kosteQ86 Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Nie stawiam w złym świetle, tylko chce pokazać, że w różnych częściach Polski są różne ceny. Jeżeli ten serwis ma po tej cenie sporo klientów to znaczy że bardzo dobrze dobrał te ceny, albo jest jedyny w okolicy, bo jako przedsiębiorca chce zarobić jak najwięcej. Na każdym kroku z nas zdzierają więc nie wiem o co chodzi:P To że u mnie bilet do kina kosztuje 30zł a 100km dalej 1/3 tego to znaczy że mam tam jechać? Ja wiem że serwisant "wysyłkowy" też doradzi i wytłumaczy, ale niektórzy wolą na miejscu załatwić sprawę, albo po prostu nie dowiedzieli się o innych opcjach. Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Niektórzy serwisanci na forum wykonają to samo taniej, a dlaczego? Bo nie płacą podatków i innych głupich opłat. Bullshit czyli po naszemu bycze gówno! Nie wiesz to się nie udzielaj a jak Ty nie płacisz to przynajmniej sie tym nie chwal. AnR, najdroższy na pewno nie jesteś bo drogi jestem JA :D. Do dyskutantów- kolega nie miał pytań tylko szukał potwierdzenia słuszności swojej decyzji. Dajcie mu spokój. Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Niektórzy to nie znaczy każdy. Wiem że jedni prowadzą firmy, a drudzy po prostu dorabiają bo mają takie hobby, czy ja stawiam kogoś w złym świetle? Dlatego nie napisałem że wszyscy. Jakieś nazwiska poszły, że takie nagłe oburzenie?:) Ludzie zastanówcie się zanim coś napiszecie. Podsumowując, cena usługi jest taka jaką klient jest w stanie zapłacić, takie prawo rynku. I skąd te wnioski że ja płace czy nie? Z fusów to wyczytałeś?:) Pozdro Link to post Share on other sites
dRastiC Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Tak sobie to czytam i postanowiłem odpowiedzieć jako druga strona w stosunku do waszej "dyskusji" na forum. Pierwsza rzecz (wierzcie lub nie) szanujemy swoją prace i naszych klientów dlatego, postanowiłem telefonicznie z klientem wyjaśnić sprawę zanim będę cokolwiek pisał, (osobiście nie przejmuje się dywagacjami na forum bo wiem jak działa ta "machina", ale jestem to winien swojemu serwisantowi). Co do ceny za serwis, pracę klient płaci 90 złotych(było to wyjaśniane dwukrotnie telefonicznie(że cena to 90 złotych) mimo to dalej czytam, że 90serwis + 90kable to dobra cena jaką trzeba zapłacić. Wymiana kabli, podkładkowanie i cała reszta to 90 a nie 180, nie robimy dubletu: serwis + kable. Druga sprawa dziwnie się czyta informację które nie są zgodne z tymi które były podawane klientowi, raz chodzi o kable, nikt nie mówił że przecięły je zębatki, kable jakie otrzymaliśmy co 10-15cm były skręcane w celu ich przedłużenia. Jak pisałem nie pobieramy podwójnej opłaty, dodatkowo poznałem nowe ceny na instalację mosfetu ;] , a najlepsze jest to że przy rozmowie z klientem co do tej repliki nie padło słowo mosfet a teoria została już dorobiona, cennik poszedł w eter (nie proponowaliśmy tego typu montażu!!). Na koniec chciałem podziękować za "reklamę", pogratulować zacięcia detektywistycznego, oraz znajomości "matematyki dyskretnej". Pzdr Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Wiadomość automatycznaTemat został zamknięty przez moderatora.Powód: Na życzenie autora. Jeśli uważasz, że wątek został zamknięty niesłusznie, zaraportuj go, a rozważymy jego ponowne otwarcie. Pozdrawiamy,Forum Załoga WMASG Link to post Share on other sites
Recommended Posts