Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Bradley militaria - opinie


Recommended Posts

Witam! Czy miał możliwość ktoś zamawiać coś od: http://bradleymilitaria.pl

Interesują mnie opinie osób które kupowały. Wiem że sklep wystawiał też się na allegro.

 

Ja zamawiałem, i czas realizacji jest stosunkowo długi czyli jak napisali na stronie do 14 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty - bez dni wolnych takich jak sobota i niedziela oraz święta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Po zamówieni u niego on zamawia rzecz na ebaybanned i dopiero wtedy ściąga. Swoją drogą - samemu można to ściągnąć dwa razy taniej...

Chyba jeszcze gdzieś indziej, bo zamówiłem pierdołę, która na ebaybanned jest, a oni nadal nie sprowadzili. Po kontakcie okazało się, że ich dostawca też podobno nie ma.

Jak dla mnie lepiej pobawić się paypalem niż udawać, że kupowanie w Polsce jest łatwiejsze.

Link to post
Share on other sites

patrząc na ceny w ich sklepie, można śmiało powiedzieć, że na wszystkim zarabiają niemałe pieniądze. Moim zdaniem nie warto u nich zamawiać, a patrząc na termin realizacji zamówienia (czyli około 14 dni roboczych) tak jak napisał Lesio samemu bardziej opłaca się to zamowić z EB czy innego sklepu w HK

 

Żeby nie być gołosłownym weźmy kilka rzeczy z oferty w/w sklepu:

 

hełm CP Airframe cena na EB- $57 (~190PLN) cena w Bradley militaria 330PLN

słuchawki Comtac II cena na EB- $63,50 (220PLN) cena w Bradley militaria 290PLN

 

Jak na firmę, która zamawia to u tych samych ludzi, u których każdy przeciętny zjadacz chleba też może zamówić to nieźle przycinają z marżą w pręta moim zdaniem.

Link to post
Share on other sites

To nie jest opinia na temat sklepu, a stwierdzenie, każdy z przeglądarką i kalkulatorem powie to samo, to że na większości produktów ceny są zawyżone widać i raz było to powiedziane, jednak na comtac-ach II są sklepy które opinie zbierają dobre a cene mają 299 złotych. Moim zdaniem ceny są zawyżone bo właściciel ma wąsy(nigdy zakupów nie robiłem i nie zamierzam).

PS. Do moda wywalcie ten śmietnik. Pzdr

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jestem niezadowolony z obsługi. Tak jak pisałem wcześniej był to drobiazg, ale po 1,5 miesiąca nadal nie udało im się tego sprowadzić, a kontakt był fatalny i dopiero grożenie policją skutkowało odpowiedzią. Ostatecznie mam kasę z powrotem, ale sklep dostaje negatyw u mnie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Niestety zrobiłem głupote i też złożyłem tam zamówienie i niestety opłaciłem. Był to mój błąd że nie posłuchałem rad żeby ściągać samemu pewien drobiazg.

Zniecierpliwiony zacząłem węszyć:

Sklep Bradley militaria jest własnością PINK Melon , po wklepaniu w google frazy:" Pink melon oszuści " jest masa przypadków działalności tej firmy w innej branży jaką są kosmetyki.

Krótko i na temat:

UWAGA!!! Bradley Militaria i Pink Melon to Oszuści!!!

Osoby poszkodowane proszę o kontakt na PW

 

Nie krzyczymy !!! Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Więc dowiedziałem się, że właścicielka sklepu jest chora i nie będzie jej do marca... A maile o tym nie dotarły do mnie bo nie dotarły, i w sklepie moich nie odczytali, bo też chyba nie dotarły, podobno źle skonfigurowane konto i panel w sklepie. Nie wnikam, mi się wydaje że mail zaginął przez pocztę polską i intensywne opady śniegu. Ale w sklepie dzięki działaniu "osoby trzeciej" sprawnie zareagowano na mojego maila. Nie wnikam jak "osoba trzecia" może wykonywać czynności w imieniu przedsiębiorcy, myślałem że trzeba chociaż mieć pełnomocnictwo w danym zakresie...

Kasę odzyskałem nawet z odsetkami ustawowymi, nie pogardzę. Szkoda bo gdybym dysponował tymi 90 PLN przez ten czas zyskałbym więcej niż 2PLN w ciągu miesiąca. Nie powinienem tez być rozgorączkowany, jak jeszcze jeden niezadowolony klient z tego forum. A takich niedobrych rozgorączkowanych powinni na miejscu banować i nie obsługiwać. No zbyt emocjonalnie podchodzę do sprawy, w końcu nikt by mnie nie chciał oszukać, w końcu to by się nie opłacało nikomu wziąć kasę, nie wysłać towaru i nie odpisywać na maile. Jedynie żałuje że nie mogłem się wcześniej dodzwonić na podany numer komórkowy na stronie sklepu,ale pewnie mój operator nie obsługuje tego numeru i słyszałem pocztę głosową, może mają też więcej rozgorączkowanych klientów. Współczuje takich klientów i bije się za to w piersi.

Wstyd mi że tak nieładnie potraktowałem tak uczciwego przedsiębiorce, chyba powinienem przeprosić za to że byłem taki wkurzony sytuacją, w końcu, może ktoś dobierze się do takich co pomawiają na forach o tym że nie dostali towaru a zapłacili.

