Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rozbierałem już kilka replik ale takiego problemu nie miałem nigdy o.O

Staram się i i nic. No to patrze na pdf'y producentów...

http://www.actionsportgames.com/files/asg/products/exploded-drawings/17242_Exploded.pdf

http://www.aresairsoft.com/for%20web%20only/tech_pdf/manual/Ares_MSR-001_002_003_Manual.pdf

Robię tak jak każą a ten smieszny podłużny przycisk ani drgnie... Robiłem już chyba wszystko nawet tak debilnie jak z wyciągniętym magiem i złożona kolbą, nie wiem czy to ja taki jestem głupi czy co.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Moze temat troche stary, IvanAssassin, pewnie juz sobie poradziles. Ale rozebranie AW 338 jest zadziwiajaco proste. Slynie on z wygodnej i szybkiej wymiany loza i kolby. Ciezko uwiezyc jak wydzimy ile w korpusie jest srub. Ale prawda jest taka: te sruby nic nie trzymaja - jedynie lacza jedna polowe korpusu z druga. Jesli interesuje cie wymiana czesci wewnetrznych (precka, itp) odwroc replike tak zebys widzial ja od dolu. Zobaczysz trzy sruby (typ imbus).

Czyli: CH-M6X16, CH-M6x12, CH-M6X25.

http://www.actionsportgames.com/files/asg/products/exploded-drawings/17242_Exploded.pdf

Wykrec je a nastepnie wyciagnij (najlatwiej trzymajac za RIS) calosc. Bedziesz mial w rece wszystko oprocz korpusu. Czesc oczywiscie nie wypadnie tak po prostu. Konieczne jest rozsadne szarpniecie (tak aby nic nie uszkodzic).

Moze komus ta informacja sie przyda :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dobra a więc:

Na filmiku mamy replikę prosto od ARESA, ja mam wersję robioną przez ARESA ale dla ASG. W sumie wszystkie pod zespoły wyglądają identycznie - zauważalne różnice to tylko budowa zewnętrzna czyli min. lufa bez frezowania i urządzenia wylotowego.

Faktycznie moje części wyglądają jak te od VSR, jednak porównywałem na podstawie zdjęć z neta, bo z oryginałem od TM nigdy nie miałem nic wspólnego. Niedługo szykuję się do całkowitej rozbiórki (będę mierzył wszystko pod przeróbkę na SV98) więc zrobię zdjęcia.

Jeśli chodzi o osiągi, to miałem okazje już nasmarować wszystko ( z pudelka było posmarowane, ale czymś dziwnym - ja dałem smar do mechanizmów precyzyjnych czy jakoś tak) i wsadziłem sprężynę m140 i dalo to jakieś 500fps (na oko, nie mierzyłem). Strzela się naprawdę dobrze, HU jak na razie nie nawala, podkręca prawidłowo i trzyma nastawę. Generalnie podtrzymuje stwierdzenie, że to dobra baza (wykonanie zewnętrzne) pod replikę AW, no chyba, że kogoś odstrasza VSR.

Tez jestem zainteresowany ta repliką, czy mozna na stocku wpakowac m140 bez obaw o reszte mechanizmu? pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Czy udało się komuś ustalić jak to jest w końcu z kompatybilnością części wewnętrznych ze standardem VSR?

Na Redwolfie piszą :"ARES AW338 is VSR system compatible, able to use VSR type hop up which is a great news", co sugeruje że części są wzajemnie wymienne. Z kolei PDI robi dedykowane cylindry:http://www.x-fire.org/ares/aw338/e.raven_full.html twierdząc, że jednak te z VSR nie pasują... Nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, poza enigmatycznymi stwierdzeniami, że to Ares i może być różnie....

