gewer12 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Witam, zabrałem się do rozmontowywwania gearboxa. Wszystko się udało ładnie go złożyłem i chciałem sprawdzić czy działa. Kiedy już włożyłem silnik do chwytu pistoletowego nakręciłem na chwyt zamknięcie (strasznie mocno musiałem dociskać silnik żebym mógł go zamknąć tak ma być?).Potem podłączyłem batke . Kiedy wcisnąłem spust silnik jakby zgrzytał tzn. jakby chciał dotknąć zębatki ale coś mu nie wychodzi. I tu moje pytanie jak mam włożyć ten silnik albo zrobić coś innego żeby wszystko było cacy? Pozdrawiam gewer Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Sprawdź czy odpowiednio podpiąłeś kable do silnika, ew. pobaw się regulacją silnika. Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted September 2, 2011 Author Report Share Posted September 2, 2011 Z regulacją próbowałem. A jeśli chodzi o te kable to czerwony ma być podpięty tam gdzie jest plusik? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 czerwony + czarny - Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted September 2, 2011 Author Report Share Posted September 2, 2011 W takim razie kable mam dobrze podpięte. Więc jak mogę to naprawić? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Wyregulować silnik. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Jak ciasno się dokręcało tą klapke chwytu silnikowego, to ja bym proponował poukładać inaczej kable, bo silnik się gdzieś klinuje, nie ma prawidłowego docisku, i "piszczy". Złóż to dobrze i powoli ;)) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 najlepiej regulować docisk bez tłoka, łatwiej wtedy sie słucha Quote Link to post Share on other sites
MarinesPL Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Jeśli chodzi o regulację silnika - proponuję dokręcić na maksa, po czym zrobić dwa obroty w tył i robić na słuch. Zbyt mocno dociśnięty będzie męczył się z naciągnięciem springa. Staraj się nie rozreglować za bardzo, bo zębatki będą się po sobie ślizgać i może zmielić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.