 

Bardzo chciałem przeprosić i zaapelować do potencjalnych klientów żeby nie pisali nie miłych mailów o tym że: w razie braku działania ze strony sklepu wykonają czynności prawne o szerokich konsekwencjach.

Apeluje zanim złożycie zamówienie abyście dobrze przeczytali regulamin bo tam wszystko jest czarno na białym, i żebyście przemyśleli czy chcecie potem nękać niemiłymi mailami.

Mi jest wstyd że narobiłem takiego rabanu, tak mi wstyd, że będzie mi wstyd nawet pomyśleć o złożeniu zamówienia w przyszłości.

MEA CULPA

edit: za błędy, interpunkcje i stylistykę przepraszam, zbyt emocjonalnie podchodzę do sprawy :wink:

Edited by wkurzony
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

sam fakt że jedyną formą płatności jest przelew na konto właściciela zakrawa już na to że jest to jakiś szemrany proceder.Złożyłem zamówienie 5 miesięcy temu wpłaciłem pieniądze,i...nie uwierzycie- do tej pory cisza,czytaj: brak odpowiedzi na e-mail i milczący telefon.Na szczęście średnio rozgarnięty adwokat ogarnie temat:)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Posiada ktoś jakiś telefon kontaktowy do sklepu lub Pani Pauli? Bo już 3 tydzień leci, jak czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie i w tym czasie strona sklepu przestała działać, a kontakt - który i tak był kiepski - kompletnie się urwał. Jeśli więc ktoś ma jakiś funkcjonujący kontakt do właścicielki sklepu to prosiłbym o PW.

 

Jeśli są inni którzy także złożyli zamówienie i nie dostali pieniędzy/towaru to prosiłbym o wpisanie się w temacie. Zanim zacznę działać bardziej inwazyjnie chciałbym dowiedzieć się czy są inni poszkodowani.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Z racji, że zakończyłem swoją wątpliwej przyjemności przygodę z tym sklepem, podzielę się swoimi wrażeniami.

Towar zamówiłem pół roku temu, 2 miesiące czekałem na przesyłkę aż w końcu anulowali mi zamówienie i zobowiązali się zwrócić koszty razem z odsetkami, po czym kontakt się urwał. Po odczekaniu kolejnego miesiąca moja cierpliwość się skończyła i z dniem 20.09 złożyłem na Policji zawiadomienie o popełnieniu oszustwa, dołączając jako materiał dowodowy całą korespondencję mailową i screeny ze strony sklepu. Procedury swoje trwały, aż do dnia dzisiejszego, kiedy to bardzo miła pani prowadząca dochodzenie zadzwoniła do mnie z wiadomością że środki zostały mi zwrócone w Październiku (!). Po sprostowaniu, które polegało na dostarczeniu wyciągu z banku na którym żadnego przelewu nie było, oraz wysłaniu do nich wiadomości o tym że nic nie zrobili, cudownie pieniądze wróciły na moje konto w przeciągu godziny. I tu uwaga, razem z odsetkami! :icon_biggrin:

Jakkolwiek zakupów u nich nie polecam, chyba że pójdą po rozum do głowy.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Jestem kolejnym oszukanym kupującym. Ta sama wymóka rzekomej choroby ;/ , Wiem że ta Pani posiada inny sklep internetowy. Ale tam również nie ma kontaktu. A mailem ci co próbowali wiedzą krew z nosa , nie mam zabardzo czasu wytaczac sprawy sądowej. Więc chyba moje pienądze przepadły.

 

Znalazłem profil tej pani na FB ;]

Link to post
Share on other sites

Ja też się podzielę swoimi odczuciami na temat sklepu. STANOWCZO ODRADZAM!!!

 

Zamówiłem towar w listopadzie, miał dojść w ciągu dwóch tygodni, nie doszedł. Po wymianie maili (albo raczej po ponaglaniu z mojej strony bo pani Paulina ma delikatnie rzecz biorąc gdzieś swoich klientów) kontakt się urwał. Zero reakcji, zero odpowiedzi. Dopiero jak wysłałem wezwanie do zapłaty i zagroziłem wystosowaniem zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa (oszustwo) zostałem mailowo poinformowany, że pieniądze zostaną zwrócone na konto. Dostałem je po dwóch tygodniach, co prawda z odsetkami ale to i tak kosmiczna obsuwa bo cała sprawa trwała 4 miesiące.

 

Reasumując: nie zamawiajcie tam niczego, bo ten sklep to jedna wielka ściema. Nie rozumiem jaki sens ma prowadzenie działalności gospodarczej, jeżeli klienci nie otrzymują zamówionego towaru. Pani Paulina ma zresztą drugi sklep, w którym sprzedaje (albo raczej nie sprzedaje) kosmetyki, czytałem mnóstwo skarg na forach na temat rzetelności Sprzedawcy i widzę, że to stała praktyka.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Niestety, też dałem się nabrać (nie sprawdziwszy wcześniej wątków na forum) i zamówiłem kamizelkę. Czas na zwrot pieniędzy im się kończy, nie wspominając o całkowitym braku odzewu z ich strony. Pod koniec tygodnia czeka mnie wycieczka na Policję - może oni coś poradzą...

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...