lukaszekgw Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Witam jestem początkującym maniakiem ASG jestem na tym forum od paru minut :) kolega który zaraził mnie tą pasją wspominał mi że są okulary do asg do których można podpiąć szkła korekcyjne będę wdzięczny za pomoc :) Link to post Share on other sites
OFF Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/118951-okulary-ochronnegoogle-na-okulary-korekcyjne/ Link to post Share on other sites
lukaszekgw Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 sorry ale link nie działa :( Link to post Share on other sites
OFF Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 U mnie działa,a jak Tobie nie działa to użyj "szukajki" . Link to post Share on other sites
lukaszekgw Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 już działa :) ale bardziej chodziło mi o link np z allegro był bym bardzo wdzięczny osobie która by mi jakiś link przesłała :) Link to post Share on other sites
OFF Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 już działa :) ale bardziej chodziło mi o link np z allegro był bym bardzo wdzięczny osobie która by mi jakiś link przesłała :) Wystarczy,że przeczytasz ten temat,który Ci dałem. Wtedy na allegro już chyba będziesz w stanie sam znaleźć ,a nie wyręczać się innymi. Link to post Share on other sites
lukaszekgw Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 jakoś nic nie mogę znaleźć jednak bd prosił o jakiś link :) Link to post Share on other sites
musashi Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Może słabo szukałeś . Skoro jesteś nowy na forum powinieneś wiedzieć że osoby którym nie chce się szukać informacji i zakładają nowe tematy nie są lubiane . Link to post Share on other sites