego ja nie wiem to się pochwal, a nie jakieś podchody....

 

 

Ma ktoś lepsze propozycje poprawiać, ja się nie obraże :hahaha:

 

Pzdr.

 

 

EDIT.

 

Poprawiam co do silnika, bo niektórzy zbyt dosłownie to rozumieją.....

Może silnik pociągnie M130, spoko ale z takim ROF'em to mało kto będzie chciał grać chyba że tylko na SEMI ;) Tak wiem 500fps i na AUTO, ale nikt tu nie mówi o strzelaniu z 15m :(

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites

a) Radzisz i nie masz pojęcia.

b) Silniki G&P są wybitnie dobre. Na 7,4 1300 25c bodajże Ge power są wstanie zasilać GB pod SP170. Coś poknociłeś składając replikę. Na lipo 11,1 1300 mah 25c FIREFOX na SP130 ROF na dobrze złożonej replice na 7mm łożyskach powinien oscylować w granicach dwudziestu kilku na sekundę.

c) Chcesz radzić? Poczytaj. Ułatwię Ci trochę. Porównaj długość dyszy stockowej z G&P i z bore Guardera oraz Systemy.

Link to post
Share on other sites

a) Radzisz i nie masz pojęcia.

b) Silniki G&P są wybitnie dobre. Na 7,4 1300 25c bodajże Ge power są wstanie zasilać GB pod SP170. Coś poknociłeś składając replikę. Na lipo 11,1 1300 mah 25c FIREFOX na SP130 ROF na dobrze złożonej replice na 7mm łożyskach powinien oscylować w granicach dwudziestu kilku na sekundę.

c) Chcesz radzić? Poczytaj. Ułatwię Ci trochę. Porównaj długość dyszy stockowej z G&P i z bore Guardera oraz Systemy.

 

a) Ani trochę ! :bialaflaga:

b) Chyba nie mówimy o tym samym silniku ;/ Albo mam jakiś walnięty :icon_eek2:

c) Spoko, tylko dla tego powinna to złożyć ogarnięta osoba ;))

 

Pzdr.

 

 

Wybaczcie za OT :blush:

Link to post
Share on other sites

b) Chyba nie mówimy o tym samym silniku ;/ Albo mam jakiś walnięty :icon_eek2:

 

Ano mówimy o tym samym tylko na pewno Twój miał brudny komulator a GB był źle złożony. Te silniki są na prawdę dobre. Nie rozsiewaj dezinformacji. Proszę Cie, ogarnij trochę jeszcze temat, potem wróć i radź. Nie lubię strasznie w tych działach bzdur.

Link to post
Share on other sites

Nie sądzę, aby ten silnik miał potencjał by uciągnąć SP170, w końcy to silnik high speed, a nie high torque. Używałem go jakieś 2 lata, z czego pół roku na SP130 ( zębatki ITU Guardera, 11,1 V + niskooporowe okablowanie ) i rof był bardzo mierny, zapewne głównie przez koła zębate. Pomijając ten fakt, silnik przy dłuższej wymianie ognia lubił się grzać.

Link to post
Share on other sites

Nie sądzę, aby ten silnik miał potencjał by uciągnąć SP170, w końcy to silnik high speed, a nie high torque. Używałem go jakieś 2 lata, z czego pół roku na SP130 ( zębatki ITU Guardera, 11,1 V + niskooporowe okablowanie ) i rof był bardzo mierny, zapewne głównie przez koła zębate. Pomijając ten fakt, silnik przy dłuższej wymianie ognia lubił się grzać.

 

 

Uratowałeś mnie, to nie tylko ja mam jakiś dziwny :D. U kumpla na 11,1V, M130, zębach STU i silniku Systemy(nie turbo) jest też ROF na poziomie 18-19k/s (nie pamiętam jak była naładowana batka) Ten ROF nie przez zębatki....

 

SK8, jaki kolor "dupki" ma Twój silnik??

 

Pzdr.

 

 

P.S. AnR, jaki kolor ma "dupka" tego Twojego silnika ?

Link to post
Share on other sites

Nie sądzę, aby ten silnik miał potencjał by uciągnąć SP170, w końcy to silnik high speed, a nie high torque. Używałem go jakieś 2 lata, z czego pół roku na SP130 ( zębatki ITU Guardera, 11,1 V + niskooporowe okablowanie ) i rof był bardzo mierny, zapewne głównie przez koła zębate. Pomijając ten fakt, silnik przy dłuższej wymianie ognia lubił się grzać.

 

Ty nie sądzisz, ja testowałem. Taka ot różnica.

Dupka szara.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...