sidor95 Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Witam !!! Zakupiłem ostatnio Bore Up Guardera do AK . I Chce go zamontowac, wiem ze wymaga to przerobienia głowicy cylindra , lecz nie wiem jak sie od tego zabrac, znaczy co zrobic. Podsumowując co muszę zrobić prosze o zdjęcia i opis. Z gory dzieki . Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Zamiast czekać na gotowe skorzystaj z opcji szukaj. Quote Link to post Share on other sites
sidor95 Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Szukałem , lecz wiele nie znalazłem , a nie bardzo chce cos popsuć Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 (edited) Ja kupiłeś BU do AK to nic nie musisz przerabiać ! Jeśli coś nie pasuje to znaczy ,że dostałeś nie ten zestaw. Pozdrawiam. Ps. Jedynie głowice cylindra w replikach ICS ,mają delikatnie w innym miejscu otwory. Edited August 6, 2011 by white_pl Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 (edited) Ja kupiłeś BU do AK to nic nie musisz przerabiać ! Jeśli coś nie pasuje to znaczy ,że dostałeś nie ten zestaw. Pozdrawiam. Ps. Jedynie głowice cylindra w replikach ICS ,mają delikatnie w innym miejscu otwory. Mylisz się... Np w VFC trzeba szlifować tego wystającego "cycka" która ma "stabilizować" głowicę. Inaczej nie będziesz w stanie zamknąć gearbox'a. Widocznie nie we wszystkich gearbox'ach jest na to miejsce... Czerwonym zaznaczone miejsce które trzeba spiłować: http://imageshack.us/f/847/dupaw.jpg/ Edited August 6, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
sidor95 Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 (edited) Mam to wyrównać tak ? dokładnie to ? : http://imageshack.us/f/812/boreup.jpg/ Edited August 6, 2011 by sidor95 Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Dokładnie tak, taki wystający dzyndzel. Quote Link to post Share on other sites
sidor95 Posted August 7, 2011 Author Report Share Posted August 7, 2011 Ok , dzięki I jescze mam kilka pytan , a nie chcem zakładać nowego tematu. Posiadam ak cm.048 zakupiłem ostatnio zebatki STU CA , tłok Big Dragon POM - wszystkie zeby metalowe i Bore Up Guardera. Niczego jescze nie montowałem , chcem dokupić jescze springa . Jezeli kupilbym tego Guardera Sp130 musailbym usuwać łożyskowanie w prowadnicy ? czy na 140 nie byloby tego problemu ? I jak to sprawdzić czy trzeba usuwać czy nie . Na koniec zapytam czy tez zebatki STU CA w konfiguracji z opisanym wyzej tłokiem wytrzymaja li-po 11,1V na Sp 130 badz Sp 140 ? Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 (edited) Nawet nie wiedziałem o tym piłowani - co replika to coś innego. Pytanie tylko czy autor ma replikę VFC ? Nie. A w cymkach nic nie trzeba piłować. Przy 130 nie musisz usuwać łozyskowania ,dopiero od SP140, z tym ,że nie z prowadnicy ,a z głowicy - prościej. Jak sprawdzić ? b. prosto. nakładasz sprężynę na prowadnicę , stawiasz pionowo i nakładasz na to tłok - jak się schowa cała sprężyna w tłoku - jest ok. Zębatki spokojnie wytrzymają, do pierwszej zacinki... Taka mała moja dygresja - co to ostatnio za moda jest na te tłoki z metalowymi zebami ? Na co to ? Ja rozumiem jak masz rofa 25rps. Ale do 130 na STU ?!? Jak bedziesz miał zacinkę to coś puści. Pytanie czy lepiej ,żeby był to plastikowy tłok za 60zł Czy zębatki za 160 ? Pozdrawiam. Edited August 7, 2011 by white_pl Quote Link to post Share on other sites
sidor95 Posted August 7, 2011 Author Report Share Posted August 7, 2011 (edited) 1. teraz na 9,6 V z mosfetem i kabelkami niskooporowymi na 120 mam nie wiem ze 15-17 rps , a przestawiam sie na li-po 11,1V bo chce wyższy rof , lecz wiadomo na stock bedzie on zbyt duzy. Dlatego zebatki o tym przełożeniu , w celu zmniejszenia lekko rofu , a na tym rofie z zebow plastikowych zostana tylko wióry . 2. Czytałem w innym temacie ze w cymach tez trzeba piłować , to jak jest w koncu ? 3. Kwestia zebatek. Jezeli te sa złe , to w jakim zestawieniu bede mogl na spokojnie uzywac Sp130 na 11,1 ? 4. Teraz o łożyskowaniu , kolega na forum Snipernr1, pisal ze problem bywa wlasnie na SP 130 , a na 140 raczej nie , wiec bede musial sam sprawdzic. Edited August 7, 2011 by sidor95 Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Problemy z łożyskowaniem są na SP130. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Ad. 4 Ja Sp140 już nie upchnałem z podwójnym łozyskowaniem, Wychodziła jakaś dziwna seria SP130 - ,że miały jakieś półtora zwoju więcej , i wtedy może być problem. Normlana SP130 ,ze szlifowanymi końcami, wchodzi. Ad. 1 Czy na tym rofie zostaną wióry ? No nie wiem. Warto najpierw sprawdzić jaki bedzie. Ad. 2 Może i trzeba, zobaczysz jak będziesz składał. Ad. 3 Do Sp130 to minimum tak TU, masz STU więc spokojnie. Możesz też włożyć HS - pytanie tylko ile tak batka pociągnie ;] Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Nie wiem co wy macie z tym łożyskowaniem. Ja u siebie w AK mam SP 160 Guardera na 2jnym łożyskowaniu (na prowadnicy i głowicy tłoka) i nie ma problemów. