Foton Posted November 23, 2018 Report Share Posted November 23, 2018 (edited) No pewnie nie zaszkodzi powiercić otwory i nagwintować na większy gwint. Ja mam u siebie 2 otwory M4 i 2 M6 zrobione. M4 jako śrubki robaczkowe na imbus, a M6 normalne z łbem sześciokątnym i dokręcam kluczykiem płaskim 10. Trzyma to rewelacyjnie, jednak trzeba uważać, żeby nie przekręcić :D Jak dobrze wymierzysz to po przycięciu śruba się chowa pod chwytem przednim (w miejscu gdzie chwyt jest wsuwany w obsadę szczerbinki jest takie zwężenie i mimo to się mieści). Co do risów to się nie wypowiem - nie montowalem żadnych szyn, bo mi nie potrzebne. Edited November 23, 2018 by Foton Quote Link to post Share on other sites
Marcus Polonus Posted November 23, 2018 Report Share Posted November 23, 2018 Co do RISów: Taka konwersja ma swoje źródło w amerykańskim rynku cywilnym i trzeba najpierw pojąć do czego ona może służyć. Po pierwsze: czy cały front jest mocowany tradycyjnie, czy samonośnie? Jeśli to pierwsze to jest potencjalne ryzyko uszkodzenia lufy (zasada dźwigni). Jeśli nie to raczej nie ma czym się przejmować. Po drugie: ta sama zasada dźwigni działa też na rozłożenie masy. Już fabrycznie cały karabin ciąży do przodu. Stąd też pytanie, czy jakiś chwyt przedni miałby sens? (ja na przykład trzymam za magazynek, mi jest tak wygodniej) I po trzecie: taka konwersja z definicji została wymyślona, tak jak wspomniałem na początku, do strzelania cywilnego, czyli tarczowego, czyli jeszcze inaczej dwójnóg. Przy założeniu, że konwersja nie wywiera żadnego nacisku na lufę ma to jakiś sens, ale bieganie choćby tylko na zwykłej kilkugodzinnej strzelance z przynajmniej dodatkowym kilogramem i to skrajnie z przodu nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Warto też dodać, że takie udziwnienia delikatnie mówiąc nie pasują estetycznie do Dragunowa ;) Quote Link to post Share on other sites
filceb2 Posted February 16, 2019 Report Share Posted February 16, 2019 Witam Ostatnio po złożeniu repliki, zaczęła strzelac serią, ale tylko gdy są kulki w magazynku. Na pusto wszystko działa tak jak trzeba. Gdzie może być problem? Quote Link to post Share on other sites
Marcus Polonus Posted February 16, 2019 Report Share Posted February 16, 2019 A coś grzebałeś w gearboxie? Wymieniałeś jakieś części? Quote Link to post Share on other sites
filceb2 Posted February 16, 2019 Report Share Posted February 16, 2019 Teraz tylko smary i podkładkowanie, wcześniej wszystko było ok Quote Link to post Share on other sites
Marcus Polonus Posted February 16, 2019 Report Share Posted February 16, 2019 Najprawdopodobniej źle poskładałeś zębatki przerywacza ognia. Quote Link to post Share on other sites
lDmKl Posted March 22, 2019 Report Share Posted March 22, 2019 Witam ponownie! Macie jakieś sprawdzone patenty na wyciszenie tego potwora? Wiem, że to elektryk i nigdy nie będzie tak cichy jak czterotakt, ale może choć trochę da się zejść z decybeli. Quote Link to post Share on other sites
Karol3101 Posted April 2, 2019 Report Share Posted April 2, 2019 Jaki mosfet polecacie do swd przy springu sp150 ? Lipo oczywiście 3s ;) Zależy mi jedynie na zabezpieczeniu styków, może picossr3 ? Quote Link to post Share on other sites
ShadowPL Posted May 17, 2019 Report Share Posted May 17, 2019 W dniu 2.04.2019 o 15:24, Karol3101 napisał: Jaki mosfet polecacie do swd przy springu sp150 ? Lipo oczywiście 3s ;) Zależy mi jedynie na zabezpieczeniu styków, może picossr3 ? Gate nano AAB sprawdzony i mieści się pod osłone termiczną I uwaga RS oferuje częśći do SWD również kompletne gearboxy !!! Quote Link to post Share on other sites
ShadowPL Posted June 22, 2020 Report Share Posted June 22, 2020 Hej Jak by ktoś potrzebował tłok to RetroArms oferuje tłoki z pełną metalową szczekną :https://www.retroarms.com/parts-of-gearbox/cnc-piston-steel-teeth-for-svd-cyma-pom Quote Link to post Share on other sites