Interesuje mnie wymiana komory na PDI z uwagi na standardową lufę AEG i gumkę HU. Kwestia tego, czy nie wpakuję kasy w błoto, jeśli okaże się że jednak nie pasuje :icon_confused3:

Link to post
Share on other sites

Znalazłem jeszcze to: http://airsoft-guns-blog.pyramydair.com/2012/06/ares-accuracy-international-aw338.html

od 1:23 - niby twierdzą że wszystkie komponenty z vsr pasują, ale mówią tylko o tłoku, sprężynie i prowadnicy (i jakiś bełkot nie identyfikowalny dla mnie :icon_neutral: ). W mojej siedzi już konwersja Mancraft-a, więc co do tych części akurat nie jestem zainteresowany :icon_razz:

Jak ją przytargam do domu i rozkręcę, spróbuję pomierzyć - tylko co konkretnie? Średnicę komory HU, dokładne kształty zwymiarowane? Na co zwrócić uwagę?

Link to post
Share on other sites

średnice zew i wew cylindra, długość cylindra, dokładnie kształt trzpienia do którego się przykręca rączkę zamka, poka foty spustu (obudowy), podaj wymiary, rozstaw śrubek. Komora niech se będzie jaka chce, grunt co do niej pasuje bo w komorach VSR uszczelnienie następuje i tak dopiero na gumce HU a nie na osobnym oringu czy coś więc komora ma niewiele do szczelności.

Link to post
Share on other sites

Nie mam już karabinu od 2 miesięcy, poszedł na kasę, żeby dokończyć mojego mosina (co i tak stoi w miejscu:F). Miałem dużo PW ale nic nie poradzę bo nie rozbierałem przed sprzedażą. Choć widzę, żę wy debatujecie o wersji ściśle tylko ARESA, ja miałem tańszą wykonaną przez ARESA ale dla ASG. Co prawda jakością biła łeb na szyję wella (jak za 800zł to plastik i aluminium super spasowane i o mega fakturze). Za to nie wiem czy "środki" między ASG a ARESem będą 100% kompatybilne. Mój karabin i tak był głownie do nakręcenia filmu, bo sam siedzę w klimatach ZSRR.

Edited by IvanAssassin
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Czyli teoretycznie HU pdi do VSR będzie pasować. Nic, wybiorę się w najbliższych dniach do speca, pogadać z nimi. Nie chcę sprowadzać z azji, a żłobienia sobie zrobię na lufie, więc nie przeszkadza mi to. Tylko brak monopoda. Więc się zastanowię jeszcze.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Czyli teoretycznie HU pdi do VSR będzie pasować. Nic, wybiorę się w najbliższych dniach do speca, pogadać z nimi. Nie chcę sprowadzać z azji, a żłobienia sobie zrobię na lufie, więc nie przeszkadza mi to. Tylko brak monopoda. Więc się zastanowię jeszcze.

 

jeśli lufa jest cienkościenną "rurą" to sobie nie zrobisz. Chyba, że ma grube ścianki jak w M24 na przykład to się uda.

Niestety lufa to rura ok 1,5mm srednicy, więc nie przetoczysz jej na inny kształt, ani żłobień nie dorobisz.

Link to post
Share on other sites

Witam po przerwie :icon_razz2:

 

Zgodnie z sugestią IvanAssassin dalszy ciąg moich wywodów w prawidłowym temacie (AW 338 ARES):

http://forum.wmasg.p...197-ares-aw338/

 

Zainteresowanych wnętrznościami repliki zapraszam :icon_lol:

 

Witam

 

Poniżej kilka fotek wnętrzności i moje koślawe zwymiarowane rysunki :icon_lol:

Nie rozkręcałem zespołu cylindra bo nie czuję się na siłach prawdę mówiąc :icon_cry:

Zespół rączki przeładowania jest mocowany na kołkach (w vsr chyba jest na centralnej śrubie od tyłu?), nie chciałem ich wybijać...

Regulacja hu odbywa się przez wkręcanie śruby baryłkowej umiejscowionej w lufie zewnętrznej, więc koncepcja zakupu komory PDI do VSR raczej odpada (tam chyba inaczej roziązano kwestię regulacji), zespół spustu też ma jakieś dziwaczne mocowanie (te do VSR są na 2 śruby).

Kulki z magazynka podawane są plastikowym zakrzywionym na końcu kanałem o długości 130 mm (wylot opiera się o dolną część lufy zewnętrznej i podaje kulki do komory hu od dołu)

Z vsr kompatybilne będą na pewno lufa wewnętrzna (długość 500 mm) i gumka hu, sprężyna i prawdopodobnie tłok - długość 105 mm średnica 22 mm - (nie mam z czym porównać)... I to by było na tyle...