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Temat z problemem był już poruszany i tak do końca nie wiem co jest powodem. Zakładam ze może wyszła seria sprężyn z minimalnie grubszego drutu ale nie potwierdzę na 100%. Jak używałem 130 zakupionej 2 lata temu to nie miałem tego problemu ale zakupiona do roku wstecz i to czy w polskich sklepach czy ściągana z zagranicznych problem lubi występować a długość całkowita oraz ilość zwoji zgadza sie w obu przypadkach. U mnie w jednej replice jest 140 i działa na podwójnym a do drugiej założyłem 130 (ściągana zza bramki jakies 3 miechy temu) i usuwałem 1 łożysko. W obu replikach tlok SHS 14 metal zębami w GB V3. Montowałem 130 chyba we 3-ch replikach wszystkie V3 przy różnych tłokach i problem się pojawiał nawet w GB z CA w SL9. A wsadziłem 140 do tej SL i bangla na 2 łożyskach. Dlatego przed montażem lepiej sprawdzić . Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Heh. A ja miałem sprężyny z tego samego zamówienia - więc data produkcji powinna być ta sama :) I na 130 mogłem dać podwójne, na 140 nie sprawdziłem i straciłem tak tłok. Wniosek z tego taki ,że najlepiej to sprawdzać na każdej sprężynie , każdego producenta. :) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Mam problem z Bore-up do AK prowadnica dyszy jest dużo krótsza od tej w stockowej głowicy czy jest to duży problem??Ta głowica V.3 Guardera ma dokłądnie takie same wymiary jak głiwica V.2 tego samego producenta,ale różni się tylko tą wypustką która i tak trzeba spiłować. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 panowie, ja mam inny problem z tym cudem technologii a mianowicie nie mogę w żaden sposób zrobis strzykawki na tłoku. Próbowałem zmieniać oringi itp ale uzyskałem tylko lekką szczelność. Jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 @ ryba - w kałachu prowadnica glowicy V.3 ma 18mm. Dłuższe sa stos. tylko w G36. @ zaki123 - proste daj jeszcze szersza uszczelke. Masz Bu ? Guardera ? czy innego producenta ? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 white, jeśli pisze że ten wynalazek, to chodziło mi o właśnie bu guardera. Jedyny jaki sie porządnie uszczelnił to był 19x3 ale chodzi on ciężko do tyłu i robi strzykawe w obie strony a fps jest niższy o jakies 20-30 Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Cóż spróbuę zamontować tą głowicę V.2 Guardera powinno się udać bo nowa którą kupiłem V.3 jest taka sama ma tylko tą wypustkę którą i tak trzeba spiłować. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 white, jeśli pisze że ten wynalazek, to chodziło mi o właśnie bu guardera. Jedyny jaki sie porządnie uszczelnił to był 19x3 ale chodzi on ciężko do tyłu i robi strzykawe w obie strony a fps jest niższy o jakies 20-30 Zaki123 20x2,5 rozwiąże twój problem w BU . Ryba zamontuj cały zestaw BU i sprawdź jak masz chrono nie powinieneś mieć przedmuchów. Np. w CM 039C wyszło mi 500 fps na 130 Guardera i na 1 łożysku. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 (edited) sniper, oto chodzi, że mam właśnie taki wstawiony i jakoś lekko przyszczelnia się przy połowie dł. cylindra ale full strzykawy nie ma :icon_cry: z sp140 i bu na cm.036 mam cos koło 480fps Edited August 19, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 @snip - Nie wsadzi 20x2,5 do guardera - zrobi się tak jak pisze - bedzie się blokować w 2 strony. Jak kupisz gdzieś oring 19,5x2.5 to MOŻE będzie działać . Ideałem byłoby tu 19,5x2,62 . Jedynym pewnym wyjsciem to kupno oryginalnego guarderowskiego oringu. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 (edited) Panowie róbcie jak uważacie ja montuje 20x2,5 do BU a do stockowych (rozmiar standard) głowic 19x2,5 i nie mam z tym problemów. Zaki zachodzi jeszcze opcja ze masz wadliwa głowice tłoka tzn. źle odlany kołnierz w którym pracuje oring i jak naciskasz zrobić Ci się na chwile strzykawka ale naciskając dłużej zaczyna uciekać i tłok wchodzi głębiej i po strzykawce.Obejrzyj dobrze głowicę tłoka. A i przypominam o kropelce na śrubkę głowicy cylindra. Edited August 19, 2011 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 faktycznie chyba to może być problemem, bo ta część między tłokiem a rowkiem oringu nie wygląda zbyt ciekawie. Nie mam fotek tego a rozkładać kałasza dla zrobienia kilki zdjęć się nie chce. Jaka głowica bu polecasz? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.