Marcus Polonus Posted June 22, 2020 Report Share Posted June 22, 2020 Już od dawna RetroArms oferuje aluminiowy szkielet Gearboxa oraz właśnie ten tłok, który swoją drogą poza szczęką jest plastikowy. Po dwóch latach eksperymentowania w swoim Dragunowie wiem już, że te części to za mało i trzeba sprowadzać gotowce od Combat Union z Rosji. Ta firma to rzekomo takie ruskie RetroArms i produkuje niemal wszystkie części do gearboxów T3 łącznie z tuningowanymi komorami hop-up z dokręceniem do szkieletu gearboxa. Chcę właśnie w najbliższym czasie pozbierać te części, jest to jedyna opcja, żeby mieć aluminiową głowicę tłoka i komorę hop-up. Jak przyjedzie i potestuję to chętnie się podzielę moimi spostrzeżeniami. Quote Link to post Share on other sites
Matis123 Posted January 21, 2021 Report Share Posted January 21, 2021 Temat stary, ale mam pytanie. Jak ma się rozmiar kolby do oryginału i innych replik? Mam plastik, a chcę go wymienić na drewno, ale nie wiem czy kolby od np. sprężynówek podejdą. Quote Link to post Share on other sites
Marcus Polonus Posted January 21, 2021 Report Share Posted January 21, 2021 @Matis123Nie, nie podejdą. Cymki i Real Swordy mają przecież w kolbie miejsce na koszyk silnika. Jeżeli masz plastikową kolbę to się nawet ciesz, bo w mojej drewniana kolba po prostu pękła po kilku latach zabawy, a próba jej naprawy mija się z celem, bo sklejka jest zbyt niskiej jakości. Oryginalne kolby oczywiście też nie podejdą. Quote Link to post Share on other sites
Arlus Posted March 19, 2021 Report Share Posted March 19, 2021 Jak wytrzymałe są stockowe zębatki w tej replice? Jakie baterie, sprężyny i silniki mieliście przy stockowych zębatkach nim rozlecały wam się te zębatki? O ile dobrze zrozumiałem to jedyne zębatki jakie pasują do CM057 i są mocniejsze od stocku to zębatki od RealSword T3. Problem polega na tym że w tym momencie są one niedostępne na rynku, nawet na zagranicznych sklepach. Quote Link to post Share on other sites
Marcus Polonus Posted March 19, 2021 Report Share Posted March 19, 2021 Zębatki są bardzo wytrzymałe i nie trzeba ich wymieniać. Moje wytrzymały kilka tysięcy strzałów na M150 SHS (dawała 600 fps!), a potem nawet trzy razy tyle na M170 Kublai'a (dawała 550). Zero widocznych śladów zużycia, chociaż ja swoje nieco uszkodziłem, ale to zupełnie inna historia. Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted March 26, 2021 Report Share Posted March 26, 2021 Ja swoje już 3 sezon męczę na M150 guarder i daje to 580-590 fps (3,3 - 3,35 J), bateria lipo 11.1 60C, 2200 mAh, silnik Tornado High Torque. Działa wszystko ok. Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted October 7, 2022 Report Share Posted October 7, 2022 Witam! Dawno mnie nie było - swds miał awarię silnika tj, ułamała mi się nóżka przy silniku. Szukałem drugiego silnika Tornado bo w sumie byłem z niego zadowolony. Ponieważ się nie udało - złożyłem z dwóch silników jeden. Przód z obudową i wałkiem wziąłem z Tornado, a całą tylną ściankę ze stocka. Zostały szczotki też stokowe i co najważniejsze przewody się trzymają (przylutowałem na stałe). Udało się to poskładać, przy okazji żeby się tak nie grzało zrobiłem downgrade sprężyny na m130. Wydmuchuje 450-460 FPS na 0,2 i na kulkach 0,32 strzela się przyjemnie, jest ciszej, taniej (kulki :D) no i nie mam problemów z limitami (wcześniej 580-590 na DMR?). Po kilku latach i wyścigu zbrojeń, wreszcie rozumiem kwestię, że FPS nie jest lekiem na wszystko. Można słabszą replikę ogarnąć tak, żeby przy słabszych mocach latało to podobnie. Quote Link to post Share on other sites
miłośnik stali i drewna Posted August 2 Report Share Posted August 2 Siemka Panowie. Kupiłem cm.057 i co warto w tych czasach do niej włożyć podstawowego, żeby zrobić na 2,4J ? Jestem dosyć mało obeznany w temacie tego gb i muszę się go nauczyć. Z tąd moje pytanie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.