 

No i fotki:

dscf3438j.jpg

dscf3437z.jpg

dscf3436x.jpg

dscf3435d.jpg

dscf3434x.jpg

dscf3430t.jpg

dscf3428zf.jpg

dscf3427g.jpg

dscf3425ma.jpg

dscf3420z.jpg

dscf3419s.jpg

 

Generalnie replika jest ładnie spasowana, jakość użytych materiałów również na wysokim poziomie, nic nie trzeszczy, przed założeniem konwersji Mancrafta kultura pracy na wysokim poziomie (nic nie trze o siebie wewnątrz, naciąganie sprężyny płynne i bez oporów, praca spustu przewidywalna). Ladnie wyfrezowany zespół zamka (alu), lufa zewnętrzna ze żłobieniami i tłumik płomienia. Generalnie bardzo pozytywne wrażenia wzrokowe :icon_razz:, co do działania to nie miałem jeszcze okazji sprawdzić ...

 

Pozdrawiam

 

LiZzArD

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam

 

Czyli jak zamontuje ta lufę http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_161_308&products_id=11013&name=PDI_-_Lufa_Precyzyjna_RAVEN_-_6.01_mm_-_500_mm_-_ARES_WA2000,_VSR to będzie smigac?? I czy cylinder i zespół spustowy wytrzyma sprezyne powiedzmy M150 ?Przynajmniej jakis czas dopóki nie dorobie zestawu cylindra i spustu. Interesuje mnie ta replika a nie chciałbym wpakować kasy w błoto.Z góry dzięki za odpowiedz.Pozdr

Link to post
Share on other sites

to dupa! a te lufy firmy Falcon na SS to dobrej jakosci czy tez lepiej dac sobie spokoj? Bo rozumiem ze z komora od PDI nikt nie probowal czy da sie jakos ja wstawic?? zalezy mi na tym karabinie bo magazynek jest tam gdzie powinien byc , ale jak nic sie nie da z tym zrobic to trudno wezme warriora.pozdr

Link to post
Share on other sites

Zgodność z VSR masz w moim poście powyżej :hahaha:

 

Generalnie - dobry wybór dla konwersji Mancraft-a, bo ładnie wygląda. Tuning na częściach do VSR raczej dla cierpliwych majsterkowiczów (wszystko się da dopasować do wszystkiego, z tym, że czasem wiąże się to ze zbudowaniem czegoś od podstaw :icon_lol: )

Większość istotnych części dedykowanych do VSR nie pasuje ...

Link to post
Share on other sites

Zgodność z VSR masz w moim poście powyżej :hahaha:

 

Generalnie - dobry wybór dla konwersji Mancraft-a, bo ładnie wygląda. Tuning na częściach do VSR raczej dla cierpliwych majsterkowiczów (wszystko się da dopasować do wszystkiego, z tym, że czasem wiąże się to ze zbudowaniem czegoś od podstaw :icon_lol: )

Większość istotnych części dedykowanych do VSR nie pasuje ...

 

Czyli jeśli ktoś nie chce konwersji Mancraft'a zakup repliki jest bez sensu, skoro nie można go z tuningować tak aby mieć zadowalające efekty... Osobiście chętnie sprzedałbym swojego wella gazowego aby zakupić tego sprężyniaka, ale konwersja oszpeciłaby mi replikę a że jestem rekonstruktorem zależy mi na realiźmie...

Edited by bubolec_911
Link to post
Share on other sites

To jest ares :icon_neutral2: a z nimi roznie bywa. Maja tendencje do wprowadzania wlasnych rozwiazan i ponownego odkrywania ameryki. sama replika z zewnatrz prezentuje sie rewelacyjnie, ale niestety tuning na sprawdzonych i dostepnych ogolnie czesciach jest praktycznie niemozliwy. Chociaz pdi wypuscilo ostatnio dedykowane cylindry... moze zespol spustu wzmocniony tez zrobia :icon_mrgreen:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...