Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wkładanie silnika do chwytu pistoletowego.


Recommended Posts

Otóż jakiś czas tamu kupiłem używaną replikę HK416 od JG i po pewnym czasie karabin przestał strzelać, rozkręciłem cały karabin i wymieniłem okablowanie w Gearbox'ie (styki i kable były w koszmarnym stanie) i poskładałem wszystko do kupy i tu pojawia się problem. Kiedy chcę włożyć silnik do chwytu pistoletowego to silnik ciężko wchodzi, prawie w ogóle i muszę go mocno dociskać żeby choć trochę się ruszył i tu pojawia się moje pytanie, powinno tak być czy źle coś zrobiłem?

 

Zdjęcie chwytu bez silnika: http://imageshack.us/photo/my-images/703/img0264ta.jpg/

 

Na tym zdjęciu pokazane jest do którego momentu silnik normalnie wchodzi: http://imageshack.us/photo/my-images/7/img0266cq.jpg/

Link to post
Share on other sites

Jeżeli dałeś odpowiednia grubość kabla to ułóż tak kable aby były oba po jednej stronie czyli patrząc na twoja fote nr 2 to na dole rękojeści i wychodziły po obu stronach otworu na śrubę .

 

Edyta ; dlaczego z GB wychudzą Ci trzy .

Edited by Snipernr1
Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem z jednym z użytkowników na GG i wszystko szło dobrze kiedy z GB wydał się dziwny dźwięk i jak się okazało pękł ząbek od zębatki środkowej i póki nie kupię nowej to jestem uziemiony, więc temat można zamknąć lub zostawić, kto jak woli.

Link to post
Share on other sites

Witam!!

 

Chwyt od HK416 JG i tak jest baardzo ciasny-przynajmniej w egzemplarzu, który ja posiadałem. Do tego dołóż sobie trzeci, zupełnie niepotrzebny kabelek i będziesz wiedział, dlaczego nie możesz silnika zmieścić. Masz po prostu za dużo kabelków w chwycie.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...